Kontakty

Provozní doba  

PO 09:00-17:00 hod.
ÚT 09:00-17:00 hod.   Brzy otevírá
ST 09:00-17:00 hod.
ČT 09:00-17:00 hod.
PÁ 09:00-17:00 hod.

doba vstupu
PO 10:00-16:00 hod.
ÚT 10:00-16:00 hod.   Brzy otevírá
ST 10:00-16:00 hod.
ČT 10:00-16:00 hod.
PÁ 10:00-16:00 hod.

Kontaktní osoby

  • Ing. Štěpán Landík - jednatel
  • Mads Erik Fischer - jednatel

Webové prezentace

Sociální sítě

Činnosti firmy  

  • asistenční služby

Volná pracovní místa

Asistenční koordinátor Senior

Pracoviště a kontakty

Euro-Center Prague, s.r.o.

Jitka Fisherová, tel.:HR.Prague@euro-center.com
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Nepřetržitý provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 7. 5. 2024
Mzdové rozpětí:od 40 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Fisherová Jitka, tel.: HR.Prague@euro-center.com Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavním úkolem asistenčního koordinátora senior je pomáhat pojištěncům během aktivního případu a koordinovat činnost se zákazníky, spolupracujícími společnostmi, poskytovateli s cílem dosáhnout co nejlepšího výsledku pro pojistné podmínky člena, standardní operační postupy a pokyny manažerů. Zvyšuje efektivitu v rámci oddělení díky svým rozsáhlým zkušenostem v oblasti asistence a tím, že je vzorem pro tým ve všech aspektech práce. Hlavní odpovědnosti: - Vyřizovat veškerou příchozí a odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, poskytovateli lékařských a technických služeb, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center. - Evidovat veškerou komunikaci a přijatá opatření v systémech poskytovaných společností (Globo, Outlook, telefonní systém a další). - V případě potřeby evidovat a upravovat rezervy na požadované služby až do výše schváleného finančního limitu. - Odpovídajícím způsobem koordinovat veškerá logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni. - Koordinace s lékařským týmem podle eskalačního procesu Euro-Center. - Mít dobrou znalost všech produktů, být schopen rychle a efektivně zkontrolovat pojistné podmínky požadované pro daný případ. - Být schopen porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích adekvátní pro probíhající případ. - Být schopen identifikovat případy možného podvodu, případy s vysokými náklady a zapojení jiných pojišťoven a upozornit na ně vedoucího týmu / nadřízeného / manažera AC. - Dodržovat pokyny zákazníků a dohody o úrovni služeb (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR. - Umět adekvátně reagovat na ústní a písemné stížnosti. Upozorňovat vedení AC na všechny potenciální závažné stížnosti. - V případě potřeby asistovat ostatním členům týmu při telefonických hovorech, e-mailech a řešení případů vyžadujících specifické jazykové znalosti. - Pracovat v úzké koordinaci se svými nadřízenými kolegy (vedoucími týmů). - Především zodpovídat za vyřizování a reakce na jakýkoli typ složitého spisu, lékařskou evakuaci a jakýkoli druh obtížné přepravy. - Prioritní rozdělování práce, organizace a koordinace práce týmu a pomoc a podpora tomu, kdo ji může potřebovat, řešení dotazů a pochybností v nepřítomnosti vedoucího týmu nebo nadřízeného. - Působení jako interní odborník asistenčního centra pro určené zákazníky. - Upozorňovat vedoucího týmu/vedoucího směny/dozorce/ACM na jakoukoli událost nebo relevantní informaci, která by mohla vyvolat případné zpoždění nebo nějakou reklamaci. - Pomáhat a podporovat nové zaměstnance během jejich adaptačního období. - V případě potřeby se účastnit schůzek se zákazníky a orientačních schůzek. - Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenční centrály. Požadavky: " Ruština na úrovni rodilého mluvčího anebo pokročilá (úroveň C2) " Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk " Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu - minimálně 2 roky " Empatie vůči zákazníkům " Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management " Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích " Schopnost analyzovat situaci a najít řešení " Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla " Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době " Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody " Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní

Assistance Coordinato (2 místa)

Pracoviště a kontakty

Euro-Center Prague, s.r.o.

Mgr. Květa Doušová, tel.:221 860 566
e-mail: k.dousova@euro-center.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2021
Mzdové rozpětí:od 32 000 Kč/měsíc do 38 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Požadavky: plynulá angličtina a polština na úrovni rodilého mluvčího nebo angličtina a němčina (oba jazyky plynule), flexibilita, dobré komunikační dovednosti zkušenosti ze zákaznického servisu home office (50% pracovní doby), stravenky, Multisport karta, odměny, indispoziční volno, příspěvek na jazykové kurzy

Medical Advisor

Pracoviště a kontakty

Euro-Center Prague, s.r.o.

Šárka Humlová
e-mail: HR.Prague@euro-center.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Třísměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 26. 10. 2023
Mzdové rozpětí:od 80 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Humlová Šárka, e-mail: HR.Prague@euro-center.com Assistance company helping travellers abroad is searching for suitable candidates for the position of Doctor with English. Responsibilities: " Medical Evaluation of medical treatment and medical expenses abroad " Assessment of clients' health conditions according to the information received " Checking incoming medical reports " Monitoring and evaluation of the situation at the destination " Consultation for assistance operators " A medical overview of transport and repatriations " Passing medical info to transport providers " Conference calls with the local Healthcare providers Requirements: " Fluent English " Valid doctor's diploma from the country of origin " working experience in travel medicine or telemedicine is an advantage " Flexible and fast thinking, cool-headed in stressful situations " Able to handle confidential information Zaměstnanecké výhody5): We offer: " Background of a stable international company with 12 branches worldwide " Multinational environment and daily communication in foreign languages " Very interesting and varied job " Initial training based on international professional know-how " Motivating salary and benefits (e.g. meal allowance, quarterly bonuses, Multisport card, contribution to language courses and many more!) in case of a standard Employment contract " Modern offices in Karlín (one of Prague's liveliest districts) " Possibility of Home office " Flexible planning of shifts, part-time also possible " Quarterly paid bonuses based on performance If you are interested in this position, please send us your CV, including your time availability, for the interview and a possible starting date. We are looking forward to receiving your applications! Asistenční společnost pomáhající cestovatelům v zahraničí hledá vhodné kandidáty na pozici Lékař s angličtinou. Zodpovědnosti: o Hodnocení lékařského ošetření a léčebných výloh v zahraničí o Posouzení zdravotního stavu klientů dle obdržených informací o Kontrola příchozích lékařských zpráv o Monitorování a vyhodnocování situace v destinaci o Konzultace pro asistenční operátory o Lékařský přehled o transportu a repatriacích o Předávání lékařských informací poskytovatelům dopravy o Konferenční hovory s místními poskytovateli zdravotní péče Požadavky: o Pokročilá angličtina o Ukončené vysokoškolské vzdělání v medicíně/lékařství o Odolnost vůči stresu o Schopnost zacházet s důvěrnými informacemi Nabízíme: o Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 12 pobočkami po celém světě o Nadnárodní prostředí a každodenní komunikace v cizích jazycích o Velmi zajímavá a různorodá práce o Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how o Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) v případě standardní pracovní smlouvy o Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) o Možnost Home office o Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky o Čtvrtletní vyplácené bonusy na základě výkonu Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš životopis včetně Vaší časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu. Těšíme se na vaše přihlášky!

Assistance Center Teamleader

Pracoviště a kontakty

Euro-Center Prague, s.r.o.

Jitka Fisherová, tel.:HR.Prague@euro-center.com
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 2. 2024
Mzdové rozpětí:od 50 000 Kč/měsíc do 55 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Fisherová Jitka, tel.: HR.Prague@euro-center.com V současné době hledáme anglicky a německy mluvící osoby, které by posílily náš pražský tým: I. ÚČEL PRÁCE: Hlavní zodpovědnost za organizaci každodenní práce všech koordinátorů asistenčních služeb a koordinaci založenou na hluboké znalosti asistenčních postupů a porozumění potřebám zákazníků. II. HLAVNÍ ODPOVĚDNOSTI: Mezi hlavní povinnosti patří mimo jiné následující: - Vyřizování případů zaměřených na složité případy, avšak neomezené na ně - Vedení týmů ve službě s cílem zajistit bezproblémové vyřizování případů koordinátory pomoci po technické i provozní stránce. - Kontrola dodržování dohod o úrovni služeb (SLA) v reálném čase. - školení koordinátorů pomoci - Podpora a kontrola využívání SOP - Včasné upozorňování nadřízených v případě problémů s dostatečným pokrytím směny - V koordinaci s nadřízenými jim pomáhat s celkovou kontrolou případů a zajišťovat nejlepší možná provozní a finanční řešení. - V koordinaci s nadřízenými zajišťovat efektivitu a správnou práci koordinátorů pomoci v operačním systému Globo v reálném čase. - Provádět pravidelné předávání probíhajících případů mezi směnami - Kontrola pojistného krytí a celkových nákladů na případy se zaměřením na případy s vysokými náklady a jejich eskalace nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC). - Pečlivý dohled nad potřebami a problémy koordinátorů. Eskalace závažných problémů zaměstnanců nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC). - Rychlé odhalení a eskalace jakýchkoli závažných provozních problémů nadřízeným a manažerovi AC. - Rychlá eskalace stížností vedoucímu a oddělení QA. - Podpora supervizorů při vyšetřování stížností, pokud je to nutné. - Účast na pravidelných hodnoceních výkonu a poskytování zpětné vazby z těchto hodnocení koordinátorovi asistenčních služeb na žádost vedoucího. - Podpora supervizora v procesu školení nových zaměstnanců, sezónních školení a seminářů. - Rozvíjení týmového ducha a dobré pracovní atmosféry - Na žádost nadřízeného a vedení AC/EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra. III. PROFIL POZICE: Vzdělání / znalosti a zkušenosti: - Vzdělání: bakalářský titul nebo osvědčení o vysokoškolském vzdělání. - Alespoň dva roky na pozici koordinátora asistenčních služeb a staršího koordinátora asistenčních služeb. Jazykové znalosti: - rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá angličtina - rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá němčina - žádoucí třetí jazyk Další dovednosti a vlastnosti požadované pro tuto pozici - počítačová gramotnost - vedení - schopnost analýzy - pacifikační, koordinační a organizační schopnosti - řešení konfliktů - dobrá práce pod tlakem - silné interpersonální dovednosti - rozhodování Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).

Asistenční koordinátor s němčinou a angličtinou (10 míst)

Pracoviště a kontakty

Euro-Center Prague, s.r.o.

Jana Dar
e-mail: HR.Prague@euro-center.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Nepřetržitý provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 18. 7. 2023
Mzdové rozpětí:od 32 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavní odpovědnosti: " Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center. " Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další) " Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu. " Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni. " Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra " Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ. " Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích. " Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR. " Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader) " Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra Požadavky: " Čeština na úrovni rodilého mluvčího anebo pokročilá (úroveň C2) " Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk " Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou " Empatie vůči zákazníkům " Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management " Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích " Schopnost analyzovat situaci a najít řešení " Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla " Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době " Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody " Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office " Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs). V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu. Těšíme se na Vaše přihlášky! Kontakt: Dar Jana, e-mail: HR.Prague@euro-center.com

Asistenční koordinátor (10 míst)

Pracoviště a kontakty

Euro-Center Prague, s.r.o. - Praha

Šárka Humlová
e-mail: HR.Prague@euro-center.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Nepřetržitý provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Základní + praktická škola
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 14. 11. 2023
Mzdové rozpětí:od 35 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Humlová Šárka, e-mail: HR.Prague@euro-center.com Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavní odpovědnosti: " Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center. " Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další) " Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu. " Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni. " Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra " Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ. " Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích. " Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR. " Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader) " Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra Požadavky: " Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk " Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou " Empatie vůči zákazníkům " Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management " Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích " Schopnost analyzovat situaci a najít řešení " Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla " Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době " Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody " Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office " Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs). V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu. Těšíme se na Vaše přihlášky!

Asistenční koordinátor s polským a anglickým jazykem

Pracoviště a kontakty

Euro-Center Prague, s.r.o.

Šárka Humlová
e-mail: HR.Prague@euro-center.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Nepřetržitý provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 12. 10. 2023
Mzdové rozpětí:od 38 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Humlová Šárka, e-mail: HR.Prague@euro-center.com Tel. fyz. pracoviště: 221 860 124, fax: 221 860 100 Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavní odpovědnosti: " Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center. " Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další) " Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu. " Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni. " Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra " Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ. " Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích. " Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR. " Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader) " Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra Požadavky: " Polský jazyk na úrovni rodilého mluvčího anebo pokročilá (úroveň C1) " Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk " Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou " Empatie vůči zákazníkům " Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management " Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích " Schopnost analyzovat situaci a najít řešení " Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla " Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době " Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody " Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office " Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs). V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu. Těšíme se na Vaše přihlášky!

Asistenční koordinátor/ka s němčinou a angličtinou

Pracoviště a kontakty

Euro-Center Prague, s.r.o.

Jana Dar
e-mail: HR.Prague@euro-center.com
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Nepřetržitý provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné bez maturity a bez vyučení
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 26. 4. 2023
Mzdové rozpětí:od 45 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontaktní osoba: Dar Jana, e-mail: HR.Prague@euro-center.com Aktuálně hledáme německy a anglicky mluvící jednotlivce pro posílení našeho pražského týmu. Hlavní odpovědnosti: " Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center. " Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další) " Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu. " Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni. " Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra " Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ. " Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích. " Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR. " Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader) " Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra Požadavky: " Čeština na úrovni rodilého mluvčího anebo pokročilá (úroveň C2) " Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk " Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou " Empatie vůči zákazníkům " Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management " Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích " Schopnost analyzovat situaci a najít řešení " Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla " Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době " Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody " Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office " Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs). V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu. Těšíme se na Vaše přihlášky!

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Bankovní účty určené ke zveřejnění

CZ9327000000002104428350
Zveřejněn 03.01.2017
2700
1044373006/2700
Zveřejněn 03.01.2017
2700
1044373014/2700
Zveřejněn 03.01.2017
2700

Zdroj: Registr plátců DPH

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Podnikové vzdělávání zaměstnanců firmy Euro-Center Prague, s.r.o.
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt nedokončen - ukončen ŘO

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Euro-Center Prague, s.r.o.

IČ: 26687089
DIČ: CZ26687089
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: spd4wqq

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
EURO-CENTER PRAGUE, s.r.o.

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: czechrepublic@euro-center.com

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Křižíkova 237/36a
Karlín
Praha
186 00 Praha 86
navigovat
Další firmy z oboru:
Služby cestovního ruchu
Máchova 802, Mladá Boleslav II, Mladá Boleslav49,45 km
Máchova 802, Mladá Boleslav II, Mladá Boleslav49,45 km
Švermova 268/76, Liberec X-Františkov, Liberec84,81 km
Mrštíkova 399/2a, Liberec III-Jeřáb, Liberec85,85 km
www.soleada.cz
Prokopova 237/23, Jižní Předměstí, Plzeň86,03 km
www.protravel.cz

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.

   
U více než 300.000 firem najdete alespoň jednu kontaktní osobu.