Senovážné náměstí 978/23
Nové Město
Praha
110 00 Praha 1
navigovat
1. VOX a.s.

Kontakty

Provozní doba

PO 08:00-16:30 hod.
ÚT 08:00-16:30 hod.
ST 08:00-16:30 hod.
ČT 08:00-16:30 hod.
PÁ 08:00-16:30 hod.
Odeslat poptávku

Kontaktní osoby

  • Ing. Zdenka Vostrovská, CSc. - předseda představenstva, ředitelka
  • Tereza Černá - sekretariát
  • Jitka Karešová - vedoucí marketingu

Webové prezentace

Činnosti firmy

    vzdělávací kurzy
  • daně
  • účetnictví
  • mezinárodní účetní standardy
  • mzdy
  • personalistika
  • pracovní právo
  • právo pro právníky i neprávníky
  • kurzy a semináře pro neziskovou sféru
  • lidé a jejich rozvoj

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Vzdělávací program Lektorských dovedností a
aplikace vhodných metod lektorské výuky
prostřednictvím vzdělávacího programu
Manažerských dovedností pro nižší a střední
management

OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.3.2012 - Projekt dokončen
E-learningové kurzy soft skills nositelem
efektivnějšího vzdělávání

OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 10.5.2010 - Projekt dokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Bankovní účty určené ke zveřejnění

194264812/0300
Zveřejněn 1.4.2013

Zdroj: Registr plátců DPH

Volná pracovní místa

Všeobecní administrativní pracovníci

Pracoviště a kontakty

Senovážné náměstí 978, Nové Město, 110 00 Praha 1, Praha

Kateřina Klemáková
e-mail: vostrovska@vox-kurzy.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovní úvazek:
Pracovněprávní vztah:
Minimální stupeň vzdělání:Nižší střední odborné
Pracovní poměr:od 1.1.2019
Mzdové rozpětí:od 22000 do 26000
Poznámka k volnému místu

Místo výkonu práce: Senovážné náměstí 978/23, 11000 Praha 1,
Prvotní kontakt:vostrovska@vox-kurzy.cz
Asistent(ka) oddělení veřejného vzdělávání (cca 5 hod./den):
tvorba a správa tzv. realizačních/plánovacích tabulek (Google)
tvorba a správa tabulek se vzorci/kalkulace (Google)
správa lektorské databáze včetně evidence dokumentace smluvní a další
korektury a zadávání vzdělávacích programů do CRM
korektury tištěných katalogů (kontrola a příprava písemných dokumentů)
administrativní podpora oddělení (správa zadané dokumentace, kopírování a skenování písemností; podpora realizace kurzů; monitoring konkurence; zpracovávání vstupních dat pro statistiky a reporty apod.)

Správa a údržba databází pro marketingové účely (cca 3 hod./den):
údržba databází dle požadavků
aktualizace údajů ve všech databázích dle požadavků
příprava adresářů pro komerční marketingové kampaně dle požadavků
zakládání nových subjektů a zástupců v CRM dle požadavků jednotlivých oddělení a úpravy v databázích.
Zaměstnanecké výhody: Stravenky, penzijní připojištění, podíl na hospodářském výsledku, možnost dalšího vzdělávání a odborného rozvoje, home office

Zdroj: Úřad práce

Oficiální údaje: 1. VOX a.s.

IČ: 27204987
Právní forma: Akciová společnost
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
1. VOX a.s.

Zadejte poptávku nebo dotaz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Beru na vědomí, že tento web používá k vylepšování služeb soubory cookies. Více informací.
Kontaktní osoby u firem jsou ze 70% muži