navigovat

Kontakty

Úřední hodiny  

pokladna
PO 09:00-10:00 14:00-15:00 hod.
ÚT 08:00-10:00 14:00-15:00 hod.
ST 09:00-10:00 14:00-15:00 hod.
ČT 09:00-10:00 14:00-15:00 hod.   Otevřeno
PÁ 09:00-10:00 hod.

podatelna
PO 07:30-16:00 hod.
ÚT 07:30-16:00 hod.
ST 07:30-16:00 hod.
ČT 07:30-16:00 hod.   Otevřeno
PÁ 07:30-15:00 hod.

Kontaktní osoby

  • Mgr. Ing. Kateřina Arajmu - generální ředitelka
  • Ing. Vladimír Hůlka - Územní pracoviště v hlavním městě Praze

Webové prezentace

Sociální sítě

Pobočky

Youtube video

Činnosti firmy  

    Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
  • generální ředitelství
  • Územní pracoviště v hlavním městě Praze

Volná pracovní místa

Právní auditor oddělení Právního jednání a auditu odboru Právních služeb

Pracoviště a kontakty

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - Praha

Růžena Sakařová
e-mail: podatelna.strednicechy@uzsvm.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP)
Pracovní poměr:od 1. 12. 2023
Mzdové rozpětí:od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 13. října 2023 na e-mail: podatelna.strednicechy@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ právní auditor požadavky na uchazeče: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo vhodné i pro absolventy znalost práce s PC (MS Office) samostatnost, spolehlivost, pečlivost, dobré komunikační schopnosti státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. občanský zákoník, zákon č. 219/2000 Sb., zákon č. 201/2002 Sb. - test v rozsahu cca 15 vybraných otázek charakteristika pracovního místa: provádění komplexní právní kontroly - audit všech právních jednání vypracovávání smluv poskytování právní podpory a vypracování vyjádření odborným útvarům specializovaná odborná činnosti v oblasti majetkoprávní Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Předpokládaný nástup: dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností změny na dobu neurčitou Zaměstnanecké výhody: 5 dnů indispozičního volna, pružná pracovní doba, 25 dní dovolené, stravenky

asistent/asistentka náměstka pro Informatiku a projektové řízení

Pracoviště a kontakty

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - 001

Bc. Martina Agyagosová
e-mail: podatelna@uzsvm.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:OZP na vozíku (bezbariérový přístup), OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP)
Pracovní poměr:od 31. 8. 2023
Mzdové rozpětí:od 23 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Agyagosová Martina Bc., e-mail: podatelna@uzsvm.cz požadavky na uchazeče: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxí v oboru min. 3 roky praxe na obdobné pozici výhodou velmi dobré organizační, komunikační a analytické schopnosti diskrétnost, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost výborná znalost českého jazyka vynikající znalost práce s PC (MS Office, internet) znalost práce ve spisové službě velkou výhodou znalost pravidel úřední korespondence (norma ČSN 01 6910) časová flexibilita profesionální vystupování odolnost vůči stresu aktivní a samostatný přístup k práci státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: vykonává práci asistenta/asistentky náměstka koordinuje a metodicky usměrňuje přípravu stanovisek, analýz a materiálů a jiných podkladů pro potřeby náměstka zajišťuje organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce náměstka koordinuje a kontroluje dodržování termínů a zajišťuje úkoly uložené náměstkem připravuje podklady pro jednání náměstka Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. Předpokládaný nástup: dle dohody Místo výkonu práce: Praha Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Písemné nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 29. září 2023 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz předmět e-mailu: VŘ asistent/asistentka náměstka případně na adresu: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odbor Personální Rašínovo nábřeží 390/42 128 00 Praha 2 nebo využijte formuláře níže. Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů. Zam. výhody: Indispoziční volno, pružná pracovní doba, 25 dní dovolené, stravenky, rekreační zařízení, osobní ohodnocení

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky

Profil zadavatele
Číslo formulářeČíslo profiluWeb
F2019-020123Z2019-020123nen.nipez.cz

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Úprava informačního systému majetku státu jako zvláštní grafické datové vrstvy nad RUIAN
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010Projekt dokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

IČ: 69797111
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 96vaa2e

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
ÚŘAD PRO ZASTUPOVÁNÍ STÁTU VE VĚCECH MAJETKOVÝCH

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Web používá nezbytné cookies pro jejich fungování. Se souhlasem jsou zpracovávané preferenční a statistické cookies, které slouží pro zapamatování nastavení a měření návštěvnosti. Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies. Podrobnou úpravu můžete provést kliknutím na “Vlastní nastavení”. Své preference můžete kdykoliv změnit a souhlas odvolat kliknutím na “Cookies” v zápatí stránky. Volba pouze nezbytných cookies může mít vliv na funkčnost a výkon stránek.

   
Ročně firmám předáme 156.900 poptávek a dotazů.