Šafaříkova 635/24
Vinohrady
Praha
120 00 Praha 2
navigovat

Kontakty

Odeslat poptávku

Kontaktní osoby

  • Šimon Pánek - ředitel společnosti

Webové prezentace

Sociální sítě

Související firmy

ČLOVĚK V TÍSNI, o.p.s. - Teplická 555/57, Teplické Předměstí, Bílina  (Pobočka)
ČLOVĚK V TÍSNI, o.p.s. - Školní 1294/55, Chomutov  (Pobočka)
ČLOVĚK V TÍSNI, o.p.s. - Blahoslavova 18/5, Drahovice, Karlovy Vary  (Pobočka)
ČLOVĚK V TÍSNI, o.p.s. - Kročehlavská 1311, Kročehlavy, Kladno  (Pobočka)
ČLOVĚK V TÍSNI, o.p.s. - Tatranská 597/9c, Liberec III-Jeřáb, Liberec  (Pobočka)
ČLOVĚK V TÍSNI, o.p.s. - Litovelská 131/14, Nová Ulice, Olomouc  (Pobočka)
ČLOVĚK V TÍSNI, o.p.s. - Mikulášské náměstí 552/17, Východní Předměstí, Plzeň  (Pobočka)
ČLOVĚK V TÍSNI, o.p.s. - náměstí 14. října 1275/3, Smíchov, Praha  (Pobočka)
ČLOVĚK V TÍSNI, o.p.s. - Vítkova 154/24, Karlín, Praha  (Pobočka)
ČLOVĚK V TÍSNI, o.p.s. - Matiční 182/11, Krásné Březno, Ústí nad Labem  (Pobočka)
ČLOVĚK V TÍSNI, o.p.s. - Prokopa Diviše 1605/5, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem  (Pobočka)
LANGHANS-CENTRUM ČLOVĚKA V TÍSNI - Vodičkova 707/37, Nové Město, Praha  (Pobočka)
více souvisejících firem

Činnosti firmy  

    humanitární organizace v krizových oblastech
  • sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
  • terénní programy
  • podpora lidských práv

Bankovní účty určené ke zveřejnění

600102473/0300
Zveřejněn 1.4.2013
CZ9003000000000576789083
Zveřejněn 20.9.2013
64106410/0300
Zveřejněn 10.10.2013
4044/0300
Zveřejněn 10.10.2013
208850426/0300
Zveřejněn 10.10.2013
76327632/0300
Zveřejněn 10.10.2013
333111999/0300
Zveřejněn 10.10.2013
CZ9003000000000576786173
Zveřejněn 10.10.2013
260995702/0300
Zveřejněn 4.10.2017
277635121/0300
Zveřejněn 4.10.2017
CZ9703000000000280063144
Zveřejněn 20.10.2017
CZ3403000000000249980892
Zveřejněn 20.10.2017
222444555/0300
Zveřejněn 16.4.2019
71307130/0300
Zveřejněn 16.4.2019
25511552/0300
Zveřejněn 30.4.2019
více bankovních účtů

Zdroj: Registr plátců DPH

Volná pracovní místa

Sociální pracovníci specialisté v oblasti péče o děti a mládež (kromě péče o zdravotně postižené)

Pracoviště a kontakty

Šafaříkova 635, Vinohrady, 120 00 Praha 2, Praha

Bc. Pavlína Kolaříková , tel.:+420 582 334 729
e-mail: pavlina.kolarikova@clovekvtisni.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Plný
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV
Pracovní poměr:od 1.11.2019
Mzdové rozpětí:od 20000 do 22000
Poznámka k volnému místu

Nástup ihned. V případě zájmu o tuto pozici zašlete strukturovaný životopis a krátký motivační dopis s odpovědí na otázku "co považuji za úspěch při práci s rodinou v obtížné sociální situaci" emailem na adresu pavlina.kolarikova@clovekvtisni.cz do 24.10.2019.
Více o aktivitách organizace Člověk v tísni, o.p.s. na poli sociální integrace a v dalších oblastech najdete na www.clovekvtisni.cz.
Pracoviště: Prostějov. Pracovní doba: Po - Pá 8:00 - 16:30

Do prostějovského týmu hledáme nového kolegu/kolegyni do sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi.

Co požadujeme: VŠ, VOŠ v oboru sociální práce a v dalších oborech dle §110 zákona č. 108/2006Sb, chuť a motivaci pracovat s rodinami v obtížné sociální situaci v jejich domácím prostředí, zkušenost s přímou prací s klienty - výhodou, schopnost efektivně pracovat v týmu, dobrodružnou a dynamickou povahu s ochotou cestovat v rámci okresu Prostějov, uživatelskou znalost práce na PC (Office, email, internet), dobré komunikační schopnosti, trpělivost a samostatnost

Nabízíme: práci, která má smysl a bude vás bavit, možnost seberealizace v renomované humanitární organizaci, neformální, otevřené a přátelské prostředí, průběžnou individuální a týmovou supervizii, nefinanční benefity (25 dnů dovolené, sickdays, notebook, telefon, studijní volno), osobní ohodnocení



Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

Pracoviště a kontakty

Šafaříkova 635, Vinohrady, 120 00 Praha 2, Praha

Eliška Kociánová
e-mail: kariera@clovekvtisni.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Plný
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Pracovní poměr:od 1.10.2019
Mzdové rozpětí:od 27000 do 30000
Poznámka k volnému místu

MÍSTO VÝKONU : Šafaříkova č.p. 635/24, Vinohrady, 120 00 Praha 2
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Kociánová Eliška, e-mail: kariera@clovekvtisni.cz

Typ úvazku: plný

Pracovní smlouva: na dobu určitou, s možností dalšího prodloužení

Nástup: od 1. 10. 2019 (případně dle domluvy)

Lokalita: Praha 2

JAKÁ BUDE VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
" Účtování přijatých tuzemských a zahraničních faktur (v systému Navision);
" účtování interních předpisů k dodavatelským smlouvám, ke smlouvám o poskytnutých darech a k autorským a licenčním smlouvám;
" vedení evidence srážkové daně týkající se autorských a licenčních smluv, včetně jejího odvedení a hlášení finančnímu úřadu;
" poradenství kolegyním a kolegům v oblasti náležitostí faktur, DPH a daňových dokladů;
" kontrola svěřených sald dodavatelů;
" podílení se na přípravě závěrky organizace.

CO BYCHOM POTŘEBOVALI MY OD VÁS?
" Ukončené středoškolské vzdělání, výhodou je ekonomické zaměření;
" znalost účetnictví a praxi na obdobné pozici minimálně 2 roky;
" velmi dobrou znalost problematiky DPH u českých i zahraničních faktur;
" uživatelskou znalost běžného kancelářského softwaru (Word, Outlook, Excel);
" je třeba, abyste se dokázal/a domluvit anglicky;
" důležitá je také schopnost komunikovat s různými lidmi a řešit pestré situace;
" předpokládáme pečlivost a samostatnost.

A CO MŮŽETE ČEKAT VY OD NÁS?
" Nástupní plat v rozmezí 27.000,- až 30.000,- Kč/měsíc při plném úvazku podle Vašich předchozích zkušeností;
" neformální otevřené prostředí a práci s lidmi, kteří mají svou práci rádi;
" kanceláře v centru Prahy bez open spaců (5 min. chůze z I. P. Pavlova nebo Náměstí Míru);
" všichni zaměstnanci mají nárok na 25 dnů dovolené;
" pro malé děti našich zaměstnanců máme v budově vlastní dětský klub (pro děti od 2 let);
" možnosti školení a dalšího osobního rozvoje.


Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na váš životopis! Pošlete nám ho společně s motivačním dopisem prostřednictvím tohoto formuláře: https://people-in-need-2.workable.com/jobs/1111031/candidates/new.


Zaměstnanecké výhody : Dětský klub (pro děti 2 až 6 let), 25 dnů dovolené.

Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

Pracoviště a kontakty

Šafaříkova 635, Vinohrady, 120 00 Praha 2, Praha

Eliška Kociánová
e-mail: kariera@clovekvtisni.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Plný
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Pracovní poměr:od 1.10.2019
Mzdové rozpětí:od 27000 do 30000
Poznámka k volnému místu

MÍSTO VÝKONU : Šafaříkova č.p. 635/24, Vinohrady, 120 00 Praha 2
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Kociánová Eliška, e-mail: kariera@clovekvtisni.cz

Typ úvazku: plný

Pracovní smlouva: na dobu určitou, s možností dalšího prodloužení

Nástup: od 1. 10. 2019 (případně dle domluvy)

Lokalita: Praha 2

JAKÁ BUDE VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
" Kontrola a účtování zahraničních pracovních cest;
" spolupráce na nastavování pravidel pro zahraniční i tuzemské pracovní cesty;
" evidence majetku společnosti v systému Navision, účtování o odpisech;
" kontrola a opravy zaúčtování položek týkajících se majetku;
" podílení se na zpracování inventury dlouhodobého majetku;
" poskytování poradenství kolegyním a kolegům v oblasti pracovních cest, cestovních náhrad a agendy majetku organizace;
" podílení se na přípravě závěrky organizace.

CO BYCHOM POTŘEBOVALI MY OD VÁS?
" Ukončené středoškolské vzdělání, výhodou je ekonomické zaměření;
" znalost účetnictví a praxi na obdobné pozici minimálně 2 roky;
" uživatelskou znalost běžného kancelářského softwaru (Word, Outlook, Excel);
" je třeba, abyste se dokázal/a domluvit anglicky;
" důležitá je také schopnost komunikovat s různými lidmi a řešit pestré situace;
" předpokládáme pečlivost a samostatnost.

A CO MŮŽETE ČEKAT VY OD NÁS?
" Nástupní plat v rozmezí 27.000,- až 30.000,- Kč/měsíc při plném úvazku podle Vašich předchozích zkušeností;
" neformální otevřené prostředí a práci s lidmi, kteří mají svou práci rádi;
" kanceláře v centru Prahy bez open spaců (5 min. chůze z I. P. Pavlova nebo Náměstí Míru);
" všichni zaměstnanci mají nárok na 25 dnů dovolené;
" pro malé děti našich zaměstnanců máme v budově vlastní dětský klub (pro děti od 2 let);
" možnosti školení a dalšího osobního rozvoje.

Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na váš životopis! Pošlete nám ho společně s motivačním dopisem prostřednictvím tohoto formuláře: https://people-in-need-2.workable.com/jobs/1111056/candidates/new.


Zaměstnanecké výhody : Dětský klub (pro děti 2 až 6 let), 25 dnů dovolené.

Účetní auditoři

Pracoviště a kontakty

Šafaříkova 635, Vinohrady, 120 00 Praha 2, Praha

Eliška Kociánová
e-mail: kariera@clovekvtisni.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Plný
Minimální stupeň vzdělání:Vysokoškolské
Pracovní poměr:od 1.10.2019
Mzdové rozpětí:od 38000 do 40000
Poznámka k volnému místu

MÍSTO VÝKONU : Šafaříkova č.p. 635/24, Vinohrady, 120 00 Praha 2
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Kociánová Eliška, e-mail: kariera@clovekvtisni.cz

Náplň práce:
" plánování interních auditů dle vyhodnocených rizik a účelnosti pro organizaci
" realizaci vnitřních auditů, identifikace kontrolních/procesních nedostatků a návrh nápravných opatření
" sestavování závěrečných auditních zpráv pro vedení organizace v českém i anglickém jazyce
" monitorování plnění nápravných opatření z vnitřních auditů a kontrol
" správa vnitřního kontrolního systému - koordinace s dalšími kontrolními funkcemi (compliance, řízení rizik)
" spolupráce s dozorčí a správní radou organizace a s externím auditem
Vhodný/á kandidát/ka na tuto pozici splňuje následující požadavky:
" VŠ (VOŠ) vzdělání odpovídajícího směru
" roční praxi v interním auditu, správě interních procesů, kontrolingu a/nebo pracovní zkušenost z rozvojové země
" výbornou znalost anglického jazyka
" znalost podvojného účetnictví a principů vedení projektového účetnictví
" schopnost spolupráce s osobami na různých úrovních řízení, včetně Výkonné rady
" samostatnost, proaktivita, analytické myšlení
" ochota vycestovat 2x ročně na 3 až 4týdenní misi

Nabízíme:
" zázemí velké, stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností
" získání zkušeností s administrací projektů od největších evropských i světových donorů
" samostatnou, smysluplnou a zajímavou práci
" občasné výjezdy na mise Člověka v tísni
" zaškolení přímo v organizaci i u zahraničních partnerů
" možnost profesního a osobního rozvoje
" služební telefon
" 25 dnů dovolené

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám, prosím, strukturovaný životopis a motivační dopis, a to prostřednictvím následujícího odkazu: https://people-in-need-2.workable.com/jobs/975525/candidates/new


Zaměstnanecké výhody : Dětský klub (pro děti 2 až 6 let), 25 dnů dovolené.

Účetní auditoři

Pracoviště a kontakty

Šafaříkova 635, Vinohrady, 120 00 Praha 2, Praha

Eliška Kociánová
e-mail: kariera@clovekvtisni.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Plný
Minimální stupeň vzdělání:Vysokoškolské
Pracovní poměr:od 1.9.2019
Mzdové rozpětí:od 38000
Poznámka k volnému místu

Prvotní kontakt:kariera@clovekvtisni.cz
Místo výkonu práce: Šafaříkova 635/24, 120 00 Praha 2
Náplň práce:
" plánování interních auditů dle vyhodnocených rizik a účelnosti pro organizaci
" realizaci vnitřních auditů, identifikace kontrolních/procesních nedostatků a návrh nápravných opatření
" sestavování závěrečných auditních zpráv pro vedení organizace v českém i anglickém jazyce
" monitorování plnění nápravných opatření z vnitřních auditů a kontrol
" správa vnitřního kontrolního systému - koordinace s dalšími kontrolními funkcemi (compliance, řízení rizik)
" spolupráce s dozorčí a správní radou organizace a s externím auditem
Vhodný/á kandidát/ka na tuto pozici splňuje následující požadavky:
" VŠ (VOŠ) vzdělání odpovídajícího směru
" roční praxi v interním auditu, správě interních procesů, kontrolingu a/nebo pracovní zkušenost z rozvojové země
" výbornou znalost anglického jazyka
" znalost podvojného účetnictví a principů vedení projektového účetnictví
" schopnost spolupráce s osobami na různých úrovních řízení, včetně Výkonné rady
" samostatnost, proaktivita, analytické myšlení
" ochota vycestovat 2x ročně na 3 až 4týdenní misi
Nabízíme:
" zázemí velké, stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností
" získání zkušeností s administrací projektů od největších evropských i světových donorů
" samostatnou, smysluplnou a zajímavou práci
" občasné výjezdy na mise Člověka v tísni
" zaškolení přímo v organizaci i u zahraničních partnerů
" možnost profesního a osobního rozvoje
" služební telefon
" 25 dnů dovolené

Specialisté v oblasti zahraničních vztahů a služeb

Pracoviště a kontakty

Šafaříkova 635, Vinohrady, 120 00 Praha 2, Praha

Zuzana Vojteková
e-mail: zuzana.vojtekova@peopleinneed.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Plný
Minimální stupeň vzdělání:Bakalářské
Pracovní poměr:od 1.9.2019
Mzdové rozpětí:od 43000 do 45000
Poznámka k volnému místu

kontakt:Zuzana Vojteková, e-mail: zuzana.vojtekova@peopleinneed.cz, prvotní kontakt emailem, místo výkonu:Šafaříkova č.p. 635/24.
Požadujeme:
" Minimálně 5let zkušeností s humanitární prací
" Zkušenost s pobytem na více než 2 humanitárních misích
" Zkušenosti s koordinací humanitární mise
" Ochotu cestovat na Blízký Východ, DRC, Ukrajinu a jinde dle potřeb
" Perfektní angličtinu (C1/C2) a jiný jazyk výhodou
" Základní orientaci v humanitární logistice
" Vysokoškolské vzdělání
" Zkušenost s psaním grantových žádostí pro ECHO, DFID, OFDA, UN
Flexibilní pracovní doba, práce z domova, mobilní telefon s tarifem, notebook, vzdělávání,

Specialisté v oblasti zahraničních vztahů a služeb

Pracoviště a kontakty

Šafaříkova 635, Vinohrady, 120 00 Praha 2, Praha

Klára Tůmová
e-mail: Klara.tumova@clovekvtisni.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Plný
Minimální stupeň vzdělání:Vysokoškolské
Pracovní poměr:od 1.3.2019
Mzdové rozpětí:od 27000 do 33000
Poznámka k volnému místu

KONTAKT PRVOTNÍ E-MAILEM : Klára Tůmová, e-mail: Klara.tumova@clovekvtisni.cz
MÍSTO VÝKONU : Šafaříkova č.p. 635/24, Vinohrady, 120 00 Praha 2

Vybraní uchazeči budou zodpovědní za koordinaci projektů na podporu rozvoje občanské společnosti v post-sovětském regionu. Na pohovor budou pozváni kandidáti vyhovující základním požadavkům, kteří nejprve zašlou svůj životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu poskytnou níže.
Náplň práce: 1) Správa projektových aktivit. 2) Psaní projektových návrhů, budgetů a reportování. 3) Administrativní zpracovávání projektové dokumentace. 4) Pravidelný kontakt s partnerskými organizacemi v regionu a donory. 5) Občasné koordinační cesty do cílových zemí

Požadované dovednosti:

1) Plynulá znalost ruštiny a angličtiny.2) Alespoň dvouleté zkušenosti s řízením projektů v oblasti občanské společnosti, lidských práv a mezinárodního rozvoje. 3) Přehled o politickém dění a trendech v post-sovětském regionu. Zaměření na Rusko, země -střední Asie či Kavkazu je výhodou. 4) Organizační a komunikační schopnosti, schopnosti time-managementu a zpracovávání více úkolů najednou. 5) Koncepční uvažování a spolehlivost. 6) Práce v týmu i samostatně.

Zaměstnanecké výhody : jazykové a jiné kurzy hodící se k vykonávání daného zaměstnání

Specialisté v oblasti zahraničních vztahů a služeb (2 místa)

Pracoviště a kontakty

Šafaříkova 635, Vinohrady, 120 00 Praha 2, Praha

Klára Tůmová
e-mail: Klara.tumova@clovekvtisni.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Plný
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV
Pracovní poměr:od 1.11.2018
Mzdové rozpětí:od 27000 do 30000
Poznámka k volnému místu

kontakt:Klára Tůmová, e-mail: Klara.tumova@clovekvtisni.cz, prvotní kontakt emailem, místo výkonu:Šafaříkova č.p. 635/24, Praha 2.
Vybraní uchazeči budou zodpovědní za koordinaci projektů na podporu rozvoje občanské společnosti v post-sovětském regionu. Na pohovor budou pozváni kandidáti vyhovující základním požadavkům, kteří nejprve zašlou svůj životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu poskytnou níže.
Náplň práce: 1) Správa projektových aktivit. 2) Psaní projektových návrhů, budgetů a reportování. 3) Administrativní zpracovávání projektové dokumentace. 4) Pravidelný kontakt s partnerskými organizacemi v regionu a donory. 5) Občasné koordinační cesty do cílových zemí
Požadované dovednosti:
1) Plynulá znalost ruštiny a angličtiny.2) Alespoň dvouleté zkušenosti s řízením projektů v oblasti občanské společnosti, lidských práv a mezinárodního rozvoje. 3) Přehled o politickém dění a trendech v post-sovětském regionu. Zaměření na Rusko, země -střední Asie či Kavkazu je výhodou. 4) Organizační a komunikační schopnosti, schopnosti time-managementu a zpracovávání více úkolů najednou. 5) Koncepční uvažování a spolehlivost. 6) Práce v týmu i samostatně.
Jazykové a jiné kurzy hodící se k vykonávání daného zaměstnání

Specialisté v oblasti zahraničních vztahů a služeb (3 místa)

Pracoviště a kontakty

Šafaříkova 635, Vinohrady, 120 00 Praha 2, Praha

Zuzana Dvořáková
e-mail: Zuzana.dvorakova@clovekvtisni.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Plný
Minimální stupeň vzdělání:Vysokoškolské
Pracovní poměr:od 1.7.2018
Mzdové rozpětí:od 28000
Poznámka k volnému místu

kontakt:Dvořáková Zuzana, e-mail: Zuzana.dvorakova@clovekvtisni.cz, prvotní kontakt emailem,místo výkonu: Šafaříkova č.p. 635/24,Praha 2.
Náplň práce:
" zodpovědnost za celkové finanční vedení mise, řízení cash flow
" metodická podpora mise a controlling
" spoluzodpovědnost za nastavení a kontrolu finančních a účetních procesů a jejich soulad s interními a donorskými pravidly
" spolupráce na misijních a projektových auditech
" metodická podpora při přípravě rozpočtů projektů a finančním reportování donorům
" vyjednávání s donory (např. evropské instituce, agentury OSN)
Vhodný/á kandidát/ka na tuto pozici splňuje následující požadavky:
" VŠ vzdělání, ideálně v ekonomickém oboru
" výhodou zkušenost s rozpočty a projektovým účetnictvím
" pokročilá znalost Excelu
" výborná znalost anglického jazyka nutností, další cizí jazyky výhodou
" znalost principů podvojného účetnictví
" dobré komunikační schopnosti
" samostatnost, proaktivita, analytické myšlení
Zaměstnanecké výhody:
" služební notebook
" služební telefon, sim karta, paušál
" příspěvky na vzdělání a rozvoj
" dětský klub pro děti zaměstnanců

Všeobecní administrativní pracovníci (2 místa)

Pracoviště a kontakty

Šafaříkova 635, Vinohrady, 120 00 Praha 2, Praha

Lucie Franková, tel.:+420 728 140 680
e-mail: lucie.frankova@pinf.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Plný
Minimální stupeň vzdělání:Vysokoškolské
Pracovní poměr:od 1.6.2018
Mzdové rozpětí:od 25000 do 30000
Poznámka k volnému místu

Místo výkonu práce: Šafaříkova 635/24, Praha 2
Způsob prvního kontaktu: E-mailem na adresu lucie.frankova@pinf.cz
Kontaktní osoba: paní Lucie Franková
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE:
Vybraní uchazeči budou zodpovědní za administraci projektů na podporu rozvoje občanské společnosti ve východoevropském regionu (Ukrajina/Jižní Kavkaz). Na pohovor budou pozváni kandidáti vyhovující základním požadavkům, kteří nejprve zašlou svůj životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu. Náplň práce: 1) Správa projektových aktivit. 2) Asistence při psaní projektových návrhů a reportování. 3) Administrativní zpracovávání projektové dokumentace. 4) Pravidelný kontakt s partnerskými organizacemi v regionu a donory. 5) Občasné koordinační cesty do cílových zemí. Požadované dovednosti: 1) Plynulá znalost ruštiny a angličtiny. 2) Alespoň dvouleté zkušenosti z neziskového sektoru, z oblasti lidských práv nebo mezinárodních vztahů. 3) Přehled o politickém dění a trendech v post-sovětském regionu; expertíza na Ukrajinu/Jižní Kavkaz výhodou. 4) Organizační a komunikační schopnosti, schopnosti time-managementu a zpracovávání více úkolů najednou. 5) Koncepční uvažování a spolehlivost. 6) Práce v týmu i samostatně.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: příspěvek na kurs jazyka relevantního k výkonu pracovní náplně.

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky

Číslo formulářeČíslo profiluProfil zadavatele
F2019-022821Z2019-022821www.tenderarena.cz
F2017-006933Z2017-006933nen.nipez.cz

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Krotitelé dluhů v Ústeckém a Libereckém kraji
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 1.10.2019 - Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Krotitelé dluhů v Plzeňském a Karlovarském kraji
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 1.10.2019 - Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Krotitelé dluhů ve Středočeském a Olomouckém kraji
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 1.10.2019 - Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Pro děti a s dětmi. Zavedení a ověření nových metod podpory ohrožených dětí v městských sociálně vyloučených lokalitách Ústeckého a Středočeského kraje.
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 1.10.2019 - Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Pro děti a s dětmi. Zavedení a ověření nových metod podpory ohrožených dětí ve venkovských sociálně vyloučených lokalitách Karlovarského, Plzeňského, Libereckého a Olomouckého kraje.
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 1.10.2019 - Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Synapse
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 1.9.2019 - Projekt ve fyzické realizaci
Na cestě k oddlužení
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 1.7.2019 - Projekt ve fyzické realizaci
Za úspěchem
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 1.5.2019 - Projekt ve fyzické realizaci
Rozšíření služeb SAS a TP na území obcí MAS Hranicko
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 1.4.2019 - Projekt ve fyzické realizaci
Má komunita, mí lidé
OP Praha – pól růstu ČR (ESF)
Datum alokace: 1.9.2018 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Schola Cultura - rozvoj kompetencí pro demokratickou kulturu ve škole
OP Praha – pól růstu ČR (ESF)
Datum alokace: 1.8.2018 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
CESTA VEN - Terénní programy v obcích MAS Přemyslovské střední Čechy
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 1.8.2018 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
ZMĚNA
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 1.4.2018 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Cesta ven
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 1.4.2018 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Protidluhové poradenství v ORP Ústí nad Labem
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 1.3.2018 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Včas
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 1.1.2018 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Být v obraze - propojení multikulturní a mediální výchovy
OP Praha – pól růstu ČR (ESF)
Datum alokace: 1.10.2017 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Otázkami k rozvíjení demokratických hodnot
OP Praha – pól růstu ČR (ESF)
Datum alokace: 1.9.2017 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Sociální a poradenské služby Žlutice - Valeč
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 1.6.2017 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Sociální práce za kopcem
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 1.4.2017 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Spolu a lépe - poradenství pro Kraslice
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 1.2.2017 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Sociální služby pro Chodov
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 1.1.2017 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
V pravou chvíli
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 1.11.2016 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Oddlužením ke spravedlnosti
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 1.10.2016 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Člověk mezi lidmi
OP Praha – pól růstu ČR (ESF)
Datum alokace: 1.10.2016 - Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Kdo jiný? multikulturní výchova prostřednictvím projektového vyučování
OP Praha – pól růstu ČR (ESF)
Datum alokace: 1.9.2016 - Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Rovnost a rozdílnost - Komplexní podpora pedagogů při začleňování principů multikulturní výchovy a inkluze do života školy
OP Praha – pól růstu ČR (ESF)
Datum alokace: 1.9.2016 - Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Na cestě
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 1.9.2016 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
K.O.Z.A. - Kooperace, Otevřenost, Zájem, Adaptace
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 1.9.2016 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Motivační a podpůrné aktivity pro mládež
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 1.8.2016 - Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Kdo jiný? - rozvoj podnikatelských dovedností
žáků prostřednictvím občanských a sociálně
prospěšných aktivit

OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 15.10.2014 - Projekt dokončen
Persona Dolls - metoda podporující rovný přístup
ve vzdělávání

OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 2.7.2014 - Projekt dokončen
Naučme se učit
OP Praha Adaptabilita (ESF)
Datum alokace: 23.6.2014 - Projekt dokončen
RODINA PŘEDLICE
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.2.2014 - Projekt dokončen
Pojďte do školky!
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 1.7.2013 - Projekt dokončen
Kdo jiný? Posilování podnikatelských dovedností
žáků ve Středočeském kraji prostřednictvím
občanské angažovanosti

OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 26.4.2013 - Projekt dokončen
E daj kamel buťi - Máma chce práci
OP Praha Adaptabilita (ESF)
Datum alokace: 10.4.2013 - Projekt dokončen
Dům služeb Předlice
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.3.2013 - Projekt dokončen
Dalekohled
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 26.2.2013 - Projekt dokončen
Jinou cestou
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.12.2012 - Projekt dokončen
Projekt KOOPERACE pro ústecké Předlice
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 14.5.2012 - Projekt dokončen
Firemní miniškolka Člověk v tísni o.p.s. aneb
Mámy v Tísni mohou pracovat!

OP Praha Adaptabilita (ESF)
Datum alokace: 21.3.2012 - Projekt dokončen
Ispiration: Sachsen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.2.2012 - Projekt dokončen
Komplexní programy podpory vzdělávání dětí ze
sociokulturně znevýhodňujícího prostředí v
Libereckém kraji

OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.12.2011 - Projekt dokončen
Tvorba pilotních vzdělávacích koncepcí v sedmi
obcích, podporujících rovných přístup ke
vzdělávání

OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 7.12.2011 - Projekt dokončen
PŘÍBĚHY BEZRÁVÍ - podpora výuky moderních
československých dějin s využitím audiovizuálních
prostředků a moderních médií

OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 2.12.2011 - Projekt dokončen
Kudy s dluhy
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 23.9.2011 - Projekt dokončen
Svět podle demokracie
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 8.12.2010 - Projekt dokončen
Preventivní, motivační a podpůrné programy
sociální integrace v Bílině

OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.8.2010 - Projekt dokončen
Sociální integrace v ústeckém městském obvodě
Neštěmice

OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 14.6.2010 - Projekt dokončen
Respekt nebolí - podpora rovných příležitostí
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.4.2010 - Projekt dokončen
Společně k integraci obyvatel sociálně
vyloučených lokalit v Přerově

OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.4.2010 - Projekt dokončen
Předškolním vzděláváním k úspěšnějšímu životu
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 1.3.2010 - Projekt dokončen
Praktická podpora Environmentální výchovy s
využitím audiovizuálních prostředků

OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 18.12.2009 - Projekt dokončen
Programy pracovní a finanční asistence STROP
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.8.2009 - Projekt dokončen
Komplexní program sociální integrace na
Prostějovsku

OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.8.2009 - Projekt dokončen
Do lavic! - podpora a poradenství
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.7.2009 - Projekt dokončen
Komplexní programy integrace sociálně
vyloučených Romů v Chomutově a na Liberecku

OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.6.2009 - Projekt dokončen
Programy sociální integrace v Kladně a Libčicích
nad Vltavou: Sociální začleňování a podpora
zaměstnanosti sociálně vyloučených Romů

OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 12.5.2009 - Projekt dokončen
Uč se, more, nebo budeš bit!
OP Praha Adaptabilita (ESF)
Datum alokace: 11.12.2008 - Projekt dokončen
Pojďte do školy! Podpora vzdělávání a doučování
dětí ze sociálně vyloučených domácností

OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 14.11.2008 - Projekt dokončen
Učíme se společně
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: - Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Člověk v tísni, o.p.s.

IČ: 25755277
DIČ: CZ25755277
Právní forma: Obecně prospěšná společnost
Datová schránka: kpmghs7

Zdroj: justice.cz

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
ČLOVĚK V TÍSNI, o.p.s.

Zadejte poptávku nebo dotaz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

QR kód firmy

QR kód
Beru na vědomí, že tento web používá k vylepšování služeb soubory cookies. Více informací.
Tato firma pravidelně aktualizuje svoje kontakty