U památníku 1600/2
Žižkov
Praha
130 00 Praha 3
navigovat

Kontakty

Webové prezentace

Provozovatel

MINISTERSTVO OBRANY - Tychonova 221/1, Hradčany, Praha

Youtube video

VHÚ MOVIES
23100 odběratelů ‧ 108 videí

Činnosti firmy  

  • vojenský historický ústav

Volná pracovní místa

Technický pracovník

Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Praha

Petra Dvořáková, tel.:973206240
e-mail: dvorakovap@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 4. 2024
Mzdové rozpětí:od 26 000 Kč/měsíc do 36 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Dvořáková Petra, tel.: 973206240, e-mail: dvorakovap@army.cz Pondělí až pátek od 7:00 do 14:00 Požadujeme: Požadujeme: - min. střední odborné vzdělání s maturitou; - znalost práce na PC (MS Office - zejména WORD, EXCEL); - uživatelská znalost systému elektronické spisové služby (znalost práce v systému ESSS Defence výhodou); - organizační schopnosti; - samostatnost, pečlivost a spolehlivost; - trestní bezúhonnost. Nabízíme: - platová třída 9; - pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou; - místo výkonu práce Praha; - příjemné pracovní prostředí; - 25 dnů dovolené; - 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvky FKSP; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - ubytování v gesci Ministerstva obrany; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe. Pracovní náplň: Komplexní a samostatné účtování v rámci uceleného okruhu účetnictví, například majetku, zúčtovacích vztahů (pohledávek a závazků včetně dluhů), zúčtovávání daní a dotací a finančních prostředků a zdrojů včetně řešení případů porušení povinnosti podle zákona o účetnictví s příslušnými orgány. Zabezpečuje vedení evidence a účtování majetku v ISL v regionu Praha. Provádí účetní práce spojené s příjmem a výdejem majetku. Zajišťuje podklady pro návrhy na odsun materiálu, odprodej a jeho vyřazení. Podílí se na provádění inventarizace majetku. Připravuje podklady pro inventarizaci majetku, rušení nepotřebného majetku. Má hmotnou odpovědnost za materiál. Vede evidenci logistického materiálu. Zpracovává návrhy na další využití materiálu - odprodej. Provádí porovnání evidence sledovaného materiálu s podřízenými PS. Odpovídá za správné přijímání, odesílání a ukládání účetních dokladů. Vyřizuje reklamace nesprávných účetních dokladů. Účastní se školení pořádaných nadřízeným stupněm. Spolupracuje s odbornými pracovníky nadřízeného stupně. Zodpovídá za objednávání materiálu, jeho přejímku, uskladnění a řádné označení, výdej a odpisy materiálu z karet. Zajišťuje skartační řízení podle příslušných předpisů. Zabezpečuje kompletní spisovou evidenci a před archivní péči o písemnosti. Zodpovídá za nakládání a evidenci majetku VZ 3255 - DEPOZIT. Zaměstnanecké výhody: Možnost změny pracovního poměru na dobu neurčitou, 5 týdnů dovolené, 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy, stravenky ve výši 150 Kč, osobní příplatek.

Referenti majetkové správy

Pracoviště a kontakty

Armádní sportovní centrum DUKLA

Mgr. Dagmar Koppová, tel.:973 203 901
e-mail: koppovad@dukla.army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 2. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Koppová Dagmar Mgr., tel.: 973 203 901, e-mail: koppovad@dukla.army.cz Administrace veřejných zakázek malého rozsahu Kontrola zadávacích podmínek, uveřejňování formulářů ve věštníku Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 sb. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené a 5 dní sicks days, bezplatné parkování v areálu, možnost ubytování, firemní rekreační zařízení, příspěvek na stravování a vlastní jídelna, bonusy a prémie, osobní příplatek

administrativní a spisový pracovník pracoviště ochrany informací Praha skupiny zabezpečení Praha oddělení zabezpečení odboru logistiky a zabezpečení Agentury hospodaření s nemovitým majetkem

Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Praha

Petra Dvořáková, tel.:973206240
e-mail: dvorakovap@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 1. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 980 Kč/měsíc do 30 560 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Dvořáková Petra, tel.: 973206240, 702000706, e-mail: dvorakovap@army.cz administrativní a spisový pracovník pracoviště ochrany informací Praha skupiny zabezpečení Praha oddělení zabezpečení odboru logistiky a zabezpečení Agentury hospodaření s nemovitým majetkem Komplexní zajišťování spisové služby a předarchivní péče o dokumenty zahrnující utajované informace nebo údaje chráněné podle příslušných právních předpisů nebo koordinace více spisoven. Podílí se na zajištění spisové a předarchivní činnosti u AHNM v regionu Praha, vede elektronický jednací protokol pro neutajované národní dokumenty. Je podřízena vedoucímu pracoviště ochrany informací Praha. V době nepřítomnosti vedoucího pracoviště ochrany informací ho zastupuje v plné míře. Zodpovídá za: Chod pracoviště ochrany informací v oblasti neutajovaných písemností. Dodržování zásad ochrany utajovaných informací. Dodržování provozního řádu POI a provozního řádu dlouhodobé úložny projektové dokumentace. Zajišťování spisové a archivní služby. Evidenci písemností, jejich odesílání a příjem v papírové i el. podobě. Kontrolu vyřizování spisů včetně spisů v el. podobě s vedoucími oddělení a skupin u AHNM v regionu Praha. Zabezpečuje: Předání a převzetí pošty prostřednictvím stanice poštovního spojení. Evidování, zakládání a skartaci dokumentů. Podklady o nevyřízených spisech i spisech v el. podobě u AHNM v regionu Praha. Metodickou pomoc zaměstnancům AHNM - region Praha v oblasti ESSS. Má oprávnění zpracovávat osobní údaje a určené neutajované informace v souvislosti s přidělenými úkoly a podle podmínek stanovených v organizačním nařízení ředitele AHNM. .Pracovní poměr lze změnit na dobu neurčitou při splnění podmínek; 5 týdnů dovolené; 5 dnů zdravotního volna, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.

Správci informačních a komunikačních technologií

Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Krajské vojenské velitelství Praha U Sluncové č.p. 395/4

Bc. Jan Lešek
e-mail: lesekj@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 2. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Lešek Jan Bc., e-mail: lesekj@army.cz - zaslat životopis Požadavek bezpečnostní způsobilosti na stupeň utajení "Důvěrné". Platová třída 11. Trestní bezúhonnost. Zaměstnanecké výhody: Stravenky, pružná pracovní doba, 200 hodin dovolené (5 týdnů), 5 dní indispoziční volno (sick day)

Technici počítačových sítí a systémů

Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Praha

Petra Dvořáková, tel.:973206240
e-mail: dvorakovap@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 2. 2024
Mzdové rozpětí:od 30 000 Kč/měsíc do 41 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Dvořáková Petra, tel.: 973206240, 702000706, e-mail: dvorakovap@army.cz Požadujeme: - vysokoškolské bakalářské vzdělání; - zdravotní způsobilost; - trestní bezúhonnost; - řidičský průkaz sk. "B" výhodou. Nabízíme: - platová třída 11; - místo výkonu práce: Praha; - 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - vzdělávací kurzy a školení; - příjemné pracovní prostředí; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe. Pracovní činnost: - zajišťování správy (administrování) systému výpočetní techniky; - metodické usměrňování uživatelů, definování jejich problémů a jejich řešení se všemi účastníky správy systému, například se správou operačních systémů databází, síťového prostředí, případně s dodavateli; - monitorování a diagnostika sítí, definování a přidělování adres uživatelům AHNM v regionu Praha, Plzeň, Litoměřice a propojování na další sítě; - stanovování a organizování způsobů a postupů využívání komunikačních prostředků výpočetní techniky v rámci celé AHNM; - metodicky a odborně řídí jednotlivá pracoviště KIS u AHNM; - koordinace a metodické vedení jednotlivých pracovišť KIS u AHNM při zajišťování bezpečnosti a integrity dat a servisu uživatelům AHNM na úseku správy databází; - koordinace a metodické vedení jednotlivých pracovišť KIS u AHNM při administrace a zajišťování provozu sítí LAN a vytváření uživatelských aplikací pro tyto sítě a pro jednotlivé stanice u AHNM; - vývoj vlastního účelového APV u AHNM, jeho správa, údržba a ostatní související činnosti; - zodpovídá u AHNM za: správu systému výpočetní techniky, výstavbu, administraci a provoz sítě LAN, chod počítačové sítě, serverů a síťových aplikací, jejich instalaci a správu, řešení problematiky přístupových práv a instalaci jednotlivých programů na tuto počítačovou síť; údržbu, instalaci, správu, provoz a aktualizaci programového vybavení; instalaci a kontrolu užívání schváleného a legálního software, vyplývající z platných metodických pokynů pro hospodaření s materiálem MU 6.2 (software), za správné vedení a plnění předpisů komunikačních a informačních systémů (KIS) a předpisů pro hospodaření s materiálem MU6.2 (software), souhrnný požadavek na obměnu výpočetní techniky u AHNM prostřednictvím oddělením logistiky; - zabezpečuje u AHNM: plnění úkolů v oblasti KIS a dalších činností pracoviště KIS vyplývajících ze zabezpečovaných agend (role místního správce ŠIS, místního správce KIS SP MO, místního správce určených vyhrazených a neutajovaných KIS, provozní bezpečnostní dokumentace KIS), bezporuchovost chodu PC a lokálních počítačových sítí AHNM, základní školení a základní poučení uživatelů pro obsluhu výpočetní techniky a zařízení s ní související, metodickou pomoc a podporu při zavádění výpočetní techniky a s ní související zařízení do provozu, souhrnný přehled o HW a SW u AHNM, souhrnný přehled o KIS u AHNM. Pracovní poměr lze změnit na dobu neurčitou při splnění podmínek; 5 týdnů dovolené; 5 dnů zdravotního volna, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.

koordinační, projektový a programový pracovník

Pracoviště a kontakty

Vojenský zdravotní ústav Agentury vojenského zdravotnictví

Radka Stonawská
e-mail: stonawskar@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2023
Mzdové rozpětí:od 26 280 Kč/měsíc do 38 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Požadujeme: - min. středoškolské vzdělání s maturitou, ekonomický směr výhodou; - samostatnost, pečlivost a spolehlivost; - schopnost komunikace, koncepční a analytické práce; - bezpečnostní prověrka na stupeň "Vyhrazené", trestní bezúhonnost. Nabízíme: Plat: 11. platová třída dle příl. č.1 k NV č.341/2017 Sb.; Místo výkonu práce: Praha 6, U vojenské nemocnice 1200 (areál ÚVN-VFN); 200 hodin dovolené ročně + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů ročně; -pracovní úvazek: 40 hod./týden; -benefity podle Kolektivní smlouvy (např. FKSP, příspěvek na stravování - stravenky); -pracovní poměr: doba určitá minimálně 1 rok, po vzájemné dohodě doba neurčitá; -rovnoměrné rozvržení pracovní doby. *Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení nebo změny na dobu neurčitou, Náplň práce: -provádění účetních a rozpočtových operací, rozborů a návrhů opatření k rozpočtovým změnám; -evidence veřejných zakázek (decentrálních i centrálních); -kontrola dokumentace související s realizací veřejných zakázek; -zveřejňování smluv v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb.; -likvidace faktur zrealizovaných nákupů; -vedení pokladny; -je pověřeným zaměstnancem VZÚ Praha za plnění úkolů souvisejících s hospodařením s finančními prostředky FKSP; -součinnost při zpracování Plánu využití finančních prostředků (výdajů a příjmů); -zpracování podkladů do analýz využití finančních prostředků, ukončení finančního hospodaření v daném roce a Státního závěrečného účtu; -podílení se na provádění vnitřní finanční kontroly hospodaření Vojenského zdravotního ústavu. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dní placeného zdravotního volna. 1 den v roce zdravotní volno při indispozici dítě do 15 let věku, stravenky, FKSP

investiční referent oddělení investic (2 místa)

Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany, Agentura hospodaření s nemovitým majetkem, Praha 1

Petra Dvořáková, tel.:Po - Pá, 7:00 - 15:00 hod; 973206240, 702000706
e-mail: dvorakovap@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2023
Mzdové rozpětí:od 29 280 Kč/měsíc do 40 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání ve stavebním studijním oboru; - samostatnost, pečlivost, spolehlivost; - znalost stavebního zákona a zákona o zadávání veřejných zakázek; - znalost zákona o registru smluv; - trestní bezúhonnost; - zdravotní způsobilost; - schopnost rychlého a věcného rozhodování; - flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání; - řidičské oprávnění sk. "B" výhodou. Nabízíme: - pracovní poměr na dobu určitou s tříměsíční zkušební dobou s možností následné změny na dobu neurčitou; - platová třída 11; - místo výkonu práce Hradební 772/12, 110 00 Praha 1; - 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů; - příspěvek na stravování; - benefity podle Kolektivní smlouvy; - vzdělávací kurzy a školení; - příspěvky FKSP; - pružnou pracovní dobu; - výše základního platu bude stanovena po předložení dosavadní praxe a následném vytvoření zápočtu praxe. Popis pracovních činností: - koordinace přípravy a realizace investic, zpracování investičních záměrů, koordinace finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů a zpracovávání odborných technických posudků, organizace vypořádání majetkoprávních vztahů; - zajišťuje a zodpovídá za přípravu a realizaci přidělených stavebních akcí zařazených do programového financování resortu MO (dále jen stavebních investičních akcí), včetně návrhů způsobů financování, projektové přípravy, návrhů řešení majetkoprávních vztahů a technicko - ekonomických požadavků, zpracovávání propočtů a plánů nákladů na přípravné průzkumné, projektové a realizační práce, výběr a koordinaci dodavatelů a jiných účastníků stavby, přípravu, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace dozorování průběhu realizace těchto akcí, přebírání prací, zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace, a to vše ve smyslu platných právních předpisů, technických norem a interních předpisů MO v rozsahu působnosti AHNM, zejména podmínek daných řídící dokumentací jednotlivých akcí; - vede veškerou s tím spojenou agendu; - zodpovídá za technicko - ekonomické hodnocení efektivnosti investic včetně návrhů opatření na změny; - zodpovídá za výkon technického dozoru investora (objednatele) u přidělených stavebních investičních akcí; - komplexně řídí proces vstupní, mezioperační a výstupní kontroly objednatele na stavebně a technologicky nejnáročnějších akcích, zajišťuje koordinaci zhotovitelů a jiných účastníků těchto akcí; - komplexně zajišťuje, organizuje a zodpovídá za kontroly technických parametrů nejnáročnějších stavebních (technologických) akcí programového financování (příp. i akcí oprav a údržby stavebních objektů a technologických zařízení) a zodpovídá za kontrolu provedení stavebních a montážních prací - staveb v souladu s legislativou a projektovou dokumentací; - samostatně provádí analýzu postupu prací zhotovitelů a dodržování ustanovení uzavřených smluv včetně návrhů na opatření při jejich neplnění; - zodpovídá za finanční a věcnou správnost daňových dokladů - faktur předkládaných zhotoviteli, zajišťuje průběžnou kontrolu čerpání finančních prostředků; - připravuje podklady, zpracovává stanoviska a spolupracuje při projednávání návrhů smluv a jejich dodatků v oblasti přípravy a realizace stavebních akcí; - zodpovídá za optimální využití přidělených finančních prostředků vč. vedení nezbytné finanční agendy a provádění ekonomických rozborů; - zpracovává podklady pro zaúčtování dokončených stavebních akcí; - zpracovává podklady pro zadávání administrativních údajů v systému FIS - GINIS; - zabezpečuje přípravu a účastní se přejímek a kolaudačních řízení vč. předání staveb (technologických zařízení) do užívání, v případě určení vykonává funkci předsedy přejímací komise nebo reklamačního řízení; - podílí se na přípravě zadávacích podmínek pro výběrová řízení v

Kuchař/ka Armádního sportovního centra DUKLA

Pracoviště a kontakty

Armádní sportovní centrum DUKLA

Mgr. Dagmar Koppová, tel.:973 203 901
e-mail: koppovad@dukla.army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 9. 2023
Mzdové rozpětí:od 28 000 Kč/měsíc do 33 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Koppová Dagmar Mgr., e-mail: koppovad@dukla.army.cz Příprava pokrmů a zodpovědnost za jejich výdej. Znalost pravidel a norem v oblasti stravování. Pracovní doba Po-pá (6:00-14:30 hod.) Praxe v závodním stravování podmínkou. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené a 5 dní sick days, FKSP, bezplatné parkování v areálu, možnost ubytování.

Řidiči motorových vozidel - ŘP sk: B, C, D, BE, CE, DE.

Pracoviště a kontakty

Armádní sportovní centrum DUKLA

Mgr. Dagmar Koppová, tel.:973 203 901
e-mail: koppovad@dukla.army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2023
Mzdové rozpětí:od 25 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Koppová Dagmar Mgr., e-mail: koppovad@dukla.army.cz Upřesňující info: Řidičský průkaz: B, C, D, BE, CE, DE. Řídit, udržovat a opravovat silniční motorové vozidlo pro přepravu osob, které má více než 8 míst k sezení kromě řidiče a jehož nejvyšší přípustná hmotnost převyšuje 5000 kg Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené a 5 dní sicks days, FKSP, bezplatné parkování v areálu, možnost ubytování, firemní rekreační zařízení, prémie

Vojáci z povolání - řidiči sk.B, 13.dělostřelecký pluk (18 míst)

Pracoviště a kontakty

MINISTERSTVO OBRANY, VÚ 7935 Jince

Plk.gšt. Ing. Iva Bednářová, tel.:973204699
e-mail: kariera.strednicechy@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 7. 6. 2023
Mzdové rozpětí:od 40 310 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pozice: vojáci z povolání - řidiči sk. B Požadavky: Uchazeč s ŘO sk. B, se může hlásit i na pozice, kde je vyžadováno ŘO sk. C; 1 směna denně (pondělí až čtvrtek 7:00 - 16:00 hod., pátek 6:30 - 13:00 hod.); 13. dělostřelecký pluk v posádce Jince - bližší informace na webu 13dp.army.cz. Náborový příspěvek 50 000 Kč; dovolená 6 týdnů; 100 % výše platu při nemoci; ubytovna Mzda: minim. 40 310,- Kč Kontakt: Osobně: Rekrutační pracoviště Praha; RP Středočeský kraj; RP Plzeňský kraj; RP Jihočeský kraj e-mailem: kariera.praha@army.cz; kariera.strednicechy@army.cz; kariera.plzen@army.cz; kariera.ceskebudejovice@army.cz Telefonicky: Bezplatná por. linka 800 154 445; Rekrutační pracoviště Praha 973 211 066; Středočeský kraj 973 204 699; Plzeňský kraj 973 340 476; Jihočeský kraj 973 321 465 Místo výkonu práce: Jince 462, Jince

Vojáci z povolání - řidiči sk. C , 13.dělostřelecký pluk (31 míst)

Pracoviště a kontakty

MINISTERSTVO OBRANY, VÚ 7935 Jince

Plk.gšt. Ing. Iva Bednářová, tel.:973204699
e-mail: kariera.strednicechy@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 7. 6. 2023
Mzdové rozpětí:od 40 310 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pozice: vojáci z povolání - řidiči sk. C Uchazeč s ŘO sk. C, se může hlásit i na pozice, kde je vyžadováno ŘO sk. C+E; 1 směna denně (pondělí až čtvrtek 7:00 - 16:00 hod., pátek 6:30 - 13:00 hod.); 13. dělostřelecký pluk v posádce Jince - bližší informace na webu 13dp.army.cz. Zaměstnanecké výhody5): Náborový příspěvek 50 000 Kč; dovolená 6 týdnů; 100 % výše platu při nemoci; ubytovna Mzda: minim. 40 310,- Kč Kontakt: Osobně: Rekrutační pracoviště Praha; RP Středočeský kraj; RP Plzeňský kraj; RP Jihočeský kraj e-mailem: kariera.praha@army.cz; kariera.strednicechy@army.cz; kariera.plzen@army.cz; kariera.ceskebudejovice@army.cz Telefonicky: Bezplatná por. linka 800 154 445; Rekrutační pracoviště Praha 973 211 066; Středočeský kraj 973 204 699; Plzeňský kraj 973 340 476; Jihočeský kraj 973 321 465 Místo výkonu práce: Jince 462, Jince

Vojáci z povolání - řidiči sk. C + E, 13.dělostřelecký pluk (31 míst)

Pracoviště a kontakty

MINISTERSTVO OBRANY, VÚ 7935 Jince

Plk.gšt. Ing. Iva Bednářová, tel.:973204699
e-mail: kariera.strednicechy@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 7. 6. 2023
Mzdové rozpětí:od 41 890 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pozice: vojáci z povolání - řidiči sk. C + E 1 směna denně (pondělí až čtvrtek 7:00 - 16:00 hod., pátek 6:30 - 13:00 hod.); 13. dělostřelecký pluk v posádce Jince - bližší informace na webu 13dp.army.cz. Zaměstnanecké výhody: Náborový příspěvek 50 000 Kč; dovolená 6 týdnů; 100 % výše platu při nemoci; ubytovna Nástup možný ihned na dobu určitou na 4 roky. Mzda: minim. 41 890,- Kč Kontakt: Osobně: Rekrutační pracoviště Praha; RP Středočeský kraj; RP Plzeňský kraj; RP Jihočeský kraj e-mailem: kariera.praha@army.cz; kariera.strednicechy@army.cz; kariera.plzen@army.cz; kariera.ceskebudejovice@army.cz Telefonicky: Bezplatná por. linka 800 154 445; Rekrutační pracoviště Praha 973 211 066; Středočeský kraj 973 204 699; Plzeňský kraj 973 340 476; Jihočeský kraj 973 321 465 Místo výkonu práce: Jince 462, Jince

Vojáci z povolání - operátoři 13. dělostřeleckého pluku (51 míst)

Pracoviště a kontakty

MINISTERSTVO OBRANY, VÚ 7935 Jince

Plk.gšt. Ing. Iva Bednářová, tel.:973204699
e-mail: kariera.strednicechy@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 6. 6. 2023
Mzdové rozpětí:od 41 890 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pozice: Vojáci z povolání - operátoři 13. dělostřeleckého pluku Místo vhodné i pro absolventy. Požadavky: Fyzické předpoklady - výška do 185 cm; 1 směna denně (pondělí až čtvrtek 7:00 - 16:00 hod., pátek 6:30 - 13:00 hod.); 13. dělostřelecký pluk v posádce Jince - bližší informace na webu 13dp.army.cz. Zaměstnanecké výhody: Náborový příspěvek 50 000 Kč; dovolená 6 týdnů; 100 % výše platu při nemoci; ubytovna Nástup možný ihned na dobu určitou na 4 roky. Mzda: min. 41 890,- Kč Kontakt: osobně - Rekrutační pracoviště Praha; RP Středočeský kraj; RP Plzeňský kraj; RP Jihočeský kraj e-mailem - mailem kariera.praha@army.cz; kariera.strednicechy@army.cz; kariera.plzen@army.cz; kariera.ceskebudejovice@army.cz Telefonicky: Bezplatná por. linka 800 154 445; Rekrutační pracoviště Praha 973 211 066; Středočeský kraj 973 204 699; Plzeňský kraj 973 340 476; Jihočeský kraj 973 321 465 Místo výkonu práce:VÚ 7935 - Jince 462, Jince

Vojáci z povolání - časovači děla 13. dělostřeleckého pluku (26 míst)

Pracoviště a kontakty

MINISTERSTVO OBRANY, VÚ 7935 Jince

Plk.gšt. Ing. Iva Bednářová, tel.:973204699
e-mail: kariera.strednicechy@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 6. 6. 2023
Mzdové rozpětí:od 40 310 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pozice: Vojáci z povolání - časovači děla 13. dělostřeleckého pluku Místo vhodné i pro absolventy. Požadavky: Fyzické předpoklady - výška do 185 cm; 1 směna denně (pondělí až čtvrtek 7:00 - 16:00 hod., pátek 6:30 - 13:00 hod.); 13. dělostřelecký pluk v posádce Jince - bližší informace na webu 13dp.army.cz. Zaměstnanecké výhody: Náborový příspěvek 50 000 Kč; dovolená 6 týdnů; 100 % výše platu při nemoci; ubytovna Nástup možný ihned na dobu určitou na 4 roky. Mzda: min. 40 310,- Kč Kontakt: osobně - Rekrutační pracoviště Praha; RP Středočeský kraj; RP Plzeňský kraj; RP Jihočeský kraj e-mailem - mailem kariera.praha@army.cz; kariera.strednicechy@army.cz; kariera.plzen@army.cz; kariera.ceskebudejovice@army.cz Telefonicky: Bezplatná por. linka 800 154 445; Rekrutační pracoviště Praha 973 211 066; Středočeský kraj 973 204 699; Plzeňský kraj 973 340 476; Jihočeský kraj 973 321 465 Místo výkonu práce:VÚ 7935 - Jince 462, Jince

Vojáci z povolání - strážní 13. dělostřeleckého pluku (10 míst)

Pracoviště a kontakty

MINISTERSTVO OBRANY, VÚ 7935 Jince

Plk.gšt. Ing. Iva Bednářová, tel.:973204699
e-mail: kariera.strednicechy@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 6. 6. 2023
Mzdové rozpětí:od 40 310 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Pozice: Vojáci z povolání - strážní 13. dělostřeleckého pluku Místo vhodné i pro absolventy. Požadavky: 1 směna denně (pondělí až čtvrtek 7:00 - 16:00 hod., pátek 6:30 - 13:00 hod.); občasné nepravidelné 25hodinové služby s náhradním volnem; 13. dělostřelecký pluk v posádce Jince - bližší informace na webu 13dp.army.cz. Zaměstnanecké výhody: Náborový příspěvek 50 000 Kč; dovolená 6 týdnů; 100 % výše platu při nemoci; ubytovna Nástup možný ihned na dobu určitou na 4 roky. Mzda: min. 40 310,- Kč Kontakt: osobně - Rekrutační pracoviště Praha; RP Středočeský kraj; RP Plzeňský kraj; RP Jihočeský kraj e-mailem - mailem kariera.praha@army.cz; kariera.strednicechy@army.cz; kariera.plzen@army.cz; kariera.ceskebudejovice@army.cz Telefonicky: Bezplatná por. linka 800 154 445; Rekrutační pracoviště Praha 973 211 066; Středočeský kraj 973 204 699; Plzeňský kraj 973 340 476; Jihočeský kraj 973 321 465 Místo výkonu práce:VÚ 7935 - Jince 462, Jince

Lektoři anglického jazyka

Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Praha

Ing. Ivana Paľovská, tel.:973 213 035
e-mail: 1692posadky2@seznam.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2023
Mzdové rozpětí:od 27 000 Kč/měsíc do 37 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Paľovská Ivana Ing., tel.: 973 213 035, e-mail: 1692posadky2@seznam.cz " Pracoviště Praha 9 - Kbely " Zástup za MD (min. 3 roky) " pracovní poměr - plný pracovní úvazek (40 hodin týdně), poloviční prac.úvazek možný (20 hodin týdně) " 3-měsíční zkušební doba, dále doba určitá 1 rok s možností prodloužení " požadované vysokoškolské magisterské vzdělání " nejméně roční praxe ve výuce anglického jazyka " znalost anglického jazyka min. na úrovni C1 " výborná znalost českého jazyka slovem i písmem " čistý trestní rejstřík " nástup možný od 1.9.2023 Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, 5 sick-days, zvýhodněné obědy, možnost rekreace ve vojenských zařízeních (Volareza) i pro rodinné příslušníky, další vzdělávání v oboru, zahraniční kurzy a stáže, FKSP, sportovní akce, zaměstnanecké půjčky, příspěvek na PP, služební notebook, příjemný kolektiv, pravidelné metodické semináře, možnost bezplat.využívání sport. zařízení, možnost využití práce z domova (8 hodin/týden), poloviční prac.úvazek (4 hodiny/týden)

Vojáci z povolání / strážní HS. (60 míst)

Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany Praha

., tel.:973211066, 973204699, 800154445
e-mail: kariera.praha@army.cz, kariera.strednicechy@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Nepřetržitý provoz
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 5. 6. 2023
Mzdové rozpětí:od 45 590 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Rekrutační pracoviště Praha Vítězné náměstí 684/4, Rekrutační pracoviště Středočeský kraj Podbabská 1589/1, Praha 6 tel.: 973211066, 973204699, 800154445, e-mail: kariera.praha@army.cz, kariera.strednicechy@army.cz Místo výkonu práce: Loretánská 4, 119 06 Praha 012, Čínská 26/22, 160 00 Praha 6 Požadujeme státní občanství České republiky, věk 18 let a více, trestní bezúhonnost, výšku mezi 178 až 188 cm, výborný zdravotní stav a dobrou fyzickou zdatnost. Strážný HS provádí vnější ostrahu a obranu sídel prezidenta republiky včetně výkonu strážní služby na čestných pevných stanovištích a plní reprezentační povinnosti HS v rámci protokolárních akcí prezidenta republiky. Na této pozici je směnný provoz - 28 hodinová směna a poté 3 - 5 dní volna a náleží k ní náborový příspěvek 50 tis. Kč. Bližší podrobnosti jsou uvedeny na webu kariera.army.cz. Zaměstnanecké výhody: stabilizační příspěvek, příspěvek na bydlení a náhrady dojíždění, 100% výše platu při nemoci, 240 hodin dovolené (6 týdnů), výsluhové náležitosti po 2 letech služby

Vojáci z povolání - Střelci Čestné stráže AČR (60 míst)

Pracoviště a kontakty

Ministerstvo obrany - Čínská

., tel.:973211066, 973204699, 800154445
e-mail: kariera.praha@army.cz, kariera.strednicechy@army.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2023
Mzdové rozpětí:od 39 310 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Rekrutační pracoviště Praha: Vítězné náměstí 684/4, Praha, tel. 973 211 066, e-mail: kariera.praha@army.cz Rekrutační pracoviště Středočeský kraj: Podbabská 1589/1, Praha, tel. 973 204 699, e-mail: kariera.strednicechy@army.cz nebo bezplatná personální poradenská linka: 800 154 445. Podrobnosti o podmínkách, vlastním průběhu výběru i o dalších kontaktech jsou uvedeny na kariera.army.cz. Nabízíme zajímavé a perspektivní zaměstnání v prestižní vojenské jednotce se specifickým postavením, kariérní růst, mladý kolektiv a jistotu stabilního příjmu. Střelci ČS AČR zabezpečuje protokolární, slavnostní a pietní akce na území ČR a v zahraničí. Činnost během směny (7:00 - 16:00 hod.) se řídí rozvrhem zaměstnání. Min. dvě hodiny denně jsou vyčleněny k nácviku protokolárních aktů a k rozvoji individuální fyzické kondice s možností bezplatného využívání útvarových sportovišť. Bližší informace na webu pvpraha.army.cz. Zaměstnanecké výhody: Náborový příspěvek 50 000 Kč, stabilizační příspěvek, výkonnostní příplatek, příspěvek na bydlení, náhrady při dojíždění, 100 % výše platu při nemoci, po 2 letech služby výsluhové náležitosti, po 15 letech služby nárok na doživotní rentu, 6 týdnů dovolené. Čestná stráž AČR je určena k zabezpečení protokolárních, slavnostních a pietních akcí na celém území republiky i v zahraničí: - uvítací ceremoniály při příletu dalších osobností státního významu i vojenského života, při přijetí prezidenta republiky a významných zahraničních delegací na půdě Ministerstva obrany a Generálního štábu AČR, - vojenské pocty při kladení věnců a květin oficiálních představitelů a delegací, při pohřbech zemřelých vojáků v činné službě i v záloze, - ročně více než 400 protokolárních, slavnostních a pietních aktů včetně zahraničních. Fyzické předpoklady: - výška mezi 175 až 190 cm, štíhlá postava, bez viditelných kosmetických vad, tetování v oblasti hlavy, krku, hřbetu ruky a piercingu či náušnic, bez jakékoli formy vousů, výborný zdravotní stav, dobrá fyzická kondice Zdravotní a psychologické vyšetření: je součástí lékařského vyšetření v Ústřední vojenské nemocnici Praha. Zaměstnanecké výhody: jistota zaměstnání i v dobách krize, stálý příjem, stabilizační příspěvek, příspěvek na bydlení a náhrady při dojíždění, možnost poskytnutí odměn, služební tělesná výchova v pracovní době i soukromě s možností bezplatného využití vojenských sportovišť, možnost rozšíření vzdělání v odborných kurzech, pravidelná a bezplatná zdravotní péče, preventivní rehabilitace (14 kalendářních dní v roce nad rámec dovolené), možnost vojenské výběrové rekreace v zařízení VOLAREZY, podnikové stravování s příspěvkem od zaměstnavatele, příspěvek na penzijní připojištění, na dovolenou, kulturu, sport nebo vzdělávání z Fondu kulturních a sociálních potřeb, bezúročné půjčky na bydlení a vybavení domácnosti , pravidelná lékařská péče, 100 % výše platu při nemoci a ošetřování člena rodiny, služební stejnokroj + výstroj (uniforma, obuv), ubytovna v místě pracoviště, bezplatné parkování osobního automobilu v objektu zaměstnavatele, výsluhové náležitosti po 2 letech služby, po 15 letech služby nárok na doživotní rentu. Podmínky povolání do služebního poměru: občanství České republiky, věk 18 a více let, trestní bezúhonnost, zdravotní, psychická a fyzická způsobilost k výkonu služby, složení vojenské přísahy atd.

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Bankovní účty určené ke zveřejnění

22232881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-2346881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-22232881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-1706881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-145830881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-703881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
2030-404881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
32037-145830881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
6304881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
1706881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
26030881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
404881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
19-6304881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
19-1706881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-6304881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
19-22232881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
19-26030881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
10022-26030881/0710
Zveřejněn 01.04.2013
0710
123-404881/0710
Zveřejněn 20.12.2013
0710
107-1706881/0710
Zveřejněn 08.02.2014
0710
32037-1706881/0710
Zveřejněn 08.02.2014
0710
145830881/0710
Zveřejněn 15.05.2015
0710
107-145830881/0710
Zveřejněn 15.05.2015
0710
19-145830881/0710
Zveřejněn 04.06.2015
0710
20124-404881/0710
Zveřejněn 11.06.2016
0710
107-404881/0710
Zveřejněn 11.03.2017
0710
32037-26030881/0710
Zveřejněn 11.03.2017
0710
107-6304881/0710
Zveřejněn 11.03.2017
0710
32037-2346881/0710
Zveřejněn 11.03.2017
0710
32037-22232881/0710
Zveřejněn 11.03.2017
0710
32037-6304881/0710
Zveřejněn 11.03.2017
0710
107-2346881/0710
Zveřejněn 11.03.2017
0710
107-22232881/0710
Zveřejněn 11.03.2017
0710
107-26030881/0710
Zveřejněn 11.03.2017
0710
2346881/0710
Zveřejněn 11.03.2017
0710
19-2346881/0710
Zveřejněn 11.03.2017
0710
19-404881/0710
Zveřejněn 24.03.2017
0710
více bankovních účtů

Zdroj: Registr plátců DPH

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích

Motosalon 2024

29.02.2024 - 03.03.2024
stánek PAV F / 206
527
MSV 2023
Mezinárodní strojírenský veletrh
10.10.2023 - 13.10.2023
stánek PAV P / 009A
505
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2022
Mezinárodní strojírenský veletrh
04.10.2022 - 07.10.2022
stánek MSV
477
IDET 2021
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky
06.10.2021 - 08.10.2021
stánek PAV P / 001, VP K / 001
442
MSV 2019
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 046
390
IDET 2019
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky
29.05.2019 - 31.05.2019
stánek PAV P / 001, VP K / 001
372
MSV, FOND-EX, WELDING, PLASTEX, PROFINTECH 2018
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV
156
FOR INDUSTRY 2018
17. mezinárodní průmyslový veletrh
15.05.2018 - 18.05.2018
stánek 2/D06
200
MSV 2017
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek VP K / 011
157
IDET 2017
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky
31.05.2017 - 02.06.2017
stánek PAV P / 001, VP K / 001
146
Motosalon 2017
Mezinárodní veletrh motocyklů, čtyřkolek, příslušenství a oblečení (Praha)
02.03.2017 - 05.03.2017
stánek PAV 5 / 526
154
více prezentací

Zdroj: Internet

Přehled škol a školských zařízení

IZOZařízeníKapacita
250000016Střední škola-2
250000059Vyšší odborná škola-3
181050048Domov mládeže-1
OborFormaDélkaKapacita
23-41-M/01 - StrojírenstvíčtyřiDenní forma vzděl.0
78-42-M/07 - ElektrotechnikačtyřiDenní forma vzděl.0
23-41-M/01 - PodnikánítřiDálková forma vzděl.0
78-42-M/07 - Vojenské lyceumčtyřiDenní forma vzděl.0
91-11-N/01 - Ochrana vojsk a obyvatelstva při krizových situacíchtřiDálková forma vzděl.0
91-11-N/01 - Ochrana vojsk a obyvatelstva při krizových situacíchtřiDenní forma vzděl.0
91-11-N/01 - Ochrana vojsk a obyvatelstva při krizových situacíchtřiKombinovaná forma vzděl.0

Zdroj: MŠMT

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Inovace a digitalizace na vojenské střední škole
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 12.12.2022Projekt v realizaci
Mobilita na Univerzitě obrany v Brně
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2021Projekt finálně uzavřen
Kasárna Šumavská, budova č. 3, Brno, opatření ke snížení energetické náročnosti
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
UV955/2016 Praha, budova AHNM Sobotecká
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.07.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Dětská skupina MO v posádce Bechyně
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MO v posádce Tábor
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MO v posádce Čáslav
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MO v posádce Praha I
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2020Projekt finálně uzavřen
UV955/2016, Brno, Šumavská, budova č. 5
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
UV955/2016 Liberec - přestavba kuchyňského bloku na Pracoviště sportovní fyzioterapie
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Hradec Králové, nový areál Fakulty vojenského zdravotnictví UO, budova kateder
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.03.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Moderní formy výuky na vojenské škole
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2020Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MO v posádce Praha II
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina posádky Hranice
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finálně uzavřen
MO - Dětská skupina Ptáčata Stará Boleslav
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina posádky Čáslav
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2018Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina posádky Bechyně
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2018Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina MO v posádce Praha - Veleslavín 1
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2017Projekt finálně uzavřen
Dětská skupina posádky Tábor
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finálně uzavřen
Stará Boleslav - dětská skupina Ministerstva obrany
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
MO - dětská skupina Čáslav
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Brána do Evropy
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.07.2015Projekt dokončen
Vojenský areál Týniště nad Orlicí - plynofikace a decentralizace zdrojů tepla a zateplení budov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.04.2015Projekt dokončen
Vyškov - realizace energetických úspor objektů č. 243 a č. 255
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.12.2014Projekt dokončen
Optimalizace systému boje s korupcí v rezortu Ministerstva obrany
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 14.05.2014Projekt dokončen
Strakonice - zateplení budov č. 006 a 007
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.12.2013Projekt dokončen
UO - Materiálové a technologické inženýrství
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 11.12.2013Projekt dokončen
Úspory energií na objektech VUSS Pardubice - Pardubice
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.12.2013Projekt dokončen
Inovace magisterského studijního programu Fakulty vojenského leadershipu
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 26.06.2013Projekt dokončen
Virtuální studovna
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.08.2012Projekt dokončen
Začleňování válečných veteránů do civilního života s důrazem na uplatnění na trhu práce
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.08.2011Projekt dokončen
Infrastruktura pro výuku spojenou s výzkumem ve strojních oborech studijního programu Vojenské technologie
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2011Projekt dokončen
Efektivní vnitřní kontrola v rezortu Ministerstva obrany
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2011Projekt dokončen
Vzdělávání pro bezpečnostní systém státu
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 15.11.2010Projekt dokončen
Vodní nádrž Květná
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 31.08.2009Projekt dokončen
Inovace studijního programu Vojenské technologie
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 25.06.2009Projekt dokončen
PhD Infrastruktura pro UO
Operační program Jan Amos Komenský (EFRR)
Projekt s právním aktem
Dětská skupina MO v posádce Bechyně
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Dětská skupina MO v posádce Praha I
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Dětská skupina MO v posádce Hranice
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Dětská skupina MO v posádce Čáslav
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Dětská skupina MO v posádce Brandýs n. Labem-Stará Boleslav
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Dětská skupina MO v posádce Tábor
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Dětská skupina MO v posádce Praha III
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
Dětská skupina MO v posádce Praha II
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Oficiální údaje: Ministerstvo obrany

IČ: 60162694
DIČ: CZ60162694
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: hjyaavk

Zdroj: justice.cz

Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě:
VOJENSKÝ HISTORICKÝ ÚSTAV PRAHA

Zadejte poptávku nebo dotaz

Zadejte validní e-mail

E-mail příjemce: museum@army.cz

  doplňte číslo, např.: 12

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy. Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.
Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.

Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz
 

Další firmy z oboru:
Muzea
Masarykovo náměstí 12, Pelhřimov91,89 km
www.muzeumpe.cz
Chomutovská 1, Klášterec nad Ohří96,24 km
zamek.klasterec.cz
Zámek 1, Strakonice II, Strakonice100,10 km
muzeum-st.cz

QR kód firmy

QR kód

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Web používá nezbytné cookies pro jejich fungování. Se souhlasem jsou zpracovávané preferenční a statistické cookies, které slouží pro zapamatování nastavení a měření návštěvnosti. Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies. Podrobnou úpravu můžete provést kliknutím na “Vlastní nastavení”. Své preference můžete kdykoliv změnit a souhlas odvolat kliknutím na “Cookies” v zápatí stránky. Volba pouze nezbytných cookies může mít vliv na funkčnost a výkon stránek.

   
Kontaktní osoby u firem jsou ze 70% muži