Kontakty
- 591 144 451
- urad@brusperk-mesto.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-11:30 13:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-11:30 13:00-17:00 hod.
Kontaktní osoby
- Ing. Lucie Krátká - starostka
- Mgr. Tomáš Kocourek - místostarosta
- Lenka Karasová - místostarostka
Webové prezentace
Pobočky
MĚSTSKÁ KNIHOVNA Brušperk - K náměstí 22, Brušperk
Činnosti firmy
- městský úřad vydává
- BRUŠPERSKÝ ZPRAVODAJ
Volná pracovní místa
ÚČETNÍ, REFERENTI ODBORU FINANCÍ, ÚČETNICTVÍ A INVESTIC
Město Brušperk - pracoviště
Ing. Petr Urbanec PŘIHLÁŠKY DO 8.4.2.2024,Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
z:22/3/2024 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Tajemník Městského úřadu Brušperk vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce ÚČETNÍ, REFERENTI ODBORU FINANCÍ, ÚČETNICTVÍ A INVESTIC 1. Zaměstnavatel: Město Brušperk, Městský úřad Brušperk 2. Druh práce: - evidence došlých a vydaných faktur včetně fakturace stočného, majetková evidence, účtování příjmů, účtování interních dokladů, platební a zúčtovací styk - bankovní dispozice a převody finančních prostředků, evidence závazků a pohledávek, spolupráce s auditorem - zasílání finančních, účetních a statistických výkazů přes webové služby do CSÚIS, spolupráce na účetní závěrce, inventarizaci a další administrativní práce. 3. Místo výkonu práce: Město Brušperk 4. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, SŠ nebo VŠ ekonomického zaměření, řidičské oprávnění skupiny B výhodou, výhodou - praxe ve vedení účetnictví a zkouška odborné způsobilosti. 5. Požadavky pro vznik pracovního poměru: - uživatelská znalost s PC - Word, Excel, Outlook, Internet, praxe ve státní správě nebo samosprávě výhodou, znalost účetního programu Gordic výhodou, orientace v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví ve znění poz. předpisů a v ČÚS, obecné znalosti v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění poz. předpisů, obecné znalosti zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, orientace ve vyhlášce č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, ve znění poz. předpisů a vyhl. č. 410/2009 Sb., účtová osnova, české účetní standardy, občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestu ne starším než 3 měsíce. 6. Platová třída: - 10 (23 390 Kč až 34 370 Kč platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění poz. předpisů). 7. Zaměstnanecké výhody: - 25 dnů dovolené, 5 dnů indispoziční volno (sick days), pololetní odměny, 5 000 Kč příspěvek na rekondiční aktivity a produkty (např. dovolená, pohybové aktivity, vitamíny atd.), příspěvek na stravování, až 20 000 Kč ročně příspěvek na důchodové připojištění, pružná pracovní doba. 8. Přihláška zájemce musí obsahovat: - jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizince, datum a podpis uchazeče. 9. K přihlášce se připojují tyto doklady: - životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se uvedené práce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, výpis z evidence Rejstříku trestu ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem. 10. Doba uzavření pracovního poměru: - na dobu určitou s nástupem od 15. 4. 2024 se zkušební dobou 3 měsíců do doby ukončení mateřské a rodičovské dovolené. 11. Lhůta a adresa pro podání přihlášky: - přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 8. 4. 2024, (předpokládané datum výběrového řízení 10. 4. 2024) a to jedním z následujících způsobů: prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu: Městský úřad Brušperk, tajemník MěÚ Brušperk, K Náměstí 22, 739 44 Brušperk. Osobním podáním na podatelnu MěÚ Brušperk v pracovní dny, e-mailem na: urad@brusperk-mesto.cz O včasnosti podání přihlášky rozhoduje den jejího doručení.
ÚŘEDNÍK/ÚŘEDNICE - REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU BRUŠPERK
Město Brušperk - pracoviště
Ing. Petr Urbanec PŘIHLÁŠKY DO 19. 1. 2024, tel.:591 144 453e-mail: tajemnik@brusperk-mesto.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
z:11/3/2024 Druh práce: - provádění úkonů souvisejících s pracovním zařazením referenta stavebního úřadu – dle zákona 283/2021 Sb., v platném znění (stavební zákon). 3. Místo výkonu práce: - město Brušperk (kancelář), obce Fryčovice, Hukvaldy, Stará Ves nad Ondřejnicí a Krmelín (výjezdy). 4. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - SŠ nebo VŠ stavebního zaměření, vše ostatní zvládneme společně během pracovního poměru (detaily viz zákon č. 283/2021 Sb., § 30a) - zkouška zvláštní odborné způsobilosti ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výhodou. - řidičské oprávnění skupiny B výhodou. 5. Požadavky pro vznik pracovního poměru: - organizační a komunikační schopnosti, schopnost týmové práce, znalost práce na PC (Word, Excel, Internet). 6. Platová třída: - 9. třída (21.710 Kč - 31.820 Kč) + osobní ohodnocení - po dosažení zkoušky zvláštní odborné způsobilosti 10. třída (23.390 Kč - 34.370 Kč) + osobní ohodnocení - vše podle šesté části zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů a na základě Nařízení vlády ČR č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů. 7. Zaměstnanecké výhody: - 25 dnů dovolená - 5 dnů indispoziční volno (zdravotní volno - sick days) - pololetní odměny - 5 000 Kč příspěvek na rekondiční aktivity a produkty (např. dovolená, pohybové aktivity, vitamíny) - příspěvek na stravování - až 20 000 Kč ročně příspěvek na důchodové připojištění - pružná pracovní doba. 8. Přihláška zájemce musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul zájemce, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, datum a podpis zájemce. 9. K přihlášce se připojují tyto doklady: - životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, které se týkají druhu práce (viz bod č. 2) - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie), u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem. 10. Doba uzavření pracovního poměru: Na dobu neurčitou s nástupem od 1. května 2024 se zkušební dobou 3 měsíců. 11. Lhůta, adresa a způsob podání přihlášky: Přihlášky s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 5. dubna 2024, a to jedním z následujících způsobů: - osobním podáním na podatelnu Městského úřadu Brušperk v pracovní dny - prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu: Městský úřad Brušperk, tajemník Městského úřadu, K Náměstí 22, 739 44 Brušperk - e-mailem na adresu urad@brusperk-mesto.cz O včasnosti podání přihlášky rozhoduje den jejího doručení.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2012-337962 | 219039 | www.vhodne-uverejneni.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
PŘÍSTAVBA PAVILÓNU „E“ K ZÁKLADNÍ ŠKOLE V BRUŠPERKU
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-030820 | Stavebni prace | 43 000 000,00 Kč |
Jedná se o přístavbu základní školy
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
190526379/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
190526977/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
190527179/0300 Zveřejněn 01.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 19.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.10.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 22.06.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Brušperk
DIČ: CZ00296538
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 37cbe8h
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MĚSTO Brušperk
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz