Kontakty
- 377 972 942
- knihovna@dobrany.cz
Provozní doba
PO 07:30-12:00 13:00-17:00 hod.
ÚT 07:30-11:00 13:00-15:00 hod.
ST 07:30-12:00 13:00-18:00 hod.
oddělení pro děti
PO 12:00-17:00 hod.
ÚT 12:00-15:00 hod.
ST 09:00-11:00 12:00-18:00 hod.
Kontaktní osoby
- Bohuslava Kubelková - vedoucí knihovny
Webové prezentace
Sociální sítě
Provozovatel
Činnosti firmy
- knihovna
Volná pracovní místa
vedoucí finančního odboru
Město Dobřany
Bc. Iveta Zajíčková, tel.:377 195 841, 734 655 000e-mail: zajickova@dobrany.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Tajemnice Městského úřadu Dobřany vyhlašuje v souladu se zákonem 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen zákon o úřednících) VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 4/2024 na obsazení pozice úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany - vedoucí finančního odboru Rámcová pracovní náplň: Vedoucí úředník dle zákona č. 312/2002 Sb., který je zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je komplexní zajišťování finančního hospodaření města. Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany Platová třída odpovídající druhu práce: dle katalogu prací – 10. pl. tř. Pracovní úvazek: plný, pracovní poměr na dobu neurčitou Předpokládaný datum nástupu: květen 2024 nebo dle dohody Nabízíme: dobré platové podmínky – motivující osobní příplatek, příplatek za vedení, mimořádné čtvrtletní odměny, k dispozici IT vybavení a mobilní telefon. Další benefity: 25 dnů dovolené, indispoziční volno, stravné, flexi-passy, dle potřeby jsme schopni poskytnout i byt Kvalifikační a odborné požadavky: . vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání ekonomického směru; . znalost právního rámce územních samosprávných celků a rozpočtových pravidel územních rozpočtů výhodou; . praxe na úseku financování organizace, tvorby rozpočtu a účetnictví ve veřejné správě výhodou; . orientace v problematice správy majetku, zejm. bytů, výhodou; . složené zkoušky zvláštní odborné způsobilosti výhodou; . velmi dobrá znalost programů MS OFFICE; . zkušenosti s vedením týmu výhodou; . dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů; . řidičský průkaz skupiny B výhodou. Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících, tj. fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let; - je způsobilá k právním úkonům; - je bezúhonná ve smyslu ustanovení § 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících; - ovládá jednací jazyk Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče b) datum a místo narození uchazeče c) státní příslušnost uchazeče d) místo trvalého pobytu uchazeče, telefonický kontakt e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana f) datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno připojit tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (strukturovaný životopis) včetně telefonického a e-mailového kontaktu b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - ORIGINÁL c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, d) další doklady, které se týkají odborné způsobilosti uchazeče e) podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění: Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlas k jejich zpracování. Jméno a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku s přílohami doručte do 24. 4. 2024 (do 17.00 hod) osobně na podatelnu MěÚ Dobřany nebo poštou na adresu: MěÚ Dobřany, náměstí T.G.M. 1, 334 41 Dobřany. Uzavřenou obálku označte nápisem NEOTVÍRAT - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 2024 – vedoucí FO a vypište adresu odesílatele. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Nevyžádané doklady s osobními údaji budou v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. o ochraně osobních údajů v platném znění, po skončení výběrového řízení skartovány, pokud si je uchazeči nevyzvednou osobně, nebo nepožádají o jejich vrácení poštou do 14 dnů od skončení výběrového řízení.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
19-1223361/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
19-725295379/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
19-5516140277/0100 Zveřejněn 01.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.07.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.12.2017Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 29.01.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.09.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.06.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.01.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.04.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.02.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Dobřany
DIČ: CZ00256552
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 9y9b44e
Zdroj: justice.cz
MĚSTSKÁ KNIHOVNA Dobřany
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz