Kontakty
- 542 191 100
- podatelna5000@fs.mfcr.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.
pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- Mgr. Tomáš Rozehnal, Ph.D. - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ - Lazarská 15/7, Nové Město, PrahaNejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOMORAVSKÝ KRAJ - náměstí Svobody 98/4, Brno-město, Brno476 mFINANČNÍ ÚŘAD PRO OLOMOUCKÝ KRAJ - Lazecká 545/22, Lazce, Olomouc65,14 km
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ZLÍNSKÝ KRAJ - třída Tomáše Bati 21, Zlín76,19 km
Youtube video
FinancniSpravaCR
Činnosti firmy
- Odvolací finanční ředitelství
Volná pracovní místa
Vrchní referent / rada - Odbor kontrolní, Oddělení III
Územní pracoviště Brno III - Šumavská
Bc. Marie Šándorová, tel.:541 511 312, 724 944 623e-mail: marie.sandorova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 190 Kč/měsíc do 38 170 Kč/měsíc |
Komplexně provádí všechny druhy daňové exekuce, včetně dražeb movitých věcí a nemovitostí, k tomuto vydává příslušná rozhodnutí či výzvy - Zajišťuje daňové nedoplatky a jejich příslušenství zejména zpracováním rozhodnutí o zřízení zástavního práva k nemovitému a movitému majetku - Přihlašuje daňové nedoplatky do dražebních jednání při provádění exekuce soudem a soudním exekutorem - Zajišťuje mezinárodní vymáhání pohledávek - Uplatňuje daňové pohledávky při likvidaci dlužníka a v dědickém řízení po úmrtí dlužníka flexibilní pracovní dobu, možnost využití nadpracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v měsíci, osobní ohodnocení
Správce sítí - vrchní referent Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
Územní pracoviště Brno III - Šumavská
Bc. Marie Šándorová, tel.:541 511 312, 724 944 623e-mail: marie.sandorova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
. Zajišťuje činnost počítačové sítě . Zabezpečuje provoz a údržbu systému ADIS a dalších uživatelských systémů, včetně zabezpečení bezproblémového chodu hardwarového vybavení . Zajišťuje zpracování výsledků automatizovaného daňového informačního systému . Podílí se na interní spolupráci v oblasti činnosti sekretariátu a spisové agendy, hospodářské správy, autoprovozu flexibilní pracovní dobu, možnost využití nadpracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v měsíci, osobní ohodnocení
Správce sítí - vrchní referent Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
Územní pracoviště Brno III - Šumavská
Bc. Marie Šándorová, tel.:541 511 312, 724 944 623e-mail: marie.sandorova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Upřesňující informace: -Zajišťuje činnost počítačové sítě . Zabezpečuje provoz a údržbu systému ADIS a dalších uživatelských systémů, včetně zabezpečení bezproblémového chodu hardwarového vybavení . Zajišťuje zpracování výsledků automatizovaného daňového informačního systému . Podílí se na interní spolupráci v oblasti činnosti sekretariátu a spisové agendy, hospodářské správy, autoprovozu Zaměstnanecké výhody: - flexibilní pracovní dobu, možnost využití nadpracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v měsíci, osobní ohodnocení
Referent - Oddělení kontrolní DPPO a DPH (5 míst)
Územní pracoviště Brno III - Šumavská
Bc. Marie Šándorová, tel.:541 511 312, 724 944 623e-mail: marie.sandorova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 550 Kč/měsíc do 38 170 Kč/měsíc |
Upřesňující informace: Referent DPPO - komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní, správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole daně z příjmů právnických osob, provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí Referent DPH - provádění daňové kontroly v oblasti daně z přidané hodnoty, vedení daňových řízení formou ústních jednání, provádění místních šetření, provádění vyhledávací činnosti Zaměstnanecké výhody: flexibilní pracovní dobu, možnost využití nadpracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v měsíci, osobní ohodnocení
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
11122011/0710 Zveřejněn 02.04.2013 | |
107-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8028761/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8028411/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-4129231/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-3724311/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
123-11122011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-4822511/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024621/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
CZ0807100345340190156021 Zveřejněn 13.11.2014 | |
98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-98029011/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
19-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
107-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 | |
6015-8024111/0710 Zveřejněn 13.11.2014 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: p9iwj4f
Zdroj: justice.cz
ODVOLACÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz