CLINITEX s.r.o.
Kontakty
- 597 578 688
- 602 721 937
- 606 782 069
- 603 273 708
- info@clinitex.cz
- richard.kiovsky@clinitex.cz
- petr.bukovski@clinitex.cz
- petra.georgievova@clinitex.cz
Otevírací doba
ÚT 07:00-15:00 hod.
ST 07:00-15:00 hod.
Kontaktní osoby
- Ing. Petr Bukovski - jednatel
- Ing. Petra Georgievová - obchodní ředitelka
- Ing. Richard Kiovský - technický ředitel
Webové prezentace
Činnosti firmy
- dodávka
- zdravotnické oděvy a textil
- oblečení pro lékaře, sestry, ordinace, nemocnice, laboratoře, lékárny
- výroba
- zdravotnické oděvy a textil
- oblečení pro lékaře, sestry, ordinace, nemocnice, laboratoře, lékárny
- prodej
- zdravotnická obuv
- absorpční pomůcky
- operativní oděvy
- prodej
- zdravotnická obuv
Volná pracovní místa
Dispečer, skladník - vhodné i pro OZZ
CLINITEX s.r.o..
Kateřina Mazurováe-mail: katerina.mazurova@clinitex.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP), Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc |
1. kontakt e-mailem katerina.mazurova@clinitex.cz Náplň práce: - přejímka zboží do skladů, kontrola dodacích listů a jiných průvodních dokumentů ke zboží - ukládání, fyzická kontrola a skladování zboží, manipulace se zbožím a materiály - odbavování a kontrola zásilek - odpovědnost za správné skladování zásob, příprava výroby, kontroly skladu dle požadavků BOZP a místního řádu skladu - provádění drobných oprav - zajistit expedici výrobků v souladu s výrobními a dodacími termíny - činnosti související s přípravou výroby - nakládka, kontrola a vykládka zboží, komunikace se zákazníkem - přejímka zboží k přepravě, kontrola dle dodacích listů, kontrola správnosti a kompletnosti dokumentů doprovázejících zboží - naložení vozidla kontrola zabezpečení nákladu v rámci stanovené nosnosti vozidla - plánování trasy rozvozu s ohledem na vytížení vozidla a efektivitu doručení zboží a důrazem na ekonomiku provozu - předání zboží zákazníkovi, předání dokladů případné převzetí hotovosti - převzetí hotovosti k nákupu od účetní - údržba a běžné opravy vozidla, kontrola vybavení a komunikačních zařízení - vedení záznamů o provozu vozidla, obstarávání a kompletace dopravních dokumentů, celních a jiných dokladů - zaznamenávat určené údaje, vést potřebnou dokumentaci k vozidlům včetně knihy jízd, komunikace s účtárnou - vést evidenci spotřeby a připravit podklady pro účetní operace související s provozem vozidla - nakládání s odpadem a zajištění úklidu skladovacích prostor Požadujeme: - znalost standardních procesů v oblasti skladování - výborné komunikační schopnosti - analytické myšlení nutností - schopnost pracovat v týmu - znalost práce na PC s IS, pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint) - schopnost řešit problémy - hledáme zodpovědného člověka, který je proaktivní, loajální a týmový hráč Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ). Nástup IHNED. Pracovní poměr 1 rok, poté prodloužení.
Šička, švadlena (10 míst)
CLINITEX s.r.o.
Martina Otrusinová, tel.:603 503 157e-mail: martina.otrusinova@clinitex.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP), Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 19 500 Kč/měsíc do 26 000 Kč/měsíc |
1. kontakt telefonicky v době 8-18 hodin, e-mailem, osobně po předchozí telefonické domluvě. NEVYSTAVOVAT DOPORUČENKY! Tel.: 603 503 157, e-mail: martina.otrusinova@clinitex.cz Pracovní doba od 6:00 do 14:30, praxe v oboru vítána. Úvazek 20-40 hodin týdně. Zaměstnanecké výhody: kvalitní pracovní prostředí a technika, zaměstnanecké benefity - prémie, stravenkový paušál, masáže apod. Mzda 19 500 - 26 000 Kč - není omezeno. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ), OZP.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2016-669842 | 642829 | www.e-zakazky.cz |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
35-6135460247/0100 Zveřejněn 04.04.2013 | |
43-4289790207/0100 Zveřejněn 04.04.2013 | |
35-6132950267/0100 Zveřejněn 04.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní lesnický a myslivecký veletrh
08.04.2018 - 12.04.2018
stánek PAV Z / 083
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 11.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 06.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 12.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2014Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 23.05.2013Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Operační program Technologie a aplikace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: CLINITEX s.r.o.
DIČ: CZ26869551
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: wemv4es
Zdroj: justice.cz
CLINITEX s.r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz