Letenská 525/15
Malá Strana
Praha
118 00 Praha 011
navigovat

Kontakty

Úřední hodiny  

výpůjční doba pro veřejnost
PO 08:30-12:00 13:00-16:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:30-12:00 13:00-16:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno   Zavřeno

Kontaktní osoby

  • Ing. Zbyněk Stanjura - ministr
  • Květa Žaloudková

Webové prezentace

Sociální sítě

Činnosti firmy  

    Ministerstvo financí
  • smlouvy o zamezení dvojího zdanění, oplatnění DPH a spotřební daně při dovozu a vývozu zboží a služeb v mezinárodní dopravě
    odborná knihovna
  • přístupná pracovníkům sektoru Ministerstva financí, smluvním partnerům, stranám jednajícím s Ministerstvem financí, knihovnám a informačním institucím dle dohody
  • specializace (finance, ekonomika z hlediska státní správy)
  • speciální informační dokumenty - mikrofiše (dokumenty U.S.-Tresaury)
  • spolupráce se zahraničními partnery (Institut für Welwirtschaft Kiel)
  • rešeršní služby
  • zapůjčení
  • knihy
  • časopisy
  • CD ROMY
  • přílohová CD k časopisům
  • přílohová CD ke knihám
  • ostatní informační materiály (sbírky zákonů, věstníky, zpravodaje)
  • ostatní informační materiály (překlady, rešerše)

Volná pracovní místa

Veřejné zakázky

Profil zadavatele
Číslo formulářeČíslo profiluWeb
F2016-000412Z2016-000412nen.nipez.cz
F2015-565767508241mfcr.ezak.cz
Vyhlášené veřejné zakázky

„SEZ – innogy Energie, s.r.o. – lokalita Žatec“

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-017029Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Rooseveltova třída a ulice Nádražní schody v Žatci.

Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem Sanační zásah v nesaturované zóně v bývalém areálu plynárny Žatec – Aktualizace projektové dokumentace sanace lokality Žatec se závazkem společnosti innogy Energie, s.r.o.“ a „SO 01 PD bouracích prací, SO 02 Sanace, SO 03 Stavební úpravy a SO 04 Monitorovací objekt“ zpracované společností VODNÍ ZDROJE, a.s. v prosinci 2022, která je přílohou č. 3 ZD. Součástí této projektové dokumentace je: - Sanační zásah v nesaturované zóně v bývalém areálu plynárny Žatec, - SO 01 PD bouracích prací, SO 02 Sanace, SO 03 Stavební úpravy, SO 04 Monitorovací objekt.

„Řešení negativních environmentálních vlivů a revitalizace žermanicko-těrlické oblasti“, Cyklotrasa kolem vodní nádrže Žermanice - II. etapa“

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-015318Stavební práceneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky jsou obce: Lučina, Dolní Domaslavice a Soběšovice

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění je provedení stavebního díla Cyklistická stezka okolo vodní nádrže Žermanice v obcích Dolní Domaslavice, Lučina a Soběšovice. Cílem prací je realizace cyklostezky s asfaltobetonovým povrchem, která bude sloužit dopravě občanů obcí, k rekreačním účelům a pro potřeby správy vodního díla. Z tohoto pohledu jde o stavbu, která podstatným způsobem pozitivně ovlivní kvalitu života i životní prostředí v lokalitě vodní nádrže Žermanice.

Tisk, kompletace a distribuce daňových neplacených tiskopisů

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-016378Služby50 000 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místa plnění Veřejné zakázky jsou upravena v čl. IV. odst. 2 Závazného návrhu rámcové dohody. Místo plnění je určeno až v rozdělovníku v příloze konkrétní Objednávky, zásadně se bude jednat zejména o

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je tisk, kompletace a distribuce daňových neplacených tiskopisů vydávaných Ministerstvem financí pro Finanční správu České republiky, Celní správu České republiky a Ministerstvo financí. Provedení tiskopisů musí odpovídat požadavkům stanoveným v Příloze č. 1 ZD - Závazném návrhu rámcové dohody (dále pouze jako „Závazný návrh rámcové dohody“). V příloze č. 1 Závazného návrhu rámcové dohody je i přehled 20 druhů tiskopisů, včetně technické specifikace. Realizací zakázky bude naplněna povinnost zadavatele vyplývající z ust. § 72 odst. 2 písm. a) zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů aplikovaných při správě daní, tj. zajistit daňové neplacené tiskopisy za účelem řádného stanovení daní a zabezpečení jejich úhrady.

Dodávka nábytkového mobiliáře II

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-015865Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Sídlo zadavatele, Letenská 525/15, Praha 1.

Popis veřejné zakázky

Předmětem Veřejné zakázky je dodání, doprava, umístění a montáž nábytkového mobiliáře, konkrétně: a) 75 stohovatelných stolů o rozměru 700x2000 mm (ŠxDL) pro Část 1 Veřejné zakázky, b) 100 stohovatelných židlí pro Část 2 Veřejné zakázky a c) 127 židlí do jídelny Ministerstva financí Letenská 525/15.

„SEZ, Spolchemie - Sanace podloží závodu - 1. etapa - západní“

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-013514Stavebni praceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „Sanace podloží závodu 1. etapa – západní. SO 01 oblast Západ – mrak 2. Dokumentace pro realizaci stavby“, zpracované v květnu 2022 společností INTERPROJEKT ODPADY, s.r.o., která je přílohou č. 3 ZD. Jedná se o projekt první etapy stavby podzemní těsnící stěny („PTS“), která doplní již existující PTS vybudovanou na odtokové linii z areálu závodu. Stavba je součástí sanace podloží areálu a jejím účelem je zabránit odtoku kontaminovaných podzemních vod mimo areál závodu. První etapa řeší kontaminační mrak č. 2 na západním konci areálu a prodloužení současné PTS k západní vrátnici. Nová PTS bude vybudována v úseku od stávajícího vjezdu do areálu jižním směrem až k místu napojení na existující P Cílem prací je dosažení limitní koncentrace kontaminace v podzemní vodě na odtokové linii podzemní vody z areálu .

SEZ, ochranné překlenovací čerpání ve společnosti COLORLAK, a. s.

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-013708Sluzbyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění je provozování systému ochranného sanačního čerpání podzemní vody kontaminované BTEX pod dobu 20 měsíců. K OPČ bude využit stávající sanační systém instalovaný na lokalitě. Cílem prací je pomocí ochranného překlenovacího čerpání zabránit úniku kontaminovaných podzemních vod látkami ze skupiny BTEX z tzv. Horního závodu areálu COLORLAK, a. s. do předpolí, tj. Dolního závodu skrze identifikované preferenční zóny proudění. Princip OPČ bude spočívat v čerpání kontaminovaných vod z drenážních žeber se zbytkovou kontaminací podzemních vod, jejich dekontaminaci a následně zasakování přečištěných vod do vod podzemních prostřednictvím drenážních žeber k promývání zbytkového ohniska kontaminace v nákladové ploše.

Překlenovací dodávka kancelářského papíru 2023 II

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-009713Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění (dodání) budou pracoviště Centrálního zadavatele a jednotlivých Pověřujících zadavatelů na území ČR.Konkrétní seznam všech Odběrných míst k datu uveřejnění ZD je uveden v Příloze č.5 ZD.

Popis veřejné zakázky

Předmětem Veřejné zakázky je dodávka kancelářského papíru formátu A4 a A3 dle specifikace, která je uvedena v čl. 3.1 Zadávací dokumentace. Poptávané počty jednotlivých položek předmětu Veřejné zakázky jsou ve struktuře podle požadavků Pověřujících zadavatelů uvedeny v tabulce dle čl. 3.2 Zadávací dokumentace.

Dodávka kancelářského sedacího nábytku pro resort MF 2023+

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-009676Dodávky23 320 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění bude celé území ČR.

Popis veřejné zakázky

Předmětem Veřejné zakázky jsou dodávky kancelářského sedacího nábytku pro resort MF po dobu 48 měsíců. Jednotlivé položky předmětu Veřejné zakázky včetně jejich technických podmínek jsou podrobně specifikovány v Příloze č. 2 ZD. Jednotlivé položky předmětu Veřejné zakázky budou množstevně určeny až v konkrétních Dílčích smlouvách, které budou uzavírány na základě rámcových dohod.

Poskytování mobilních telekomunikačních služeb 2022+ II

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-038085Služby242 200 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění Veřejné zakázky je území České republiky a cizích států, ve kterých vybraný dodavatel poskytuje služby mezinárodního roamingu.

Popis veřejné zakázky

Předmětem Veřejné zakázky je poskytování hlasových a datových telekomunikačních služeb v rozsahu specifikovaném zadávacími podmínkami pro resort Ministerstva financí, resort Ministerstva kultury a resort Ministerstva průmyslu a obchodu tj. Ministerstvo financí (MF), Ministerstvo kultury (MK), Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO). Předmět plnění Veřejné zakázky včetně technických podmínek je blíže specifikován v návrhu smlouvy (a jejích přílohách), který včetně příloh tvoří Přílohu č. 1 ZD. Veškeré technické podmínky poskytování telekomunikačních služeb uvedené v zadávací dokumentaci a jejích přílohách představují minimální úroveň poskytovaných služeb, která musí být účastníkem zajištěna po celou dobu trvání konkrétních účastnických smluv. Pro účely ekonomické úvahy dodavatelů při přípravě nabídky uvádí Centrální zadavatel předpokládaný objem služeb pro sebe a jednotlivé Pověřující zadavatele, který je uveden v Příloze č. 2 ZD - Předpokládaný objem služeb.

Podpora provozu IS CEDR 2023+

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-052941Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Ministerstvo financí, Letenská 525/15, 118 10 Praha 1

Popis veřejné zakázky

Předmětem Veřejné zakázky je závazek dodavatele zajistit pro Zadavatele podporu a další rozvoj IS CEDR-EHP/NF, který bude spravovat data a údaje EHP a Norských fondů. Plnění předmětu díla se skládá ze sedmi základních částí: - Podpora provozu IS CEDR-EHP/NF, - Zvýšená podpora provozu a uživatelů Zadavatele po instalaci IS CEDR-EHP/NF do testovacího prostředí, - Flexibilní podpora provozu IS CEDR-EHP/NF, - Jednorázový rozvoj IS CEDR-EHP/NF, - Rozvoj IS CEDR-EHP/NF, - Vyhotovení EXIT strategie, - Školení uživatelů, administrátorů a podpory infrastruktury. Předmět Veřejné zakázky je podrobně vymezen v článku 1 návrhu smlouvy na Veřejnou zakázku (označen jako Smlouva o zajištění podpory a dalšího rozvoje informačního systému centrální evidence dotací z rozpočtu - EHP a Norské fondy), který včetně všech příloh tvoří Přílohu č. 1 zadávací dokumentace.

„SEZ - Ochranné sanační čerpání podzemní vody v areálu bývalého DS PHM Liberec-Rochlice, společnosti ORLEN Unipetrol RPA s.r.o.“

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-053322Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je areál bývalého distribučního skladu PHM BENZINA společnosti ORLEN Unipetrol RPA, s.r.o. v Liberci Rochlicích. Liberecký kraj.

Popis veřejné zakázky

Předmětem této VZ je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „ORLEN UNIPETROL RPA, S.R.O. - BENZINA, ODŠTĚPNÝ ZÁVOD, OCHRANNÉ SANAČNÍ ČERPÁNÍ PODZEMNÍ VODY DS LIBEREC, SPECIFIKACE SANAČNÍCH PRACÍ“ zpracované v červnu 2022 (aktualizované v září 2022) společností MERCED a.s., která je přílohou č. 3 ZD. Projektované ochranné čerpání představuje dočasné řešení před vlastní finální sanací lokality, která bude zahrnovat vymístění kontaminované zeminy a provedení kompletní sanace horninového prostředí a podzemní vody. Návrh prací byl projektován na základě a v souladu s rozhodnutím ČIŽP OI Liberec č. j. ČIŽP/51/2017/398 ze dne 21.9.2017, které ukládá společnosti ORLEN Unipetrol RPA s.r.o. - BENZINA, odštěpný závod nápravná opatření vedoucí k odstranění následků závadného stavu - staré ekologické zátěže, stanovuje cílové limity a termíny realizace nápravného opatření.

Zajištění informačního systému pro realizaci ekologických závazků a poskytování podpory provozu a rozvoje

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-035637Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místo plnění Veřejné zakázky je upraveno v čl. 3 odst. 1 Návrhu smlouvy. Místem plnění je Ministerstvo financí ČR, Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1, nedohodnou-li se Smluvní strany jinak.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění vývoje informačního systému pro Realizaci ekologických závazků (dále jen „IS REZA“) pro zabezpečení agend přípravy realizace ekologických závazků, jejich kontroly a realizace, včetně zajištění případné podpory SW licencí, podpory provozu, rozvoje IS REZA a migrace dat aplikace z prostředí Lotus Notes do IS REZA. Předmět plnění je podrobně popsán v Návrhu smlouvy, který je Přílohou č. 1 ZD (dále též „Návrh smlouvy“), zejména v článku 1 - Předmět Smlouvy.

SEZ - sanace v bývalém areálu PÉROVNY - HOSTIVAŘ, nyní ve vlastnictví společnosti LOGICOR (President Czech) s.r.o., Praha - Hostivař

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-052216Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je areál společnosti LOGICOR (President Czech) s.r.o. na lokalitě Praha 10, Hostivař, K Pérovně 740.

Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem Aktualizace projektové dokumentace sanace ve společnosti PÉROVNA Hostivař s.r.o., zpracované společností EMSA ekologické služby, spol. s r.o., která je přílohou č. 3 ZD a dle doplnění projektové dokumentace s názvem Upřesnění Aktualizované projektové dokumentace sanace v areálu bývalé společnosti PÉROVNA Hostivař s.r.o. zpracované společností LELIO KP s.r.o. v dubnu a srpnu 2022, které je přílohou č. 7 ZD. Předmětem plnění je provedení sanačního zásahu, jímž dojde k nápravě závadného stavu způsobeného v minulosti nevhodným nakládáním s nebezpečnými látkami v areálu Pérovny - Hostivař, nyní ve vlastnictví společnosti LOGICOR (President Czech) s.r.o. Projektovaná sanační opatření zohledňují aktuální i historické poznatky o lokalitě a jsou cílena na odstranění znečištění ohnisek ClU v nesaturované i saturované zóně (prostor bývalé ČOV, okolí vrtu PJ-2, prostor šrotiště).

„SEZ, sanace staré ekologické zátěže v areálu společnosti R Ý C H O L K A s.r.o. Choustníkovo Hradiště“

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-051834Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je areál společnosti R Ý C H O L K A s.r.o.

Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „Úprava a aktualizace projektu sanace v areálu společnosti RÝCHOLKA s.r.o. Choustníkovo Hradiště“, červen 2022, která je přílohou č. 3. ZD. Předmětem plnění jsou sanační práce spočívající zejména v dekontaminaci zemin a podzemních vod znečištěných ropnými uhlovodíky, odstranění stavebních konstrukcí a po ukončení sanace po dobu 2 let provádění postsanačního monitoringu.

SEZ, Sanace areálu DS PHM Ostrava - Hrabová, společnosti ORLEN Unipetrol RPA s.r.o.

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-048516Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Areál bývalého distribučního skladu PHM BENZINA společnosti ORLEN Unipetrol RPA s.r.o. v Ostravě Hrabové, okres Ostrava-město.

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění je provádění prací vedoucích k odstranění staré ekologické zátěže v areálu bývalého distribučního skladu PHM BENZINA v Ostravě-Hrabové. Jedná se o saturovanou a nesaturovanou zónu horninového prostředí. Konkrétně o odstranění závadného stavu na podzemních vodách a odstranění lokálního zdroje znečištění v nesaturované zóně. V nesaturované zóně bude použita odtěžba kontaminovaných míst se zpětným zásypem, včetně likvidace obsahu podzemních nádrží a likvidace těchto nádrží závozem. Vzhledem ke stávající situaci na lokalitě se jako vhodná sanační technologie pro saturovanou zónu jeví kombinace sanačního čerpání znečištěné podzemní vody, sběr volné fáze a zpětné zasakování přečištěných vod do horninového prostředí s intenzifikací promývání povrchově aktivními látkami. Práce budou průběžně monitorovány a vyhodnocovány.

Revitalizace území - Dolní Rychnov, soustava vodních nádrží - I. a II. etapa

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-040812Stavebni praceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „Rekonstrukce soustavy malých vodních nádrží na p.p.č. 848/2 v Dolním Rychnově“, zpracované v dubnu 2021 společností NOVAQUA s.r.o., Lipová 289/7, 360 06 Karlovy Vary, IČO: 29108829, která je přílohou č. 3 ZD. Dalšími dokumenty upřesňující a vymezující předmět plnění jsou: Rozhodnutí - povolení k nakládání s vodami č.j.: MUSO/69352/2020/OŽP/KABR ze dne 30. 9. 2020, nabytí právní moci dne 20. 10. 2020 Předmětem plnění je rekonstrukce stávajících vodních betonových nádrží na vodní plochy přírodě blízké, odkryto bude zatrubněné koryto, částečně místo něj bude vybudován Kneippův chodník. Cílem prací je zlepšit funkce vodních nádrží a to především akumulaci vod, posílit krajinotvorný prvek nádrží, posílit zadržení vody v krajině a akumulaci dešťových vod, zlepšení podmínek pro vodní ptactvo a živočichy vázané na vodní prostředí, celkově posílit rekreační charakter stávajících zanedbaných nádrží.

„SEZ, Sanační práce na lokalitě LAVAT, a. s., v Chotuticích“

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-014581Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je areál společnosti LAVAT, a.s. v Chotuticích a jeho okolí.

Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem Chotutice - LAVAT, Sklad barev a kapalin, Aktualizace projektové dokumentace sanačního zásahu, zpracované v červnu 2021 společností GEOtest, a. s., která je přílohou č. 3 ZD.

„SEZ - ORLEN Unipetrol a.s. Kralupy nad Vltavou - Sanace podzemních vod v kontaminačním mraku E“

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-013543Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je průmyslový Areál chemických výrob Kralupy nad Vltavou (dále „ACHVK“), katastrální území Lobeček (č. 672866), obec Kralupy nad Vltavou, pozemky p. č. 945, 972 a 1028.

Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „UNIPETROL, a.s., Kralupy nad Vltavou - Sanace podzemních vod v kontaminačním mraku E - Aktualizovaný projekt“, zpracované společností MEGA a.s. v červnu 2021, která je přílohou č. 3 ZD.

„Úprava pozemků v Petřvaldě - lokalita U Bužkovce“

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-013007Stavebni praceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „Úprava pozemků v Petřvaldě - lokalita U Bužkovce“, zpracované v 09/2019 společností ENVIprojekt CZECH s.r.o., IČO: 03581853. Předmětem plnění je terénní úprava pozemků o celkové výměře 0,7433 ha, která se nachází na katastrálním území města Petřvald u Karviné, v dobývacím prostoru Petřvald I. Předmětné území je tvořeno bývalou dočišťovací nádrží Dolu J. Fučík, včetně bezpečnostního přelivu zaústěného do Petřvaldské stružky. Předmětná nádrž je dlouhodobě vypuštěna a silně zanesena sedimenty, výpustné objekty jsou ve špatném technickém stavu. Cílem stavby je terénní úprava pozemků stávající bývalé dočišťující nádrže Bužkovec postupným vytvořením krajinářsky hodnotného území se zapojením do okolní krajiny v souladu s územním plánem.

Dynamický nákupní systém na prostředky ICT v resortu Ministerstva financí

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2016-001699Dodávky250 000 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejných zakázek zadávaných v dynamickém nákupním systému (dále jen "DNS") budou dodávky počítačů; počítačových monitorů a konzolí; a součástí, příslušenství a doplňků pro počítače pro potřeby Ministerstva financí jako Centrálního zadavatele a jednotlivých pověřujících zadavatelů. Centrální zadavatel předpokládá zadávání veřejných zakázek v DNS v předem neurčených nepravidelných intervalech závislých na provozních potřebách svých a potřebách pověřujících zadavatelů. Rovněž objemy jednotlivých veřejných zakázek zadávaných v DNS zadavatel jsou od jednotek až po stovky jednotek v konkrétní veřejné zakázce.

„Jezero Most – oddychová pobřežní zóna" – „Část I - pláže"

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2017-021166Stavebni praceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „JEZERO MOST - Revitalizace území pro oddech, sport a individuální výstavbu – Pláže“, zpracované v květnu 2016 společností AT Invest, spol. s r.o., která je přílohou č. 3 ZD. Předmětem plnění je realizace terénních úprav pro vybudování písčitých pláží a zařízení pro volnočasové aktivity v jižní části jezera Most a vybudování mola z lomového kamene. Zároveň bude realizována obslužná komunikace, cyklostezka a chodníky pro pěší (výstavba, zakládání a povrchové práce pro komunikace - kód CPV 45233000). Cílem prací je vybudovat v bezprostřední blízkosti jezera Most území, které bude sloužit k rekreačním a volnočasovým aktivitám a zároveň dojde ke kompletní revitalizaci zbytkové jámy lomu Ležáky.

„Jezero Most – oddychová pobřežní zóna – část II. – plovoucí zařízení (mola)“

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2017-021164Stavebni praceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „Jezero Most - revitalizace území pro oddech, sport a individuální výstavbu - pláže - plovoucí zařízení“, zpracované v říjnu 2015 společností MV projekt spol. s r.o., která je přílohou č. 3 ZD. Předmětem plnění je realizace plovoucích mol po obvodu jezera Most. Jako plovoucí zařízený jsou navrženy ocelové plováky s PUR výplní s břehovými a podvodními kotvícími prvky. Vrchní povrch plovoucích segmentů bude tvořit dřevěný obklad s dlouhou životností. Mola budou sloužit k ochraně biotopů (ekomola), k zpřístupnění jezera pro plavce a dále jako přístaviště pro rekreační lodě. Cílem prací je rozšířit možnost rekreace v lokalitě jezera Most, čímž bude přispěno ke kompletní revitalizaci zbytkové jámy lomu Ležáky. Instalací ekomol dojde k rozšíření litorálního pásma a oživení stávající břehové linie.

„Jezero Most – oddychová pobřežní zóna" – „Část I - pláže"

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2017-021167Stavebni praceneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „JEZERO MOST - Revitalizace území pro oddech, sport a individuální výstavbu – Pláže“, zpracované v květnu 2016 společností AT Invest, spol. s r.o., která je přílohou č. 3 ZD. Předmětem plnění je realizace terénních úprav pro vybudování písčitých pláží a zařízení pro volnočasové aktivity v jižní části jezera Most a vybudování mola z lomového kamene. Zároveň bude realizována obslužná komunikace, cyklostezka a chodníky pro pěší (výstavba, zakládání a povrchové práce pro komunikace - kód CPV 45233000). Cílem prací je vybudovat v bezprostřední blízkosti jezera Most území, které bude sloužit k rekreačním a volnočasovým aktivitám a zároveň dojde ke kompletní revitalizaci zbytkové jámy lomu Ležáky.

Kancelářské potřeby od roku 2017

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2017-002968Dodávky90 000 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění jsou odběrná místa na celém území České republiky.

Popis veřejné zakázky

Jedná se o veřejnou zakázku na dodávky kancelářských potřeb v obvyklém sortimentu, které budou podrobně specifikovány po jednotlivých položkách v katalogu zboží objednatele. V zadávací dokumentaci bude rovněž seznam odběrných míst a míst spotřeby pro doručování dodávek od dodavatele, který bude jako nejvhodnější dodavatel zadavatelem vybrán. Další kódy CPV: 30199000, 30190000.

Pronájem osobních vozidel pro potřeby Auditního orgánu MF

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2017-002429Služby6 500 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Pronájem osobních vozidel bez řidiče formou operativního leasingu pro potřeby Auditního orgánu na zajištění kontrolní činnosti na čerpání finančních prostředků z Evropské unie.

Zajišťování provozu, podpory a rozvoje IS ARES

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-004109Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění je sídlo veřejného zadavatele: Česká republika - Ministerstvo financí, Letenská 15, Praha 1

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění provozu, podpory a rozvoje IS ARES (Administrativní registr ekonomických subjektů) na 18 měsíců v dále specifikovaném rozsahu: - podpora zálohování, obnovy a archivace dat - rozvoj systému v návaznosti na legislativní změny nebo v souvislosti s uživatelskými požadavky (max. rozsah rozvoje 75MD). - podpora datové aktualizace IS ARES - podpora provozu a údržba aplikací tvořících IS ARES - správa, podpora a údržba aplikací tvořících IS ARES - podpora provozních pracovníků objednatele a řešení chybových stavů - zajištění podpory hot-line - testovací a pilotní zpracování v rámci vývoje IS ARES - přechody mezi platformami, reinstalace při výměnách HW - změny aplikací na základě změn ve zdrojích dat

Hardware pro virtualizační prostředí Ministerstva financí

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-004551Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění je sídlo veřejného zadavatele: Česká republika - Ministerstvo financí, Letenská 15, Praha 1

Popis veřejné zakázky

Předmětem je dodávka a montáž 6 kusů serverů, provedení instalace, implementace a integrace Serverů do stávajícího virtualizačního prostředí Kupujícího a poskytnout servisní podporu pro dodané servery. Podrobná specifikace bude uvedena v zadávací dokumentaci, která bude uveřejněna v rámci zadání veřejné zakázky. Z časového hlediska je prodávající je povinen předat Kupujícímu Servery nejpozději do 60 kalendářních dnů ode dne účinnosti Smlouvy. Instalaci, inplementaci a integraci je Prodávající povinen provést vždy do 30 kalendářních dnů od podpisu příslušného předávacího protokolu stvrzujícího převzetí všech dodávaných Serverů dle Smlouvy + 60 měsíců servisní služby.

Pronájem osobních vozidel pro potřeby Auditního orgánu MF V

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-004526Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místo dodání Praha 1, servisní služby Praha, České Budějovice, Hradec Králové, Ostrava, Olomouc, Brno

Popis veřejné zakázky

Pronájem osobních vozidel formou operativního leasingu pro Auditní orgán na zajištění kontrolní činnosti na čerpání prostředků z EU. Jedná se o dočasné užívání 20 kusů osobních vozidel, ke kterým je poskytován full service operativního leasingu.Předmětem není nárok zadavatele na odkoupení vozidel po skončení doby nájmu, dodavatel má nárok na odevzdání vozidel zpět. Většina vozidel bude mít při jejich předání zpět najeto méně než 60 000 km. Dodavatel se zavazuje přenechat zadavateli vozidla vč.přísl.nejpozději do 30 dnů od účinnosti smlouvy.Dodavatel je oprávněn na období prvních 6 měsíců doby nájmu vozidel přenechat zadavateli místo vozidel vozidla náhradní.Místem poskytování servisních služeb budou servisní střediska v max.20 kilometrové dojezdové vzdálenosti od stanovišť vozů v Praze,Českých Budějovicích,Hradci Králové, Ostravě,Olomouci a Brně, nebo servisní střediska mimo tuto dojezdovou vzdálenost;tam dodavatel zajistí odtah vozidla na své náklady.Specifikace vozidel bod II.2.4)

Zajištění aktuálních požadavků zákona o kybernetické bezpečnosti v IISSP na MF ČR – technologie SAP

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-010263Dodávkyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Pořízení licencí SW produktů SAP, jejich implementace a 4 letá podpora pro zajištění souladu informačního systému s požadavky na kybernetickou bezpečnost. Jedná se o licence: - SAP NetWeaver AS ABAP, Add-on for Code Vulnerabity Analysis - SAP GRC Access Control - SAP Single Sign-On - SAP Enterprise Threat Detection

Dodávka kancelářského papíru pro resort MF

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-010067Dodávky15 697 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Odběrná místa centrálního zadavatele a pověřujících zadavatelů. Odběrná místa jsou rozptýlena po celém regionu Praha a Střední Čechy.

Popis veřejné zakázky

Dodávka kancelářského papíru pro resort MF, tj. pro Ministerstvo financí, Generální finanční ředitelství, Generální ředitelství cel, Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, Kancelář finančního arbitra, Finanční analytický úřad a Státní pokladnu Centrum sdílených služeb. Zakázka bude rozdělena na 4 části: část 1 - Praha, Střední Čechy, část 2 - Jihozápad, Severozápad, část 3 - Jihovýchod, Severovýchod, část 4 - Střední Morava, Moravskoslezsko.

Dodávka kancelářského papíru pro resort MF

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-007261Dodávky15 697 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Praha, Střední Čechy

Popis veřejné zakázky

Dodávka kancelářského papíru pro resort MF, tj. pro Ministerstvo financí, Generální finanční ředitelství, Generální ředitelství cel, Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, Kancelář finančního arbitra, Finanční analytický úřad a Státní pokladnu Centrum sdílených služeb. Zakázka bude rozdělena na 4 části: část 1 - Praha, Střední Čechy, část 2 - Jihozápad, Severozápad, část 3 - Jihovýchod, Severovýchod, část 4 - Střední Morava, Moravskoslezsko.

Implemantace novely zákona č. 218/2000 Sb., do EDS/SMVS

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-027109Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Praha 1

Popis veřejné zakázky

Předmětem Veřejné zakázky je závazek dodavatele zajistit pro zadavatele implementaci novely zákona o rozpočtových pravidlech do prostředí IS EDS/SMVS dle Analýzy „Dopady novelizace zákona č. 218/2000 Sb.“, která je přílohou závazného návrhu smlouvy. zajištění integrace na MS2014+ a to jak strukturovaných, tak nestrukturovaných dat; všechna relevantní rozhraní, zajištění rozšíření integrace RISPF (EDS/SMVS) na RISRE o rozhraní kontrolující čerpání RISRE proti vydaným řídícím dokumentům. Zajištění spočívá v: a) úpravě řídících elektronických dokumentů – jejich datové struktury, vstupního formuláře a 134 variant tiskových elektronických formulářů řídících dokumentů, b) úpravě informatické podpory procesů administrace řídících dokumentů: proces vydání řídícího dokumentu, proces úpravy řídícího dokumentu, proces schválení řídícího dokumentu, datové přenosy a převody řídících dokumentů, hromadné akty vydávání Technických řídících dokumentů,

Dodávky multifunkčních zařízení včetně zajištění kompletního servisu, dodávek náhradních dílů a spotřebního materiálu v rámci tiskového řešení MF

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-040306Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Praha

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka 80 ks multifunkčních zařízení, která budou ve sdíleném režimu zajišťovat barevný a černobílý tisk, kopírování a skenování dokumentů v rozměrech do formátu A3, včetně zajištění kompletního servisu, dodávek náhradních dílů a spotřebního materiálu v rámci tiskového řešení MF.

Dynamický nákupní systém na dodávky osobních vozidel - Výzva 2-19 (nákup elektromobilů)

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2019-004177Dodávkyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka elektromobilů pro Ministerstvo financí a Pověřující zadavatele (kterými mohou být jakékoliv subjekty veřejnoprávního charakteru se sídlem v České republice). Centrální zadavatel bude v této pilotní zakázce pořizovat vozy kategorie B – nižší střední třída dle technického standardu osobních vozidel na alternativní pohon (aktuální znění je dostupné na: https://www.mfcr.cz/cs/verejny-sektor/smart-governance/centralni-nakup-statu/komoditni-technicke-standardy/technicky-standard-osobnich-vozidel-na-a-29372). Veřejná zakázka bude zadávána v Dynamickém nákupním systému na dodávky osobních vozidel (více informací zde: https://mfcr.ezak.cz/dns_display_5.html).

Obnova technologií SAN a diskových polí

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2019-007953Dodávkyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

- Nákup dvou primárních diskových polí a jednoho backup pole řady Enterpise dle technické specifikace; - Nákup 8 ks SAN switch zařízení dle technické specifikace; - Implementace a integrace zakoupeného HW do stávajícího prostředí ICT Ministerstva financí; - Migrace dat ze starých diskových polí na nová disková pole; - Technická podpora výrobce dodaného zařízení po dobu platnosti smlouvy v režimu 24 hod x 7 dní; - Servisní podpora pro daná zařízení po dobu platnosti smlouvy v rozsahu 25 MD v průběhu 5 let; - Opce na dokoupení diskové kapacity podle technické specifikace po dobu platnosti smlouvy.

Dynamický nákupní systém na dodávky osobních vozidel

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2019-008478Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.

Popis veřejné zakázky

Předmětem jednotlivých veřejných zakázek budou dodávky osobních vozů, na klasický benzínový či naftový pohon, vozidel na alternativní pohon (tj. CNG a elektromobilů) pro MF a Pověřující zadavatele (kterými mohou být subjekty veřejnoprávního charakteru se sídlem v České republice). Centrální zadavatel bude v zakázkách pořizovat vozy dle technického standardu osobních vozidel (aktuální znění je dostupné na: https://www.mfcr.cz/cs/verejny-sektor/smart-governance/centralni-nakup-statu/komoditni-technicke-standardy/technicky-standard-osobnich-vozidel-na-a-29372). Veřejné zakázky budou zadávány v Dynamickém nákupním systému na dodávky osobních vozidel (více informací zde: https://mfcr.ezak.cz/dns_display_5.html). Zadavatel vyzývá dodavatele vozů VŠECH TOVÁRNÍCH ZNAČEK, aby si podali žádost o účast do Dynamického nákupního systému na dodávky osobních vozidel. Zadavatel vyzývá ZEJMÉNA DODAVATELE VOZŮ NA CNG, aby si podali žádost o účast do dynamického nákupního systému.

Zajištění inzerce v celostátním tisku za účelem propagace Fondů EHP a Norska na roky 2019 – 2022 č. 2

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2019-012913Služby800 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Inzerce v celostátním tištěném deníku.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky jsou služby zveřejnění výzev a/nebo propagace Fondů EHP a Norska. Zveřejnění výzev a/nebo propagace spočívá: a) v grafickém zpracování výzev/článků (tj. korektury textů, grafické úpravy textů, fotografií a log) na základě podkladů od zadavatele pro zajištění uveřejnění dle bodu c), b) v nákupu inzertní plochy v celostátním tištěném deníku, c) v zajišťování zveřejnění článků včetně fotografií a log v celostátním tištěném deníku. PODROBNĚJI VIZ POPIS V ODST. II.2.4 TOHOTO FORMULÁŘE.

Centrální nákup licencí a maintenance SAP

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2019-043394Službyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem tohoto oznámení je uveřejnění předběžné tržní konzultace k plánované veřejné zakázce na centrální nákup produktů SAP pro veřejnou správu. Primárně by měla být poptávána maintenance již stávajících produktů. V závislosti na výsledku předběžné tržní konzultace může dojít k doplnění o nákup licencí produktů SAP. Cílem centrálního zadavatele je seskupit izolované poptávky veřejné správy a pořizovat plnění za výhodnějších cenových podmínek. V rámci předběžné tržní konzultace bude řešena vhodná definice předmětu plnění, pověřující zadavatelé, nastavení smluvních podmínek atp. Centrální zadavatel není v současné době schopen s ohledem na neurčený rozsah plnění a množství zapojených pověřujících zadavatelů stanovit předpokládanou hodnotu veřejné zakázky. Lze však očekávat, že za dobu trvání rámcové dohody (48 měsíců) přesáhne 1 mld. Kč.

Poskytování mobilních telekomunikačních služeb pro resort MF překlenovací

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-002706Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Česká republika. Předmětem veřejné zakázky budou také roamingové služby.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky bude poskytování mobilních telekomunikačních služeb pro resort Ministerstva financí, tj. Ministerstvo financí (MF) a jeho resortní organizace - Generální finanční ředitelství (GFŘ), Generální ředitelství cel (GŘC), Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM), Kancelář finančního arbitra (KFA), Státní tiskárna cenin (STC), Státní pokladna Centrum sdílených služeb (SPCSS) a Finanční analytický úřad (FAÚ).

Poskytování mobilních telekomunikačních služeb pro resort MF 2021+ opakovaná

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-002037Službyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Česká republika. Předmětem veřejné zakázky budou také roamingové služby.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky bude poskytování mobilních telekomunikačních služeb pro resort Ministerstva financí, tj. Ministerstvo financí (MF) a jeho resortní organizace - Generální finanční ředitelství (GFŘ), Generální ředitelství cel (GŘC), Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM), Kancelář finančního arbitra (KFA), Státní tiskárna cenin (STC), Státní pokladna Centrum sdílených služeb (SPCSS) a Finanční analytický úřad (FAÚ).

Rámcová dohoda na dodávky osobních automobilů v rámci společného nákupu

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-005107Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka osobních automobilů pro Ministerstvo financí a Pověřující zadavatele (kterými mohou být jakékoliv subjekty veřejnoprávního charakteru se sídlem v ČR). Centrální zadavatel bude v této veřejné zakázce pořizovat automobily kategorie 1B a 2A dle standardů osobních vozidel. Kupující bude oprávněn k automobilu v kupní smlouvě také předplatit pravidelný servis. Technická specifikace se bude řídit dle standardů osobních vozidel aktuálních v době zadávání veřejné zakázky. Předpokládá se aktualizace standardů, současné znění standardů je dostupné zde: https://www.mfcr.cz/cs/verejny-sektor/smart-governance/spolecny-nakup/zavazne-technicke-standardy/technicky-standard-osobnich-vozidel-na-b-22894 CENTRÁLNÍ ZADAVATEL ZÁROVEŇ VYZÝVÁ PŘÍPADNÉ ZÁJEMCE, ABY HO V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ÚČAST NA PŘEDBĚŽNÉ TRŽNÍ KONZULTACI KONTAKTOVALI, kontakty jsou uvedeny v oddíle II.2.14) Další informace.

Rámcová dohoda na dodávky osobních automobilů v rámci společného nákupu

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-014438Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka osobních automobilů pro Ministerstvo financí a Pověřující zadavatele. Centrální zadavatel bude v této veřejné zakázce pořizovat automobily s běžným pohonem a s pohonem na CNG. Kupující bude oprávněn k automobilu v kupní smlouvě také předplatit pravidelný servis. Cílem tohoto předběžného oznámení je předběžná tržní konzultace na výše uvedené automobily, jejímž předmětem bude vymezení nových technických specifikací kategorií pro tyto automobily. Podrobnější informace naleznete v II.2.4) Popis zakázky: CENTRÁLNÍ ZADAVATEL ZÁROVEŇ VYZÝVÁ PŘÍPADNÉ ZÁJEMCE, ABY HO V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ÚČAST NA PŘEDBĚŽNÉ TRŽNÍ KONZULTACI KONTAKTOVALI, kontakty jsou uvedeny v oddíle II.2.14) Další informace.

Centrální nákup osobních vozidel na hybridní a elektrický pohon - Předběžná tržní konzultace

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-024944Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky (nebo veřejných zakázek, dále jen "VZ") je dodávka osobních automobilů pro Ministerstvo financí v pozici centrálního zadavatele a Pověřující zadavatele (kterými mohou být jakékoliv subjekty veřejnoprávního charakteru se sídlem v ČR). Centrální zadavatel bude v této VZ pořizovat kategorie automobilů s hybridním pohonem (plug in hybridy). Výsledkem zadávacího řízení (nebo zadávacích řízení) bude uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem. Odběratelé budou oprávněni k automobilu v kupní smlouvě předplatit také servisní služby. Cílem tohoto předběžného oznámení je předběžná tržní konzultace na výše uvedené automobily, jejímž předmětem bude zejména vymezení nových technických specifikací kategorií pro automobily s hybridním pohonem, jež by následně měly být závazné pro všechna ministerstva a jejich resortní organizace. CENTRÁLNÍ ZADAVATEL ZÁROVEŇ VYZÝVÁ PŘÍPADNÉ ZÁJEMCE, ABY HO V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ÚČAST KONTAKTOVALI. UVEDENY V ODDÍLE II.2.14).

Informační systém Zjednodušená evidence dotací II.

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-025733Služby32 000 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění je hlavní město Praha, zejména pak sídlo Zadavatele a sídlo poskytovatele technické infrastruktury - SPCSS, s.p., případně jiná místa na území ČR, na kterých se smluvní strany dohodnou.

Popis veřejné zakázky

Předmětem Veřejné zakázky je: Předmět plnění je podrobně popsán v Návrhu smlouvy, který je Přílohou č. 1 ZD, zejména v článku III. Předmět smlouvy. Předmětem této veřejné zakázky není dodávka hardware. a) provedení díla spočívajícího v návrhu, vývoji, dodávce a implementaci informačního systému zjednodušené evidence dotací (dále jen „IS ZED“), včetně prvotní analýzy stávajícího prostředí Zadavatele, systémové integrace, datové migrace, testování, úprav systému, dokumentace k systému, školení uživatelů a poskytnutí potřebných uživatelských a vlastnických práv a souvisejících služeb (dále jen „Dílo“), b) provedení změn Díla před jeho dokončením v rozsahu až 150 člověkodnů, c) poskytování služeb správy a údržby (servisních služeb) IS ZED a d) poskytování služeb rozvoje IS ZED, limit počtu člověkodnů za služby rozvoje je stanoven na 150 člověkodnů ročně, s možností převést nevyčerpané množství těchto člověkodnů do následujícího kalendářního roku.

Centrální nákup osobních vozidel na elektrický pohon - Předběžná tržní konzultace

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-046356Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.

Popis veřejné zakázky

Ministerstvo financí hodlá realizovat centrální nákup vozidel na elektrický pohon pro subjekty veřejné správy. Výsledkem zadávacích řízení bude uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem pro každou kategorii elektromobilů. Předmětem veřejných zakázek bude dodávka elektromobilů a poskytování dvou kategorií servisních služeb.

Pronájem (operativní leasing) osobních vozidel pro potřeby Auditního orgánu MF 2022 - 2025

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-002864Sluzbyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem Veřejné zakázky je závazek dodavatele řádně a včas přenechat Zadavateli k dočasnému užívání 10 kusů osobních vozidel (dále jen „Vozidla“) a poskytovat Zadavateli k Vozidlům služby tzv. full service operativního leasingu. Cílem tohoto předběžného oznámení je PŘEDBĚŽNÁ TRŽNÍ KONZULTACE, jejímž účelem je příprava zadávacích podmínek způsobilých k získání co nejvíce relevantních nabídek. Zadavatel zamýšlí použít zjednodušené podlimitní řízení, případně otevřené řízení. Zadavatel upozorňuje, že v případě zjednodušeného podlimitního řízení by začátek zadávacího řízení nebyl oznámen ve Věstníku veřejných zakázek, ale pouze na profilu Zadavatele. Zadavatel zároveň vyzývá případné zájemce, aby ho v případě zájmu o účast na předběžné tržní konzultaci kontaktovali. Kontakty jsou uvedeny v Oddíle V.1).

Nákup silové části elektrické energie pro resort MF, ÚOOÚ a Úřad vlády

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-035855Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Nákup silové části elektrické energie na rok 2023 nízkého a vysokého napětí v předpokládaném souhrnném množství 50 158 MWh pro rok 2023, ve skladbě 17 899 MWh elektřiny v rámci sdružených služeb dodávky elektřiny v napěťové hladině nízkého napětí (1. část veřejné zakázky) a 32 259 MWh elektřiny v rámci sdružených služeb dodávky elektřiny v napěťové hladině vysokého napětí (2. část veřejné zakázky). Nákup bude prováděn pro Ministerstvo financí včetně resortních organizací MF (GFŘ, GŘC, ÚZSVM, SPCSS, STC), Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) a Úřad vlády.

Dodávka kancelářských potřeb pro resort MF 2023+

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-038678Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Místem plnění budou pracoviště Centrálního zadavatele a jednotlivých Pověřujících zadavatelů na území ČR.

Popis veřejné zakázky

Předmětem Veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro resort MF: Jednotlivé položky předmětu Veřejné zakázky budou množstevně určeny až v konkrétních objednávkách. a) veškerých kancelářských potřeb standardně využívaných při kancelářské práci, b) rejstříků, účetních knih, rychlovazačů, formulářů a ostatních tištěných papírových výrobků z papíru nebo lepenky, c) různého papírového materiálu, d) různého kancelářského zařízení a potřeb, e) drobného kancelářského vybavení, f) zpracovaného papíru a lepenky, g) kancelářských potřeb z papíru a ostatního zboží, h) přihrádek na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů.

Centrální nákup osobních vozidel na běžný pohon kategorie 1A a 1B - Předběžná tržní konzultace

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-004108Dodávkyneuvedeno
detail VZ

Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.

Popis veřejné zakázky

Ministerstvo financí hodlá realizovat v průběhu roku 2023 pro subjekty veřejné správy centralizované zadávání na nákup (a případně i servis) osobních vozidel formou uzavření rámcových dohod s jedním dodavatelem na jeden až dva roky, a to pro každou kategorii vozidel samostatně. Předmětem této tržní konzultace jsou kategorie vozidel na běžný pohon 1A a 1B dle technického standardu vozidel dostupného zde: https://www.mfcr.cz/cs/o-ministerstvu/hospodareni-resortu/verejne-zakazky/spolecny-nakup/zavazne-technicke-standardy/technicky-standard-osobnich-vozidel-22894.

více veřejných zakázek

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Bankovní účty určené ke zveřejnění

3328001/0710
Zveřejněn 11.04.2013
0710
19-3328001/0710
Zveřejněn 02.04.2013
0710
27-3328001/0710
Zveřejněn 02.04.2013
0710

Zdroj: Registr plátců DPH

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Vývoj, údržba a systémová podpora provozu informačního systému Viola v roce 2023
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2023Projekt fyzicky ukončen
Financování osobních nákladů AO 1. 1. - 31. 3. 2023
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2023Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Provoz Auditního orgánu VI.
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2023Projekt finálně uzavřen
Služební cesty a vzdělávání AO 2022
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Provoz Auditního orgánu V.
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2022Projekt finálně uzavřen
Administrativní kapacita CKB AFCOS 2021 - 2023
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2021Projekt finálně uzavřen
IS APAO II.
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt fyzicky ukončen
Vzdělávání, navazování spolupráce a výměna dobré praxe pracovníků CKB AFCOS 2021-2023
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2021Projekt finálně uzavřen
Vývoj, údržba a systémová podpora provozu informačního systému Viola v letech 2021 - 2022
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity PCO v období 2020 - 2022
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
Externí služby AO II.
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
Rámcový projekt na semináře, školení, služební cesty a konference pro období VII 2020 - XII 2022
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
Dětský skupina MF Korunka II.
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
Financování osobních nákladů AO 2020 - 2022
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
Provoz Auditního orgánu IV.
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2019Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MF Korunka I.
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finálně uzavřen
Vzdělávací akce, konference, stáže AO 2019-2021
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
Služební cesty AO 2019-2021
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
Vývoj, údržba a systémová podpora provozu informačního systému Viola v letech 2019 - 2021
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Administrativní kapacita CKB AFCOS 2018 - 2021
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.11.2018Projekt finálně uzavřen
IS APAO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Vzdělávání, navazování spolupráce a výměna dobré praxe pracovníků CKB AFCOS 2018-2020
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2018Projekt finálně uzavřen
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity PCO v období leden 2018 - červen 2020
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MF Korunka
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
Rámcový projekt na semináře, školení, služební cesty a konference pro období I 2018 - VI 2020
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
Provoz Auditního orgánu III.
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
Externí auditní služby a služby pro podporu auditních činností
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 27.03.2017Projekt finálně uzavřen
Financování osobních nákladů AO 2017 - 2019
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Služební cesty AO 2016-2018
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Vzdělávání, navazování spolupráce a výměna dobré praxe pracovníků CKB AFCOS 2016-2018
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Vzdělávací akce, konference, stáže AO 2016-2018
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Projektová kancelář v.2
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Rámcový projekt na semináře, školení, služební cesty a konference pro období XII 2015 - XII 2017
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity CKB AFCOS 2015 - 2018
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity PCO v období prosinec 2015 až prosinec 2017
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
Financování osobních nákladů AO prosinec 2015 - prosinec 2016
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
Financování osobních nákladů AO 2015 (duben-listopad)
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2015Projekt dokončen
Projekt na vzdělávání CKB AFCOS pro druhé pololetí 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2015Projekt dokončen
Provoz Auditního orgánu II.
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt finálně uzavřen
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity CKB AFCOS pro druhé pololetí roku 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2015Projekt dokončen
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity PCO v období květen až listopad 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2015Projekt dokončen
Vývoj, údržba a systémová podpora provozu informačního systému Viola v období červenec - listopad 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2015Projekt dokončen
Rámcový projekt na semináře, školení, služební cesty a konference pro období VII/2015 - XI/2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2015Projekt dokončen
Financování osobních nákladů AO 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 20.02.2015Projekt dokončen
Založení, rozvoj a provoz projektové kanceláře na Ministerstvu financí
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2014Projekt dokončen
Zvýšení efektivity výkonu a řízení státního dozoru nad sázkovými hrami a loteriemi v oblasti on-line sázkových her a loterií
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 14.04.2014Projekt dokončen
Financování osobních nákladů AO 2014
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 20.08.2013Projekt dokončen
Vzdělávací akce, konference pracovníků centralizovaného AO 2013-06/2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.01.2013Projekt dokončen
Zajištění činnosti centralizovaného AO
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.01.2013Projekt dokončen
Služební cesty AO 2013-2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.01.2013Projekt dokončen
Financování os. nákladů centralizovaného AO 2013
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.01.2013Projekt dokončen
Vývoj, údržba a systémová podpora IS VIOLA v období červenec 2012 - červen 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2012Projekt dokončen
Nákup síťové tiskárny/kopírovacího stroje pro potřeby PCO
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 16.04.2012Projekt dokončen
ISAO a technické vybavení pro AO II.
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 24.02.2012Projekt dokončen
Rámcový projekt na semináře, školení, služební cesty a konference pro období I/2012 - VI/2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 02.01.2012Projekt dokončen
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity CKB AFCOS pro roky 2011 - 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 02.01.2012Projekt dokončen
Externí konzultační, metodické, auditní a právní služby pro zajištění některých činností v gesci AO
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 19.09.2011Projekt dokončen
Technické vybavení pro AO I.
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 27.07.2011Projekt dokončen
Rámcový projekt na semináře, školení, služební cesty a konference pro období X/2010 - VI/2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 12.01.2011Projekt dokončen
Vývoj, údržba a systémová podpora v období říjen 2010 - červen 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 12.01.2011Projekt dokončen
Financování osobních nákladů AO (2011-2014)
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 31.12.2010Projekt dokončen
Integrace ARES se systémem ZR
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2010Projekt dokončen
Příprava realizační studie implementace Jednotného inkasního místa státu
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.11.2010Projekt dokončen
Příprava realizační studie projektu reformy kontrolních a dohledových procesů v resortu MF
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.11.2010Projekt dokončen
Analýza a Studie proveditelnosti zavedení konsolidovaného Document Management System pro resort Ministerstva financí.
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 15.11.2010Projekt dokončen
Služební cesty AO 2010-2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 25.10.2010Projekt dokončen
Vzdělávací akce, konference pracovníků AO 08/2010 - 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 25.10.2010Projekt dokončen
Metodika přípravy veřejných strategií
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.07.2010Projekt dokončen
Nákup notebooků pro PCO
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity PCO v období 2010 - 2015
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
Vzdělávací akce, služební cesty, konference AO 2008-07/2010
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 05.02.2010Projekt dokončen
Financování osobních nákladů AO (11/2009-12/2010)
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 07.12.2009Projekt dokončen
Financování osobních nákladů AO (2009-2010)
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009Projekt dokončen
Audit shody pro implementační struktury ČR zapojené do čerpání fin. prostředků z ERDF, ESF a FS
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008Projekt dokončen
Financování osobních nákladů AO a PAS (2008)
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008Projekt dokončen
Zabezpečení a stabilizace administrativní kapacity PCO v letech 2008 - září 2010
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008Projekt dokončen
Zabezpečení administrativních kapacit PCO pro řízení finančních prostředků SF/FS v roce 2007
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008Projekt dokončen
Vývoj, údržba a systémová podpora IS Viola v období 2008 - září 2010
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008Projekt dokončen
Rámcový projekt na semináře, školení, služební cesty a konference pro období 2008-září 2010
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008Projekt dokončen
Administrativní kapacita CKB AFCOS 2023-2025
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (EFRR)
Projekt v realizaci
Zajištění a stabilizace administrativní kapacity pro Platební orgán v období 2021 - 2027
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (EFRR)
Projekt v realizaci
Financování mzdových nákladů AO 1.4.2023 - 31.3.2026
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (EFRR)
Projekt v realizaci
Vývoj, údržba a systémová podpora provozu informačního systému Viola v letech 2024 - 2026
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (EFRR)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Ministerstvo financí

IČ: 00006947
DIČ: CZ00006947
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: xzeaauv

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
MINISTERSTVO FINANCÍ

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Web používá nezbytné cookies pro jejich fungování. Se souhlasem jsou zpracovávané preferenční a statistické cookies, které slouží pro zapamatování nastavení a měření návštěvnosti. Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies. Podrobnou úpravu můžete provést kliknutím na “Vlastní nastavení”. Své preference můžete kdykoliv změnit a souhlas odvolat kliknutím na “Cookies” v zápatí stránky. Volba pouze nezbytných cookies může mít vliv na funkčnost a výkon stránek.

   
Ročně firmám předáme 156.900 poptávek a dotazů.