K náměstí 22
Brušperk
739 44 Brušperk
navigovat

Kontakty

Úřední hodiny  

Úřední hodiny
PO 08:00-11:30 13:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-11:30 13:00-17:00 hod.
ČT 13:00-15:00 hod.   Otevřeno, brzy zavírá
PÁ 08:00-11:30 hod.

Kontaktní osoby

  • Ing. Lucie Krátká - starostka
  • Mgr. Tomáš Kocourek - místostarosta
  • Lenka Karasová - místostarostka

Webové prezentace

Pobočky

INFORMAČNÍ CENTRUM Brušperk - náměstí J. A. Komenského 9, Brušperk
MĚSTSKÁ KNIHOVNA Brušperk - K náměstí 22, Brušperk

Činnosti firmy  

  • městský úřad
  • vydává
  • BRUŠPERSKÝ ZPRAVODAJ

Volná pracovní místa

ÚČETNÍ, REFERENTI ODBORU FINANCÍ, ÚČETNICTVÍ A INVESTIC

Pracoviště a kontakty

Město Brušperk - pracoviště

Ing. Petr Urbanec PŘIHLÁŠKY DO 8.4.2.2024,
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 4. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

z:22/3/2024 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Tajemník Městského úřadu Brušperk vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce ÚČETNÍ, REFERENTI ODBORU FINANCÍ, ÚČETNICTVÍ A INVESTIC 1. Zaměstnavatel: Město Brušperk, Městský úřad Brušperk 2. Druh práce: - evidence došlých a vydaných faktur včetně fakturace stočného, majetková evidence, účtování příjmů, účtování interních dokladů, platební a zúčtovací styk - bankovní dispozice a převody finančních prostředků, evidence závazků a pohledávek, spolupráce s auditorem - zasílání finančních, účetních a statistických výkazů přes webové služby do CSÚIS, spolupráce na účetní závěrce, inventarizaci a další administrativní práce. 3. Místo výkonu práce: Město Brušperk 4. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, SŠ nebo VŠ ekonomického zaměření, řidičské oprávnění skupiny B výhodou, výhodou - praxe ve vedení účetnictví a zkouška odborné způsobilosti. 5. Požadavky pro vznik pracovního poměru: - uživatelská znalost s PC - Word, Excel, Outlook, Internet, praxe ve státní správě nebo samosprávě výhodou, znalost účetního programu Gordic výhodou, orientace v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví ve znění poz. předpisů a v ČÚS, obecné znalosti v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění poz. předpisů, obecné znalosti zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, orientace ve vyhlášce č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, ve znění poz. předpisů a vyhl. č. 410/2009 Sb., účtová osnova, české účetní standardy, občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestu ne starším než 3 měsíce. 6. Platová třída: - 10 (23 390 Kč až 34 370 Kč platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění poz. předpisů). 7. Zaměstnanecké výhody: - 25 dnů dovolené, 5 dnů indispoziční volno (sick days), pololetní odměny, 5 000 Kč příspěvek na rekondiční aktivity a produkty (např. dovolená, pohybové aktivity, vitamíny atd.), příspěvek na stravování, až 20 000 Kč ročně příspěvek na důchodové připojištění, pružná pracovní doba. 8. Přihláška zájemce musí obsahovat: - jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizince, datum a podpis uchazeče. 9. K přihlášce se připojují tyto doklady: - životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se uvedené práce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, výpis z evidence Rejstříku trestu ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem. 10. Doba uzavření pracovního poměru: - na dobu určitou s nástupem od 15. 4. 2024 se zkušební dobou 3 měsíců do doby ukončení mateřské a rodičovské dovolené. 11. Lhůta a adresa pro podání přihlášky: - přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 8. 4. 2024, (předpokládané datum výběrového řízení 10. 4. 2024) a to jedním z následujících způsobů: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu: Městský úřad Brušperk, tajemník MěÚ Brušperk, K Náměstí 22, 739 44 Brušperk. Osobním podáním na podatelnu MěÚ Brušperk v pracovní dny, e-mailem na: urad@brusperk-mesto.cz O včasnosti podání přihlášky rozhoduje den jejího doručení.

ÚŘEDNÍK/ÚŘEDNICE - REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU BRUŠPERK

Pracoviště a kontakty

Město Brušperk - pracoviště

Ing. Petr Urbanec PŘIHLÁŠKY DO 19. 1. 2024, tel.:591 144 453
e-mail: tajemnik@brusperk-mesto.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 5. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

z:11/3/2024 Druh práce: - provádění úkonů souvisejících s pracovním zařazením referenta stavebního úřadu – dle zákona 283/2021 Sb., v platném znění (stavební zákon). 3. Místo výkonu práce: - město Brušperk (kancelář), obce Fryčovice, Hukvaldy, Stará Ves nad Ondřejnicí a Krmelín (výjezdy). 4. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - SŠ nebo VŠ stavebního zaměření, vše ostatní zvládneme společně během pracovního poměru (detaily viz zákon č. 283/2021 Sb., § 30a) - zkouška zvláštní odborné způsobilosti ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výhodou. - řidičské oprávnění skupiny B výhodou. 5. Požadavky pro vznik pracovního poměru: - organizační a komunikační schopnosti, schopnost týmové práce, znalost práce na PC (Word, Excel, Internet). 6. Platová třída: - 9. třída (21.710 Kč - 31.820 Kč) + osobní ohodnocení - po dosažení zkoušky zvláštní odborné způsobilosti 10. třída (23.390 Kč - 34.370 Kč) + osobní ohodnocení - vše podle šesté části zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů a na základě Nařízení vlády ČR č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů. 7. Zaměstnanecké výhody: - 25 dnů dovolená - 5 dnů indispoziční volno (zdravotní volno - sick days) - pololetní odměny - 5 000 Kč příspěvek na rekondiční aktivity a produkty (např. dovolená, pohybové aktivity, vitamíny) - příspěvek na stravování - až 20 000 Kč ročně příspěvek na důchodové připojištění - pružná pracovní doba. 8. Přihláška zájemce musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul zájemce, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, datum a podpis zájemce. 9. K přihlášce se připojují tyto doklady: - životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, které se týkají druhu práce (viz bod č. 2) - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie), u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem. 10. Doba uzavření pracovního poměru: Na dobu neurčitou s nástupem od 1. května 2024 se zkušební dobou 3 měsíců. 11. Lhůta, adresa a způsob podání přihlášky: Přihlášky s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 5. dubna 2024, a to jedním z následujících způsobů: - osobním podáním na podatelnu Městského úřadu Brušperk v pracovní dny - prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu: Městský úřad Brušperk, tajemník Městského úřadu, K Náměstí 22, 739 44 Brušperk - e-mailem na adresu urad@brusperk-mesto.cz O včasnosti podání přihlášky rozhoduje den jejího doručení.

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky

Profil zadavatele
Číslo formulářeČíslo profiluWeb
F2012-337962219039www.vhodne-uverejneni.cz
Vyhlášené veřejné zakázky

PŘÍSTAVBA PAVILÓNU „E“ K ZÁKLADNÍ ŠKOLE V BRUŠPERKU

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-030820Stavebni prace43 000 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Jedná se o přístavbu základní školy

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Bankovní účty určené ke zveřejnění

190526379/0300
Zveřejněn 01.04.2013
0300
190526977/0300
Zveřejněn 01.04.2013
0300
190527179/0300
Zveřejněn 01.04.2013
0300

Zdroj: Registr plátců DPH

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Podpora domácího kompostování-Město Brušperk
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 19.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Pořízení velkoobjemových kontejnerů a štěpkovače do města Brušperk
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.10.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Odborné učebny v ZŠ Vojtěcha Martínka, Brušperk
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Rozšíření stokové sítě Brušperk - lokalita U přehrady II.
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Plavecký bazén v Brušperku
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2013Projekt dokončen
Snížení emisí ZŠ a Dětského domova Brušperk
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2013Projekt dokončen
Stavební úpravy základní školy a revitalizace pavilonu dětského domova v Brušperku
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2012Projekt dokončen
Modernizace a vybavení základní školy v Brušperku
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 22.06.2010Projekt dokončen
Typový projekt - CzechPOINT - Kontaktní místo (Upgrade)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.07.2009Projekt dokončen
Cyklostezka Brušperk-Fryčovice
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Město Brušperk

IČ: 00296538
DIČ: CZ00296538
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 37cbe8h

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení

Počet obyvatel v obci

Průměrný věk obyvatel v obci

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
MĚSTO Brušperk

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: urad@brusperk-mesto.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Fotogalerie

Další firmy z oboru:
Městské úřady, magistráty
nám. Míru 162, Hulín69,31 km
www.hulin.cz
Nádražní 389, Vrbno pod Pradědem75,83 km
www.vrbnopp.cz
náměstí Hrdinů 100, Staré Město89,36 km
staremesto.uh.cz
Mírové náměstí 80, Vidnava105,23 km
www.vidnava.cz
Moravské náměstí 1, Březová nad Svitavou122,93 km
www.brezova.cz

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Web používá nezbytné cookies pro jejich fungování. Se souhlasem jsou zpracovávané preferenční a statistické cookies, které slouží pro zapamatování nastavení a měření návštěvnosti. Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies. Podrobnou úpravu můžete provést kliknutím na “Vlastní nastavení”. Své preference můžete kdykoliv změnit a souhlas odvolat kliknutím na “Cookies” v zápatí stránky. Volba pouze nezbytných cookies může mít vliv na funkčnost a výkon stránek.

   
U více než 300.000 firem najdete alespoň jednu kontaktní osobu.