Kontakty
- 277 000 259 - informace
- 727 919 959
- prodejna@monacoint.com
Provozní doba
ÚT 08:00-16:30 hod.
ST 08:00-16:30 hod.
Kontaktní osoby
- Hana Monaco - jednatelka
- Josef Francl - kontaktní osoba
Webové prezentace
Sociální sítě
Činnosti firmy
- provádí
- vybavení hotelů, restaurací, kaváren, vináren a barů, včetně interiérového vybavení a doplňkového zařízení
- zařízení pizzerií, bister rychlého občerstvení a veřejných automatů
- vybavení prodejních prostor včetně doplňkového zařízení
- výroba
- průmyslové linky na výrobu pečiva všeho druhu, chleba, těstovin, mléčných výrobků
- průmyslové linky na zpracování ovoce a zeleniny i se zařízením pro sterilizaci
- zařízení pro výrobu hotových jídel s dlouhou dobou trvanlivosti
- zařízení velkokapacitních kuchyní určených pro nemocnice, menzy a podniky s velkým počtem strávníků
- vybavení hotelů, restaurací, kaváren, vináren a barů, včetně interiérového vybavení a doplňkového zařízení
- zařízení pizzerií, bister rychlého občerstvení a veřejných automatů
- linky a výrobníky určené pro výrobu průmyslové i cukrářské zmrzliny
- rotační pece pro výrobu měkké cukrařiny a k tomu zařízení do přípraven, včetně mísících strojů a pomůcek pro cukráře
- e-shop
- cukrářské suroviny
- pomůcky a sortiment pro vybavení hotelů
- šlehaček
- čokolád
- polevy
- suché plody,
- cukrářské korpusy
- zmrzlinové suroviny
- silikonové formy a podložky
- vykrajovátka a dekorační ozdoby
- pracovní oděvy
- stojany na dorty
- obaly
Volná pracovní místa
Vedoucí prodejny
MONACO int. s.r.o. Mladoboleslavská č.p. 209
Radka Kheková, tel.:608325387e-mail: hr@monacoint.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 3. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Hledáme manažera/ku pro naši prodejnu, osobu která bude zodpovědná za celkové řízení prodejny a zaměřená na výsledky. Schopná zvýšit spokojenost zákazníků, splnit cíle prodeje a ziskovosti a efektivně řídit zaměstnance. Co u nás budete dělat? Rozvíjet obchodní strategie pro zvýšení počtu zákazníků, rozšíření návštěvnosti obchodů a optimalizaci ziskovosti. Dosahovat prodejních cílů školením, motivováním, mentorováním a poskytováním zpětné vazby prodejnímu personálu. Zajišťovat vysoké úrovni spokojenosti zákazníků prostřednictvím vynikajících služeb. Spravovat obchod a dohlížet na dodržování zásad a postupů. Udržovat vynikající stavu obchodu a vizuální standardy merchandisingu. Informovat o nákupních trendech, potřebách zákazníků, ziscích apod. Navrhovat inovativní nápady ke zvýšení podílu na trhu. Hodnotit výkonnosti zaměstnanců za účelem posouzení potřeb školení a budování kariérních cest. Řešit všechny problémy, které vyvstanou ze strany zaměstnanců nebo zákazníků (stížnosti, zpětná vazba atd.) Budete zářivým příkladem dobrého chování a vysokého výkonu. Dohlížet na asistenty. Co musíte znát, mít a umět? Zkušenost jako vedoucí maloobchodní prodejny. Angličtina v mluvené formě na profesionální úrovni (bez nutnosti certifikátu). Výkonné vedoucí dovednosti a obchodní orientace. Schopnosti udržovat zákazníky. Silné organizační schopnosti. Dobré komunikační a mezilidské dovednosti. Vzdělání v oboru Business Administration nebo příslušného oboru Dodržování dress codu Co Vám nabízíme Pracovní smlouvu na dobu neurčitou Zázemí česko-italské rodinné firmy s tím souvisí neomezené množství dobré italské kávy Testování našich vyrobených produktů máme dobrou zmrzlinu a další produkty Zaměstnanecké slevy na naše produkty Stravenkový paušál Možnost se od kolegů naučit základy italštiny a zdokonalovat je ;)
Administrativní asistenti (2 místa)
MONACO int. s. r. o. - 001
Radka Kheková, tel.:608325387e-mail: hr@monacoint.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 14. 2. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 36 000 Kč/měsíc |
Radka Kheková, tel.: 608325387, e-mail: hr@monacoint.com Co u nás budete dělat? o Zpracovávat podklady pro objednávky zboží (tvořit, kontrolovat, odesílat a potvrzovat objednávky) o Vytvářet nové ceny dle aktualizace cen našich dodavatelů o Komunikovat napříč celou společností (s vedoucími skladů, oddělením objednávek, a dalšími) o Zajišťovat a koordinovat dopravu pro zboží pomocí výběrových řízeních o Připravovat podklady pro příjem zboží na sklad o Komunikovat s dodavateli ohledně objednávek a poptávek, včetně řešení reklamací (komunikujeme především v českém a italském jazyce) o Zalistovávat nové produkty do našeho katalogu o Kontrolovat spotřební lhůtu zboží, vytvářet prodejní akce o Vytvářet pravidelné reporty Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
158516787/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
SK6675000000004014838267 Zveřejněn 01.04.2013 | |
151456072 Zveřejněn 01.04.2013 | |
9146962/0800 Zveřejněn 11.11.2021 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Oficiální údaje: MONACO int. s.r.o.
DIČ: CZ60471271
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: b7enfbb
Zdroj: justice.cz
MONACO INTERNATIONAL s.r.o.
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz