MĚSTO Tišnov
Kontakty
- 549 439 712 - tajemnice
- 549 439 774 - odbor správních a vnitřních věcí
- 549 439 755 - odbor územního plánování
- 549 439 719 - odbor stavebního řádu
- 549 439 720 - odbor dopravy a živnostenský úřad
- 549 439 721 - odbor sociálních věcí
- epodatelna@tisnov.cz
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
MĚSTO Tišnov - nám. Míru 111, TišnovNejbližší pobočka
MĚSTO Tišnov - Ráboňova 117, Tišnov124 mYoutube video
Činnosti firmy
- městský úřad
- živnostenský úřad
Volná pracovní místa
Úklid a údržba veřejného prostranství
Město Tišnov
Bc. Ormston Kristina DiS., tel.:549 439 715e-mail: kristina.ormston@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 750 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. MĚSTO TIŠNOV přijme pracovníka/pracovnici na Úklid a údržbu veřejného prostranství Stručný popis pracovní pozice: - Řidič motorových vozidel, - opravárenské a údržbářské práce, - úklid a údržba veřejných prostranství (udržování pořádku, sečení, zahradnické práce). Požadavky: - Řidičský průkaz sk. B podmínkou, sk. T výhodou, - praxe s křovinořezem, - manuální zručnost, samostatnost, svědomitost, - dobrý zdravotní stav. Stručný životopis: Ppředejte na podatelnu MěÚ Tišnov, nám. Míru 346 (lze i vhodit do schránky na této budově) nebo zašlete na adresu: Město Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 Tišnov, případně na e-mail: kristina.ormston@tisnov.cz Termín uzávěrky příjmu životopisů: 22.5.2024 V životopise uveďte zejména: jméno, příjmení, datum narození, místo trvalého pobytu, dosažené vzdělání, předchozí praxi a telefonní spojení. Nabízíme zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit tuto výzvu kdykoliv v jejím průběhu.
Referent/ka Odboru investic a projektové podpory
Město Tišnov
Bc. Ormston Kristina DiS., tel.:549 439 715e-mail: kristina.ormston@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru investic a projektové podpory (investiční referent/ka) na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •příprava a koordinace investiční výstavby města, •příprava zadání investičních záměrů, •příprava zadávací dokumentace pro výběr dodavatelů, •příprava smluv a souvisejících příloh, •zpracování závěrečného vyhodnocení investičních akcí. Požadavky: •SŠ, VOŠ nebo VŠ vzdělání technického zaměření, stavební směr výhodou, •dobrá znalost práce s PC, •ŘP skup. B, •morální bezúhonnost, •týmová spolupráce, organizační dovednosti, •zodpovědnost, spolehlivost, důslednost, technické a logické myšlení, •ochota učit se, pozitivní přístup, flexibilita, komunikativnost. Výhodou: •praxe ve stavebnictví vítána, ale vhodné i pro absolventy, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon; zákon č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, vše ve znění pozdějších předpisů). Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 9-10 (po zapracování možnost až 11.pl.třídy). Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus. Nabízíme práci v moderním pracovním prostředí s kanceláří v centru města Tišnova. Podporujeme u zaměstnanců prohlubování kvalifikace formou profesně zaměřených školení. ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 12.6.2024 - písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV, - písemně na podatelnu MěÚ Tišnov do 12.6.2024 – do 17:00 hod., a to v zalepené obálce s textem: „Výběrové řízení – Referent/ka OIPP – NEOTVÍRAT“. V přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení. •K přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. •Před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Referent/ka Odboru stavebního řádu
Město Tišnov
Bc. Ormston Kristina DiS., tel.:549 439 715e-mail: kristina.ormston@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti Popis pracovní pozice: - Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: - Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, d) fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo e) fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. - úřednická zkouška pro obor státní služby, jehož součástí je stavební řád nebo zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou, jinak nutná do 18 měsíců od nástupu, - znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon č. 500/2004 Sb., správní řád; zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, vše ve znění pozdějších předpisů), - dobrá znalost práce s PC, - řidičský průkaz sk. "B" - aktivní řidič, - komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita. Předpoklady: - Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR), od 18 let věku, způsobilý k právním úkonům, bezúhonný, ovládající jednací jazyk a splňující další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 9-10. Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus. ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 3.6.2024 - písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV - nebo písemně na podatelnu MěÚ Tišnov do 13.5.2024 - do 17:00 hod. a to v zalepené obálce s textem: "VŘ - Referent/ka OSŘ - NEOTVÍRAT" - v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení - k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Referent/ka Odboru kancelář starosty a vnějších vztahů
Město Tišnov
Bc. Libuše Suchánková, tel.:+420 549 439 718e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru kancelář starosty a vnějších vztahů (pracovník/ce krizového řízení, tiskový/vá mluvčí) na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti Popis pracovní pozice: •Výkon státní správy v oblasti hospodářských opatření pro krizové stavy, •výkon činností v oblasti krizového řízení, •zajištění chodu Bezpečnostní rady ORP Tišnov a Krizového štábu ORP Tišnov, •výkon publicistické činnosti, včetně případných elektronických verzí a internetových prezentací, •komunikace s médii a prezentace města navenek (web, facebook, Tišnovské noviny, Tišnovská televize, mobilní rozhlas) a další. Požadavky: •VŠ vzdělání, •znalost problematiky krizového řízení nebo bezpečnostní problematiky výhodou, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení a o změně některých zákonů, zákon č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy a o změně některých souvisejících zákonů; vše ve znění pozdějších předpisů), •velmi dobrá znalost práce s PC, praktická znalost sociálních sítí, •výborná znalost českého jazyka, •velmi dobré argumentační a prezentační schopnosti, •zkušenosti z oblasti PR a mediální komunikace vítány, •řidičský průkaz sk. „B“ – aktivní řidič, •morální bezúhonnost, •komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita, •zkouška odborné způsobilosti nutná do 18 měsíců od nástupu. Předpoklady: Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR), od 18 let věku, způsobilý k právním úkonům, bezúhonný, ovládající jednací jazyk a splňující další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10-11. Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus. ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 27.05.2024 - písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV - nebo písemně na podatelnu MěÚ Tišnov do 27.05.2024 – do 17:00 hod. a to v zalepené obálce s textem: „VŘ – Referent/ka OKSVV - NEOTVÍRAT“ - v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení - k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
19-1425641/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
43-2576400217/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
9005-1425641/0100 Zveřejněn 01.04.2013 | |
1425641/0100 Zveřejněn 02.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 19.02.2024Projekt s právním aktem
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2021Projekt fyzicky ukončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.10.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.10.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.07.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 29.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.09.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2015Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 03.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.08.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 23.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.04.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.12.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.10.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.01.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.06.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.02.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2008Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Tišnov
DIČ: CZ00282707
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: qzjbhat
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MĚSTO Tišnov
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz