Kontakty
- 495 756 101 - celní odbor
- 495 756 106 - daňový odbor
- 725 251 664 - daňový odbor
- 725 251 668 - daňový odbor
- podatelna550000@cs.mfcr.cz
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ - Bohuslava Martinů 1672/8a, Pražské Předměstí, Hradec KrálovéNejbližší pobočky
CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ územní pracoviště Náchod - Českých bratří 488, Náchod29,50 kmCELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ územní pracoviště Náchod - Kladská 272, Běloves, Náchod32,50 km
Činnosti firmy
- celní úřad
Volná pracovní místa
REFERENT / REFERENTKA VYMÁHÁNÍ A EXEKUCÍ
Celní úřad pro Královéhradecký kraj
Michaela Junkováe-mail: PersonHK@cs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: • zajišťování daňových exekucí v plném rozsahu • soustavný a ucelený výkon prací při vymáhání nedoplatků na clech, daních, poplatcích, pokutách a dalších příjmech veřejného rozpočtu (vyhledávací činnost, vystavování exekučních příkazů, ostatní korespondence, práce se spisem aj. • zajišťování daňových exekucí, s výjimkou prodeje movitých věcí a nemovitostí • uplatňování pohledávek v insolvenčním řízení, veřejné dražbě a dědickém řízení • příprava podkladů pro odpis nedoplatků pro nedobytnost a zánik nedoplatků • příprava podkladů a spoluúčast při provádění místních šetření • plnění dalších souvisejících úkolů dle pokynů nadřízených pracovníků Požadavky: Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání. Znalost práce na PC – Outlook, MS Office, internet. Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost. Dobré komunikační schopnosti. Řidičský průkaz skupiny B výhodou. Čistý trestní rejstřík. Zaměstnanecké výhody5): Po zapracování možnost přiznání osobního příplatku. Výkonnostní / cílové odměny. 5 týdnů dovolené + 5 dnů placeného volna. Příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenkový paušál). Osobní účet z fondu FKSP (sport, kultura, rekreace apod.). U vybraných pozic možnost uplatnění home office a pružné pracovní doby. Po splnění podmínek příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP). - Po splnění podmínek možnost získání bezúročné půjčky na bydlení a na vybavení domácnosti. Dotované rekreace a dětské tábory (nejen ve vlastních zařízeních). Multisport karta dle zájmu zaměstnance (více informací k tomuto benefitu na www.multisport.cz). Interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.).
VEDOUCÍ ODD. A ZÁSTUPCE / ZÁSTUPKYNĚ VEDOUCÍHO ODBORU
Celní úřad pro Královéhradecký kraj
Michaela Junkováe-mail: PersonHK@cs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: Zajišťování pohledávek a jejich příslušenství uplatněním rozsahu zástavního práva. - Zajišťování výkonu exekucí prodejem movitých věcí nebo nemovitostí. - Řízení pracovníků oddělení 42 Vymáhání, určování forem a metod práce. - Určování realizace úkolů a koordinace jejich plnění. - Ovlivňování organizace práce podřízených zaměstnanců. - Osobní podíl při plnění úkolů zásadní důležitosti. - Zastupování vedoucí odboru 4 Správy příjmů a vymáhání v době její nepřítomnosti. - Soustavný a ucelený výkon při kontrolní činností podřízených zaměstnanců. - Plnění dalších úkolů dle pokynů vedoucí odboru. Požadavky: Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání. Velmi dobré komunikační schopnosti slovem i písmem. Dobré organizační schopnosti. Znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B. Časová flexibilita, ochota vzdělávat se. Čistý trestní rejstřík. Zaměstnanecké výhody5): Po zapracování možnost přiznání osobního příplatku. Výkonnostní / cílové odměny. 5 týdnů dovolené + 5 dnů placeného volna. Příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenkový paušál). Osobní účet z fondu FKSP (sport, kultura, rekreace apod.). U vybraných pozic možnost uplatnění home office a pružné pracovní doby. Po splnění podmínek příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP). - Po splnění podmínek možnost získání bezúročné půjčky na bydlení a na vybavení domácnosti. Dotované rekreace a dětské tábory (nejen ve vlastních zařízeních). Multisport karta dle zájmu zaměstnance (více informací k tomuto benefitu na www.multisport.cz). Interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.).
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
10102-1020011/0710 Zveřejněn 21.01.2014 | |
107-1020011/0710 Zveřejněn 21.01.2014 | |
19-1020011/0710 Zveřejněn 21.01.2014 | |
1020011/0710 Zveřejněn 02.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
06.10.2021 - 08.10.2021
stánek PAV Z / 030, PAV Z / 030A, VP F / 004, VP F / 003
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
29.05.2019 - 01.06.2019
stánek PAV F / 022, VP F / 007
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 031, VP Z1 / 004
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.10.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.11.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.11.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2010Projekt dokončen
Operační program Fondu pro vnitřní bezpečnost (FVB)
Projekt s právním aktem
Operační program Fondu pro vnitřní bezpečnost (FVB)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje
DIČ: CZ71214011
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 7puaa4c
Zdroj: justice.cz
CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ detašované pracoviště Hradec Králové
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz