navigovat

Kontakty

Úřední hodiny  

PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:00 hod.   Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:00 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.

úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno   Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno

Kontaktní osoby

  • plk. Mgr. Leoš Bouda - ředitel
  • plk. Ing. Tomáš Junek, MBA - zástupce ředitele

Webové prezentace

Sociální sítě

Související firmy

Pobočky
CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ detašované pracoviště Hradec Králové - Vážní 1000, Slezské Předměstí, Hradec Králové
CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ územní pracoviště Náchod - Českých bratří 488, Náchod
CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ územní pracoviště Náchod - Kladská 272, Běloves, Náchod
Nadřízený útvar
GENERÁLNÍ ŘEDITELSTVÍ CEL - Budějovická 1387/7, Michle, Praha

Činnosti firmy  

  • celní úřad

Volná pracovní místa

REFERENT / REFERENTKA VYMÁHÁNÍ A EXEKUCÍ

Pracoviště a kontakty

Celní úřad pro Královéhradecký kraj

Michaela Junková
e-mail: PersonHK@cs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pracovní náplň: • zajišťování daňových exekucí v plném rozsahu • soustavný a ucelený výkon prací při vymáhání nedoplatků na clech, daních, poplatcích, pokutách a dalších příjmech veřejného rozpočtu (vyhledávací činnost, vystavování exekučních příkazů, ostatní korespondence, práce se spisem aj. • zajišťování daňových exekucí, s výjimkou prodeje movitých věcí a nemovitostí • uplatňování pohledávek v insolvenčním řízení, veřejné dražbě a dědickém řízení • příprava podkladů pro odpis nedoplatků pro nedobytnost a zánik nedoplatků • příprava podkladů a spoluúčast při provádění místních šetření • plnění dalších souvisejících úkolů dle pokynů nadřízených pracovníků Požadavky: Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání. Znalost práce na PC – Outlook, MS Office, internet. Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost. Dobré komunikační schopnosti. Řidičský průkaz skupiny B výhodou. Čistý trestní rejstřík. Zaměstnanecké výhody5): Po zapracování možnost přiznání osobního příplatku. Výkonnostní / cílové odměny. 5 týdnů dovolené + 5 dnů placeného volna. Příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenkový paušál). Osobní účet z fondu FKSP (sport, kultura, rekreace apod.). U vybraných pozic možnost uplatnění home office a pružné pracovní doby. Po splnění podmínek příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP). - Po splnění podmínek možnost získání bezúročné půjčky na bydlení a na vybavení domácnosti. Dotované rekreace a dětské tábory (nejen ve vlastních zařízeních). Multisport karta dle zájmu zaměstnance (více informací k tomuto benefitu na www.multisport.cz). Interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.).

VEDOUCÍ ODD. A ZÁSTUPCE / ZÁSTUPKYNĚ VEDOUCÍHO ODBORU

Pracoviště a kontakty

Celní úřad pro Královéhradecký kraj

Michaela Junková
e-mail: PersonHK@cs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pracovní náplň: Zajišťování pohledávek a jejich příslušenství uplatněním rozsahu zástavního práva. - Zajišťování výkonu exekucí prodejem movitých věcí nebo nemovitostí. - Řízení pracovníků oddělení 42 Vymáhání, určování forem a metod práce. - Určování realizace úkolů a koordinace jejich plnění. - Ovlivňování organizace práce podřízených zaměstnanců. - Osobní podíl při plnění úkolů zásadní důležitosti. - Zastupování vedoucí odboru 4 Správy příjmů a vymáhání v době její nepřítomnosti. - Soustavný a ucelený výkon při kontrolní činností podřízených zaměstnanců. - Plnění dalších úkolů dle pokynů vedoucí odboru. Požadavky: Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání. Velmi dobré komunikační schopnosti slovem i písmem. Dobré organizační schopnosti. Znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B. Časová flexibilita, ochota vzdělávat se. Čistý trestní rejstřík. Zaměstnanecké výhody5): Po zapracování možnost přiznání osobního příplatku. Výkonnostní / cílové odměny. 5 týdnů dovolené + 5 dnů placeného volna. Příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenkový paušál). Osobní účet z fondu FKSP (sport, kultura, rekreace apod.). U vybraných pozic možnost uplatnění home office a pružné pracovní doby. Po splnění podmínek příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP). - Po splnění podmínek možnost získání bezúročné půjčky na bydlení a na vybavení domácnosti. Dotované rekreace a dětské tábory (nejen ve vlastních zařízeních). Multisport karta dle zájmu zaměstnance (více informací k tomuto benefitu na www.multisport.cz). Interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.).

Zdroj: Úřad práce

Veřejné zakázky

Profil zadavatele
Číslo formulářeČíslo profiluWeb
F2017-025457Z2017-025457nen.nipez.cz
F2015-596577517259mfcr.ezak.cz
Vyhlášené veřejné zakázky

Rámcová dohoda na dodávky čisticího, chemického a jiného drogistického zboží a přípravků pro CS ČR

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-016837Dodávky13 569 307,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: viz Příloha č. 3 Zadávací dokumentace - přehled dodacích míst.

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na dodávky čisticího, chemického a jiného drogistického zboží a přípravků. Předmět veřejné zakázky je blíže vymezen v Příloze č. 1 ZD - Specifikace předmětu plnění a v Příloze č. 2 ZD - Závazný vzor rámcové dohody.

Nákup dodávkového nákladního vozidla zvláštního určení pro CS ČR

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-017028Dodávkyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka 1 kusu nového dodávkového nákladního vozidla zvláštního určení pro CS ČR. Předmět veřejné zakázky je blíže vymezen v Příloze č. 1 ZD - Specifikace předmětu veřejné zakázky a v Příloze č. 2 ZD - Závazný vzor smlouvy

Rámcová dohoda na dodávku kalhot zimních softshell pro příslušníky CS ČR

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-013240Dodávkyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na dodávky: - kalhoty zimní softshell pro muže, - kalhoty zimní softshell pro ženy. Prohlídka místa plnění Zadavatel uskuteční prohlídku místa plnění společnou pro všechny dodavatele, kteří mají v úmyslu podat nabídku. Termín pro prohlídku místa plnění je: 14. 4. 2023 v 10:00 hod. Sraz účastníků prohlídky je na recepci v sídle zadavatele na adrese Budějovická 7, 140 96 Praha 4.

Nákup dodávkového osobního vozidla zvláštního určení pro Celní správu České republiky

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-013155Dodávkyneuvedeno
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka 1 kusu nového dodávkového osobního vozidla se vznětovým motorem a skrytým zvláštním výstražným akustickým a světelným zařízením.

Vývoj a technická podpora webového klienta pro NCTS, AES a eDovoz

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-012786Služby40 546 500,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: sídlo zadavatele, tj. Budějovická 7, 140 96 Praha 4

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění této veřejné zakázky je vývoj a technická podpora webového klienta pro NCTS, AES a eDovoz pro obchodní veřejnost, kterého poskytuje CS ČR malým a středním podnikům zdarma, na základě nových legislativních a technických požadavků, požadavků uživatelů aplikace, požadavků týkajících se propojení aplikace s jinými aplikacemi informačního systému CS ČR a dalších požadavků.

Rámcová dohoda na dodávku ponožek pro příslušníky CS ČR

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2023-008229Dodávky13 768 005,60 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na dodávky: ponožky zimní, ponožky celoroční, ponožky bavlněného typu.

SMV S03 4 OD 5001/2022

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-053444Dodávky4 987 809,92 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka 5 ks nových vozidel jedné tovární značky v provedení karoserie sedan.

Obnova software pro pracoviště izotopových analýz - aktualizace verzí SNIF-LIMS, PREPSAMP WINDOWS a EUROFERM

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-036472Dodavky2 250 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je aktualizace verzí modulů software izotopových parametrů SNIF-NMR®. Konkrétně se jedná o upgrade již nepodporované aplikace EURODAT na SNIF-LIMS a aktualizaci aplikací PREPSAMP a EUROFERM na poslední verzi software. Dodané aktualizace musí být plně kompatibilní s dalšími moduly SNIF-NMR®, používanými v Celně technické laboratoři.

Technická podpora systému pro Analýzu rizik cestujících v letecké přepravě

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2022-024835Služby6 000 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je technická podpora systému pro Analýzu rizik cestujících v letecké přepravě.

SMV S03 G 5001/2021

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2021-023467Dodávky1 808 750,53 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka 1 ks nového osobního vozidla v provedení SUV.

Rozšíření systému pro ukládání kryptografických klíčů

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-036773Dodávky2 479 339,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Praha 4, Budějovická 7

Popis veřejné zakázky

Předmětem plnění je rozšíření stávajícího řešení HSM, kde stávající HSM kupující používá jako úložiště certifikátů QSCD. V rámci plnění kupující požaduje rozšíření licencí pro počet připojených klientů, navýšení počtu partition, dodávku jednoho HSM, který bude sloužit jako záložní jednotka, a zajištění podpory (záruky) výrobce pro všechny HSM moduly tohoto systému včetně příslušenství.

Nákup osobních motorových vozidel pro S03 - 2018

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-035143Dodávky13 229 888,43 Kč
detail VZ

Místo plnění: Česká republika

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka 30 ks nových nebo zánovních vozidel jedné nebo více továrních značek a s datem výroby 09/2017 nebo mladších s maximálním nájezdem 15 000 km ke dni protokolárního předání vozidel zadavateli.

Úklid ÚP Rudná

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2017-015595Služby1 170 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Středočeský kraj

Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je poskytování úklidových služeb v objektu Územního pracoviště Rudná Celního úřadu pro Středočeský kraj.

Nákup 65 ks osobních motorových vozidel pro výkon služby CS ČR.

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-015444Dodávky40 000 000,00 Kč
detail VZ
Popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je nákup 65 ks osobních motorových vozidel pro výkon služby CS ČR.

Rámcová dohoda na zajištění licencí, služeb a softwarové podpory pro produkty Microsoft pro CS ČR

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2018-010261Dodávky270 000 000,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Praha

Popis veřejné zakázky

Uzavření rámcové dohody na zajištění licencí, služeb a softwarové podpory pro produkty Microsoft.

Mobilní rentgenový skener

Ev. čísloKategorieDruh VZPředpokládaná cena
Z2020-011078Dodávky8 181 818,00 Kč
detail VZ

Místo plnění: Praha

Popis veřejné zakázky

Nákup speciálního kontrolně technického zařízení určeného pro provádění neinvazivních kontrol zavazadel cestujících a menších balíkových zásilek přepravovaných zejména na mezinárodních letištích v rámci celé České republiky.

více veřejných zakázek

Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj

Bankovní účty určené ke zveřejnění

10102-1020011/0710
Zveřejněn 21.01.2014
0710
107-1020011/0710
Zveřejněn 21.01.2014
0710
19-1020011/0710
Zveřejněn 21.01.2014
0710
1020011/0710
Zveřejněn 02.04.2013
0710

Zdroj: Registr plátců DPH

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích

PYROS/ISET 2021
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
06.10.2021 - 08.10.2021
stánek PAV Z / 030, PAV Z / 030A, VP F / 004, VP F / 003
443
PYROS/ISET 2019
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
29.05.2019 - 01.06.2019
stánek PAV F / 022, VP F / 007
379
PYROS/ISET 2017
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 031, VP Z1 / 004
165

Zdroj: Internet

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Celní kodex Unie - elektronizace celního řízení
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ŠS CS Jíloviště - zateplení obálky objektů
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.10.2015Projekt dokončen
Záložní informační centrum GŘC
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.11.2014Projekt dokončen
Rozvoj elektronické spisové služby Celní správy ČR
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.11.2014Projekt dokončen
Komplexní zavedení procesního řízení a procesní optimalizace v Celní správě České republiky
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.03.2011Projekt dokončen
Zavedení eCustoms - elektronické a harmonizované celnictví v EU
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2010Projekt dokončen
Posílení systémových a technických opatření CS ČR v boji se závažným, organizovaným a přeshraničním zločinem
Operační program Fondu pro vnitřní bezpečnost (FVB)
Projekt s právním aktem
Posílení spolupráce CS ČR s agenturou EUROPOL a účast na aktivitách EMPACT
Operační program Fondu pro vnitřní bezpečnost (FVB)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje

IČ: 71214011
DIČ: CZ71214011
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 64anzhu

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: podatelna550000@cs.mfcr.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Web používá nezbytné cookies pro jejich fungování. Se souhlasem jsou zpracovávané preferenční a statistické cookies, které slouží pro zapamatování nastavení a měření návštěvnosti. Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies. Podrobnou úpravu můžete provést kliknutím na “Vlastní nastavení”. Své preference můžete kdykoliv změnit a souhlas odvolat kliknutím na “Cookies” v zápatí stránky. Volba pouze nezbytných cookies může mít vliv na funkčnost a výkon stránek.

   
Nejvíce firem (34.500+) naleznete v oboru zdravotnictví