CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ detašované pracoviště Hradec Králové

Vážní 1000
Slezské Předměstí
Hradec Králové
500 01 Hradec Králové 1
Sídlo společnosti
navigovat

Kontakty

  • 495 756 101 - celní odbor
  • 495 756 106 - daňový odbor
  • 725 251 664 - daňový odbor
  • 725 251 668 - daňový odbor
  • podatelna550000@cs.mfcr.cz

Webové prezentace

Sociální sítě

Související firmy

Ústředí
CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ - Bohuslava Martinů 1672/8a, Pražské Předměstí, Hradec Králové
Nejbližší pobočky
CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ územní pracoviště Náchod - Českých bratří 488, Náchod29,50 km
CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ územní pracoviště Náchod - Kladská 272, Běloves, Náchod32,50 km

Činnosti firmy  

  • celní úřad

Volná pracovní místa

REFERENT / REFERENTKA VYMÁHÁNÍ A EXEKUCÍ

Pracoviště a kontakty

Celní úřad pro Královéhradecký kraj

Michaela Junková
e-mail: PersonHK@cs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pracovní náplň: • zajišťování daňových exekucí v plném rozsahu • soustavný a ucelený výkon prací při vymáhání nedoplatků na clech, daních, poplatcích, pokutách a dalších příjmech veřejného rozpočtu (vyhledávací činnost, vystavování exekučních příkazů, ostatní korespondence, práce se spisem aj. • zajišťování daňových exekucí, s výjimkou prodeje movitých věcí a nemovitostí • uplatňování pohledávek v insolvenčním řízení, veřejné dražbě a dědickém řízení • příprava podkladů pro odpis nedoplatků pro nedobytnost a zánik nedoplatků • příprava podkladů a spoluúčast při provádění místních šetření • plnění dalších souvisejících úkolů dle pokynů nadřízených pracovníků Požadavky: Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání. Znalost práce na PC – Outlook, MS Office, internet. Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost. Dobré komunikační schopnosti. Řidičský průkaz skupiny B výhodou. Čistý trestní rejstřík. Zaměstnanecké výhody5): Po zapracování možnost přiznání osobního příplatku. Výkonnostní / cílové odměny. 5 týdnů dovolené + 5 dnů placeného volna. Příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenkový paušál). Osobní účet z fondu FKSP (sport, kultura, rekreace apod.). U vybraných pozic možnost uplatnění home office a pružné pracovní doby. Po splnění podmínek příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP). - Po splnění podmínek možnost získání bezúročné půjčky na bydlení a na vybavení domácnosti. Dotované rekreace a dětské tábory (nejen ve vlastních zařízeních). Multisport karta dle zájmu zaměstnance (více informací k tomuto benefitu na www.multisport.cz). Interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.).

VEDOUCÍ ODD. A ZÁSTUPCE / ZÁSTUPKYNĚ VEDOUCÍHO ODBORU

Pracoviště a kontakty

Celní úřad pro Královéhradecký kraj

Michaela Junková
e-mail: PersonHK@cs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pracovní náplň: Zajišťování pohledávek a jejich příslušenství uplatněním rozsahu zástavního práva. - Zajišťování výkonu exekucí prodejem movitých věcí nebo nemovitostí. - Řízení pracovníků oddělení 42 Vymáhání, určování forem a metod práce. - Určování realizace úkolů a koordinace jejich plnění. - Ovlivňování organizace práce podřízených zaměstnanců. - Osobní podíl při plnění úkolů zásadní důležitosti. - Zastupování vedoucí odboru 4 Správy příjmů a vymáhání v době její nepřítomnosti. - Soustavný a ucelený výkon při kontrolní činností podřízených zaměstnanců. - Plnění dalších úkolů dle pokynů vedoucí odboru. Požadavky: Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání. Velmi dobré komunikační schopnosti slovem i písmem. Dobré organizační schopnosti. Znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B. Časová flexibilita, ochota vzdělávat se. Čistý trestní rejstřík. Zaměstnanecké výhody5): Po zapracování možnost přiznání osobního příplatku. Výkonnostní / cílové odměny. 5 týdnů dovolené + 5 dnů placeného volna. Příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenkový paušál). Osobní účet z fondu FKSP (sport, kultura, rekreace apod.). U vybraných pozic možnost uplatnění home office a pružné pracovní doby. Po splnění podmínek příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP). - Po splnění podmínek možnost získání bezúročné půjčky na bydlení a na vybavení domácnosti. Dotované rekreace a dětské tábory (nejen ve vlastních zařízeních). Multisport karta dle zájmu zaměstnance (více informací k tomuto benefitu na www.multisport.cz). Interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.).

Zdroj: Úřad práce

Bankovní účty určené ke zveřejnění

10102-1020011/0710
Zveřejněn 21.01.2014
0710
107-1020011/0710
Zveřejněn 21.01.2014
0710
19-1020011/0710
Zveřejněn 21.01.2014
0710
1020011/0710
Zveřejněn 02.04.2013
0710

Zdroj: Registr plátců DPH

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích

PYROS/ISET 2021
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
06.10.2021 - 08.10.2021
stánek PAV Z / 030, PAV Z / 030A, VP F / 004, VP F / 003
443
PYROS/ISET 2019
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
29.05.2019 - 01.06.2019
stánek PAV F / 022, VP F / 007
379
PYROS/ISET 2017
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 031, VP Z1 / 004
165

Zdroj: Internet

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Celní kodex Unie - elektronizace celního řízení
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ŠS CS Jíloviště - zateplení obálky objektů
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.10.2015Projekt dokončen
Záložní informační centrum GŘC
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.11.2014Projekt dokončen
Rozvoj elektronické spisové služby Celní správy ČR
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.11.2014Projekt dokončen
Komplexní zavedení procesního řízení a procesní optimalizace v Celní správě České republiky
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.03.2011Projekt dokončen
Zavedení eCustoms - elektronické a harmonizované celnictví v EU
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2010Projekt dokončen
Posílení systémových a technických opatření CS ČR v boji se závažným, organizovaným a přeshraničním zločinem
Operační program Fondu pro vnitřní bezpečnost (FVB)
Projekt s právním aktem
Posílení spolupráce CS ČR s agenturou EUROPOL a účast na aktivitách EMPACT
Operační program Fondu pro vnitřní bezpečnost (FVB)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje

IČ: 71214011
DIČ: CZ71214011
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 7puaa4c

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ detašované pracoviště Hradec Králové

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: podatelna550000@cs.mfcr.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Web používá nezbytné cookies pro jejich fungování. Se souhlasem jsou zpracovávané preferenční a statistické cookies, které slouží pro zapamatování nastavení a měření návštěvnosti. Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies. Podrobnou úpravu můžete provést kliknutím na “Vlastní nastavení”. Své preference můžete kdykoliv změnit a souhlas odvolat kliknutím na “Cookies” v zápatí stránky. Volba pouze nezbytných cookies může mít vliv na funkčnost a výkon stránek.

   
Ročně firmám předáme 156.900 poptávek a dotazů.