Příkop 819/25
Zábrdovice
Brno
602 00 Brno 2
navigovat

Kontakty

Úřední hodiny  

podatelna
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:30 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.   Otevřeno

pokladna
PO 08:00-12:00 12:30-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-12:00 12:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno   Otevřeno

pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno   Otevřeno

Kontaktní osoby

  • JUDr. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. - ředitel

Webové prezentace

Sociální sítě

Související firmy

Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOMORAVSKÝ KRAJ - náměstí Svobody 98/4, Brno-město, Brno
Nejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Brno-venkov - Příkop 834/8, Zábrdovice, Brno47 m
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Brno II - Cejl 44/113, Zábrdovice, Brno856 m
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Brno IV - Rybníček 569/2, Ponava, Brno1,49 km

Youtube video

FinancniSpravaCR
697 odběratelů ‧ 127 videí

Činnosti firmy  

  • finanční úřad

Volná pracovní místa

Správce sítí - vrchní referent Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení

Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště Brno III - Šumavská

Bc. Marie Šándorová, tel.:541 511 312, 724 944 623
e-mail: marie.sandorova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek, Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

. Zajišťuje činnost počítačové sítě . Zabezpečuje provoz a údržbu systému ADIS a dalších uživatelských systémů, včetně zabezpečení bezproblémového chodu hardwarového vybavení . Zajišťuje zpracování výsledků automatizovaného daňového informačního systému . Podílí se na interní spolupráci v oblasti činnosti sekretariátu a spisové agendy, hospodářské správy, autoprovozu flexibilní pracovní dobu, možnost využití nadpracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v měsíci, osobní ohodnocení

Vrchní referent / rada - Odbor kontrolní, Oddělení III

Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště Brno III - Šumavská

Bc. Marie Šándorová, tel.:541 511 312, 724 944 623
e-mail: marie.sandorova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek, Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 190 Kč/měsíc do 38 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Komplexně provádí všechny druhy daňové exekuce, včetně dražeb movitých věcí a nemovitostí, k tomuto vydává příslušná rozhodnutí či výzvy - Zajišťuje daňové nedoplatky a jejich příslušenství zejména zpracováním rozhodnutí o zřízení zástavního práva k nemovitému a movitému majetku - Přihlašuje daňové nedoplatky do dražebních jednání při provádění exekuce soudem a soudním exekutorem - Zajišťuje mezinárodní vymáhání pohledávek - Uplatňuje daňové pohledávky při likvidaci dlužníka a v dědickém řízení po úmrtí dlužníka flexibilní pracovní dobu, možnost využití nadpracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v měsíci, osobní ohodnocení

Vrchní referent / rada - Odbor vymáhací

Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště Brno III - Šumavská

Bc. Marie Šándorová, tel.:541 511 312, 724 944 623
e-mail: marie.sandorova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek, Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 190 Kč/měsíc do 38 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Komplexně provádí všechny druhy daňové exekuce, včetně dražeb movitých věcí a nemovitostí, k tomuto vydává příslušná rozhodnutí či výzvy - Zajišťuje daňové nedoplatky a jejich příslušenství zejména zpracováním rozhodnutí o zřízení zástavního práva k nemovitému a movitému majetku - Přihlašuje daňové nedoplatky do dražebních jednání při provádění exekuce soudem a soudním exekutorem - Zajišťuje mezinárodní vymáhání pohledávek - Uplatňuje daňové pohledávky při likvidaci dlužníka a v dědickém řízení po úmrtí dlužníka Zaměstnanecké výhody: flexibilní pracovní dobu, možnost využití nadpracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v měsíci, osobní ohodnocení

Referent - Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení

Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště Brno III - Šumavská

Bc. Marie Šándorová, tel.:541 511 312, 724 944 623
e-mail: marie.sandorova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek, Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Referent DPPO - komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní, správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole daně z příjmů právnických osob, provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí Referent DPH - provádění daňové kontroly v oblasti daně z přidané hodnoty, vedení daňových řízení formou ústních jednání, provádění místních šetření, provádění vyhledávací činnosti flexibilní pracovní dobu, možnost využití nadpracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v měsíci, osobní ohodnocení

Správce sítí - vrchní referent Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení

Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště Brno III - Šumavská

Bc. Marie Šándorová, tel.:541 511 312, 724 944 623
e-mail: marie.sandorova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 5. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Upřesňující informace: -Zajišťuje činnost počítačové sítě . Zabezpečuje provoz a údržbu systému ADIS a dalších uživatelských systémů, včetně zabezpečení bezproblémového chodu hardwarového vybavení . Zajišťuje zpracování výsledků automatizovaného daňového informačního systému . Podílí se na interní spolupráci v oblasti činnosti sekretariátu a spisové agendy, hospodářské správy, autoprovozu Zaměstnanecké výhody: - flexibilní pracovní dobu, možnost využití nadpracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v měsíci, osobní ohodnocení

Referent - Oddělení kontrolní DPPO a DPH (5 míst)

Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště Brno III - Šumavská

Bc. Marie Šándorová, tel.:541 511 312, 724 944 623
e-mail: marie.sandorova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek, Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 5. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 550 Kč/měsíc do 38 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Upřesňující informace: Referent DPPO - komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní, správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole daně z příjmů právnických osob, provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí Referent DPH - provádění daňové kontroly v oblasti daně z přidané hodnoty, vedení daňových řízení formou ústních jednání, provádění místních šetření, provádění vyhledávací činnosti Zaměstnanecké výhody: flexibilní pracovní dobu, možnost využití nadpracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v měsíci, osobní ohodnocení

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Bankovní účty určené ke zveřejnění

11122011/0710
Zveřejněn 02.04.2013
0710
107-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028761/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028411/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4129231/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-3724311/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
123-11122011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4822511/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024621/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
CZ0807100345340190156021
Zveřejněn 13.11.2014
0710
98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-98029011/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024111/0710
Zveřejněn 13.11.2014
0710
více bankovních účtů

Zdroj: Registr plátců DPH

Realizované projekty podpořené z fondů EU

ÚP ve Valašském Meziříčí - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti objektu
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
ÚP v Soběslavi - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
SYSTÉM EFEKTIVNÍ FINANČNÍ SPRÁVY VELKÝCH DAŇOVÝCH SUBJEKTŮ A IMPLEMENTACE INOVATIVNÍCH POSTUPŮ DO SPRÁVY DANÍ
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
ÚP v Ústí nad Labem - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Generální finanční ředitelství

IČ: 72080043
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: r4pn6hp

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště Brno I

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: podatelna3001@fs.mfcr.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Web používá nezbytné cookies pro jejich fungování. Se souhlasem jsou zpracovávané preferenční a statistické cookies, které slouží pro zapamatování nastavení a měření návštěvnosti. Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies. Podrobnou úpravu můžete provést kliknutím na “Vlastní nastavení”. Své preference můžete kdykoliv změnit a souhlas odvolat kliknutím na “Cookies” v zápatí stránky. Volba pouze nezbytných cookies může mít vliv na funkčnost a výkon stránek.

   
Více než 10.000 lidí ročně se na firmy obrátí s poptávkou pracovního místa