navigovat

Kontakty

Úřední hodiny  

podatelna
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:30 hod.   Otevřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.

pokladna
PO 08:00-12:00 13:00-16:00 hod.
ÚT Zavřeno   Otevřeno
ST 08:00-12:00 13:00-16:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno

pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno   Otevřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno

Kontaktní osoby

  • Mgr. Petr Horáček - ředitel

Webové prezentace

Sociální sítě

Související firmy

Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO PARDUBICKÝ KRAJ - Boženy Němcové 2625, Zelené Předměstí, Pardubice
Nejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Chrudimi - Pardubická 275, Chrudim IV, Chrudim8,31 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště ve Vysokém Mýtě - Tůmova 178, Vysoké Mýto-Město, Vysoké Mýto29,64 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Ústí nad Orlicí - T. G. Masaryka 1393, Ústí nad Orlicí45,57 km

Youtube video

FinancniSpravaCR
697 odběratelů ‧ 127 videí

Činnosti firmy  

  • finanční úřad

Volná pracovní místa

Odborný-á/vrchní referent-ka v oddělení kontrolním II (SM č. 280102)

Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro Pardubický kraj

Ing. Ivona Sykáčková, tel.:+420 466 033 221
e-mail: ivona.sykackova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Služba zahrnuje zejména zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění. Plat: 9. platová třída dle dosažené praxe + zvláštní příplatek 3 800 Kč + osobní ohodnocení po 3 měsících. Přihlášky doručit nejpozději do 24.4.2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. Vhodné pro absolventy. První kontakt e-mailem. www.financnisprava.cz

Vrchní referent/ka - rada v Oddělení kontrolním I (SM č. 280104)

Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro Pardubický kraj

Ing. Ivona Sykáčková, tel.:+420 466 033 221
e-mail: ivona.sykackova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Služba zahrnuje zejména komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní. Plat: 10. platová třída dle dosažené praxe + zvláštní příplatek 3 800 Kč + osobní ohodnocení po 3 měsících. Přihlášky doručit nejpozději do 24.4.2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. Vhodné pro absolventy. První kontakt e-mailem. www.financnisprava.cz

Vrchní referent/ka - rada v Oddělení kontrolním IV (SM č. 280099)

Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro Pardubický kraj

Ing. Ivona Sykáčková, tel.:+420 466 033 221
e-mail: ivona.sykackova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Služba zahrnuje zejména komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní. Plat: 10. platová třída dle dosažené praxe + zvláštní příplatek 3 800 Kč + osobní ohodnocení po 3 měsících. Přihlášky doručit nejpozději do 24.4.2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. Vhodné pro absolventy. První kontakt e-mailem. www.financnisprava.cz

Zdroj: Úřad práce

Bankovní účty určené ke zveřejnění

11122011/0710
Zveřejněn 02.04.2013
0710
107-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
123-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
CZ0807100345340190156021
Zveřejněn 13.11.2014
0710
98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
více bankovních účtů

Zdroj: Registr plátců DPH

Realizované projekty podpořené z fondů EU

ÚP ve Valašském Meziříčí - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti objektu
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
ÚP v Soběslavi - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
SYSTÉM EFEKTIVNÍ FINANČNÍ SPRÁVY VELKÝCH DAŇOVÝCH SUBJEKTŮ A IMPLEMENTACE INOVATIVNÍCH POSTUPŮ DO SPRÁVY DANÍ
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
ÚP v Ústí nad Labem - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství

IČ: 72080043
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: gmbn6eh

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Pardubicích

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: podatelna2801@fs.mfcr.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Web používá nezbytné cookies pro jejich fungování. Se souhlasem jsou zpracovávané preferenční a statistické cookies, které slouží pro zapamatování nastavení a měření návštěvnosti. Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies. Podrobnou úpravu můžete provést kliknutím na “Vlastní nastavení”. Své preference můžete kdykoliv změnit a souhlas odvolat kliknutím na “Cookies” v zápatí stránky. Volba pouze nezbytných cookies může mít vliv na funkčnost a výkon stránek.

   
Kontaktní osoby u firem jsou ze 70% muži