Kontakty
- 541 511 111 - spojovatelka
- podatelna3003@fs.mfcr.cz
Úřední hodiny
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.
pro veřejnost
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- Ing. Markéta Trčková - ředitelka
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOMORAVSKÝ KRAJ - náměstí Svobody 98/4, Brno-město, BrnoNejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Brno IV - Rybníček 569/2, Ponava, Brno812 mFINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Brno-venkov - Příkop 834/8, Zábrdovice, Brno1,99 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Brno I - Příkop 819/25, Zábrdovice, Brno2,03 km
Youtube video
FinancniSpravaCR
Činnosti firmy
- finanční úřad
Volná pracovní místa
Daňový referent
Územní pracoviště Brno II
Hana Jančová, tel.:545 120 303e-mail: hana.jancova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Nutná podmínka: v termínu do 16. 5. 2024 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj (viz QR kód) Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z přidané hodnoty, včetně vyhotovování zpráv o kontrole, zpracování rozhodnutí, odborných stanovisek a vyřizování žádostí.
Daňový referent
Územní pracoviště Brno II
Hana Jančová, tel.:545 120 303e-mail: hana.jancova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 800 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Nutná podmínka: v termínu do 16. 5. 2024 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj (viz QR kód) Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z příjmů právnických osob, včetně vyhotovování zpráv o kontrole, zpracování rozhodnutí, odborných stanovisek a vyřizování žádostí.
Daňový referent
Územní pracoviště Brno II
Hana Jančová, tel.:545 120 303e-mail: hana.jancova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Nutná podmínka: v termínu do 16. 5. 2024 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj (viz QR kód) Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z příjmů fyzických osob - závislá činnost, včetně vyhotovování zpráv o kontrole, zpracování rozhodnutí, odborných stanovisek a vyřizování žádostí.
Referent - Oddělení kontrolní DPPO a DPH (5 míst)
Územní pracoviště Brno III - Šumavská
Bc. Marie Šándorová, tel.:541 511 312, 724 944 623e-mail: marie.sandorova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 550 Kč/měsíc do 38 170 Kč/měsíc |
Upřesňující informace: Referent DPPO - komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní, správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole daně z příjmů právnických osob, provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí Referent DPH - provádění daňové kontroly v oblasti daně z přidané hodnoty, vedení daňových řízení formou ústních jednání, provádění místních šetření, provádění vyhledávací činnosti Zaměstnanecké výhody: flexibilní pracovní dobu, možnost využití nadpracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v měsíci, osobní ohodnocení
Správce sítí - vrchní referent Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
Územní pracoviště Brno III - Šumavská
Bc. Marie Šándorová, tel.:541 511 312, 724 944 623e-mail: marie.sandorova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Upřesňující informace: -Zajišťuje činnost počítačové sítě . Zabezpečuje provoz a údržbu systému ADIS a dalších uživatelských systémů, včetně zabezpečení bezproblémového chodu hardwarového vybavení . Zajišťuje zpracování výsledků automatizovaného daňového informačního systému . Podílí se na interní spolupráci v oblasti činnosti sekretariátu a spisové agendy, hospodářské správy, autoprovozu Zaměstnanecké výhody: - flexibilní pracovní dobu, možnost využití nadpracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v měsíci, osobní ohodnocení
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
11122011/0710 Zveřejněn 02.04.2013 | |
107-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
123-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
CZ0807100345340190156021 Zveřejněn 13.11.2014 | |
98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: pmnn6jm
Zdroj: justice.cz
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Brno III
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz