FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Brno I
Kontakty
- 545 561 111
- podatelna3001@fs.mfcr.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.
pokladna
PO 08:00-12:00 12:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- JUDr. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOMORAVSKÝ KRAJ - náměstí Svobody 98/4, Brno-město, BrnoNejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Brno-venkov - Příkop 834/8, Zábrdovice, Brno47 mFINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Brno II - Cejl 44/113, Zábrdovice, Brno856 m
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Brno IV - Rybníček 569/2, Ponava, Brno1,49 km
Youtube video
FinancniSpravaCR
Činnosti firmy
- finanční úřad
Volná pracovní místa
Referent Oddělení registrační
Územní pracoviště Brno III - Šumavská
Marta Ing.Podbraná, tel.:541 511 404e-mail: marta.podbrana@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 860 Kč/měsíc do 33 970 Kč/měsíc |
Upřesňující informace : - vede registrační řízení a provádí s ním související postupy při správě daní (vyhledávací činnost, místní šetření atd.) - spravuje registr daňových subjektů, vede registrační spisy daňových subjektů - přijímá podklady k provádění registrace daňových subjektů včetně oznámení změn a ověřování údajů na ostatní agendy - vydává rozhodnutí a potvrzení v rámci agendy oddělení registračního Zaměstnanecké výhody: - flexibilní pracovní dobu, možnost využití nadpracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v měsíci, osobní ohodnocení
Referent - Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
Územní pracoviště Brno III - Šumavská
Marta Ing.Podbraná, tel.:541 511 404e-mail: marta.podbrana@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 800 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Upřesňující informace : Referent DPPO - komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní, správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole daně z příjmů právnických osob, provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí Referent DPH - provádění daňové kontroly v oblasti daně z přidané hodnoty, vedení daňových řízení formou ústních jednání, provádění místních šetření, provádění vyhledávací činnosti Zaměstnanecké výhody: - flexibilní pracovní dobu, možnost využití nadpracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v měsíci, osobní ohodnocení
Referent - Oddělení kontrolní DPPO a DPH (5 míst)
Územní pracoviště Brno III - Šumavská
Marta Ing.Podbraná, tel.:541 511 404e-mail: marta.podbrana@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 550 Kč/měsíc do 38 170 Kč/měsíc |
Upřesňující informace : Referent DPPO - komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní, správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole daně z příjmů právnických osob, provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí Referent DPH - provádění daňové kontroly v oblasti daně z přidané hodnoty, vedení daňových řízení formou ústních jednání, provádění místních šetření, provádění vyhledávací činnosti Zaměstnanecké výhody: - flexibilní pracovní dobu, možnost využití nadpracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v měsíci, osobní ohodnocení
Referent správy daní, orientace v daních z příjmu, DPH a dani silniční (3 místa)
Územní pracoviště Brno I
Eva Juráková, tel.:545 561 303e-mail: Eva.Jurakova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 38 000 Kč/měsíc |
Služba zahrnuje zejména: komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní Jedná se o tyto činnosti: - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to místního šetření postupu k odstranění pochybností, apod., - provádění vyhledávací činnosti podle daňového řádu, - vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí - zajišťuje komplexní agendu vyměřování více druhů daní - daně z příjmů právnických osob, daně z přidané hodnoty Požadujeme základní orientaci v dani z příjmu, DPH příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
11122011/0710 Zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
107-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
123-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
CZ0807100345340190156021 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: r4pn6hp
Zdroj: justice.cz
![Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení](/images/info.jpg)
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Brno I
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz