Kontakty
- 412 592 111
- podatelna2503@fs.mfcr.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:30 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.
pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- Mgr. et Mgr. Karel Malaník - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ÚSTECKÝ KRAJ - Velká Hradební 61, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad LabemNejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Ústí nad Labem - Dlouhá 3359/13, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem17,99 kmFINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Litoměřicích - Masarykova 2000/17, Předměstí, Litoměřice27,55 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Rumburku - Františka Nohy 845/2, Rumburk 1, Rumburk30,78 km
Youtube video
FinancniSpravaCR
Činnosti firmy
- finanční úřad
Volná pracovní místa
251103 - referent/ka v Oddělení kontrolním II.
Generální finanční ředitelství - 02: Finanční úřad pro Ústecký kraj, Územní pracoviště v Děčíně
Ing. Ivana Kroupová, tel.:412 592 411e-mail: ivana.kroupova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 3. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
[] Místo výkonu práce: Řetězová č.p. 1369/2a Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 Charakteristika činnosti: Pracovník Oddělení kontrolního: - Zajišťuje komplexní výkon agendy ve složitých případech správy daní v rozsahu své působnosti. - Provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů a vydává rozhodnutí v daňovém a správním řízení. - Systémově zajišťuje a koordinuje činnosti, které jsou nedílnou součástí správy daní, v rozsahu svěřené působnosti. - Provádí postupy při správě daní podle daň. řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní. - Samostatně provádí kontroly a vykonává další kontrolní působnost i ve složitých případech podle obvyklých postupů včetně kontrol subjektů, na které správce daně obdrží podněty od orgánů činných v trestním řízení, odborně zpracovává rozhodnutí v prvním stupni daňového řízení. - V rozsahu své působnosti vede správní řízení ve věci správních deliktů a řízení o přestupcích ve vztahu k zákonu o omezení plateb v hotovosti, zákonu o účetnictví a ukládá pokuty. - Vyhotovuje zprávy o daň. kontrolách a místních šetřeních, vyhotovuje protokoly o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami. - Zpracovává návrhy stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu. - Předává ze své činnosti podklady k vyměření či doměření daně příslušnému útvaru. - Na příkaz nadřízeného představeného plní další služební úkoly. Požadujeme: - vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program (popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou dle zákonem stanovených podmínek) - ŘP sk. B výhodou - samostatnost, schopnost analytického myšlení, dobrý písemný projev - znalost práce na PC (Word, Excel, internet) - bezúhonnost, odpovědnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost - schopnost jednání s lidmi - znalost účetnictví včetně prováděcích předpisů Nabízíme: - místo výkonu: Děčín - platové zařazení: platová třída 10, popř.další nárokové příplatky - předpokládaný den nástupu: 3.6.2024 - pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení místa na dobu určitou, zástup po dobu rodičovské dovolené) - možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou - zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu - stabilita a zázemí ve velké státní organizaci - motivační ohodnocení - pružná pracovní doba - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky - možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven - propracovaný vzdělávací program K předložení: Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 3.5.2024 na e-mail: Denisa.Hanova@fs.mfcr.cz, v kopii na e-mail: Karel.Malanik@fs.mfcr.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 251103 (PP) nebo na adresu: VŘ 251103 (PP) - Mgr. et. Mgr. Karel Malaník Finanční úřad pro Ústecký kraj Územní pracoviště v Děčíně Řetězová 1369/2a, Děčín I - Děčín, 405 39 kontaktní osoba: Ing. Ivana Kroupová telefon: 412 592 411
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
11122011/0710 Zveřejněn 02.04.2013 | |
107-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
123-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
CZ0807100345340190156021 Zveřejněn 13.11.2014 | |
98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: q49n5y8
Zdroj: justice.cz
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Děčíně
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz