MĚSTO Mělník
Kontakty
- 315 635 111
- 315 635 101 - starosta
- 315 635 105 - místostarosta
- mu@melnik.cz
Úřední hodiny
ÚT Zavřeno
ST 07:30-11:30 12:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- Ing. Tomáš Martinec - starosta
- Petr Kowanda - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Pobočka
MĚSTO Mělník - náměstí Míru 51/18, MělníkProvozovna
MĚSTSKÁ POLICIE Mělník - Husova 32, MělníkČinnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Referent/ka investic
Město Mělník
Personální oddělení, tel.:315 635 184; 131Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti - příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo částí velkých investic (zpracování investičních záměrů z hlediska provozně technického stavu budov, dopravních staveb a inženýrských sítí, příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení, příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce) Místo výkonu práce Městský úřad Mělník Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení a platové podmínky 9. platová třída (platové rozpětí 21 710 Kč - 31 820 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky, - dosažení věku 18 let, - způsobilost k právním úkonům, - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vyšší odborné nebo středoškolské vzdělání, - orientaci v technické dokumentaci a v oblasti stavebních předpisů, - schopnost přípravy zadání a vyhodnocování projektové dokumentace, - orientace a schopnost vyhodnocování stavebních a investičních rozpočtů a kalkulací, - velmi dobrá znalost práce s MS Office, - samostatnost, spolehlivost a pečlivost, - schopnost týmové práce, - dobré komunikační a organizační schopnosti, - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič Zaměstnanecké benefity 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění, pružná pracovní doba, která umožňuje flexibilitu a vyvážení pracovního a soukromého života, dobré pracovní podmínky a přátelské pracovní prostředí Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky: do 3. 5. 2024 - 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou "Výběrové řízení na funkci referentky/referenta investic - NEOTVÍRAT" zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Zpracování a uchování přihlášky s doklady Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.
Sociální pracovník/pracovnice oddělení sociálně právní ochrany dětí
Město Mělník
Personální oddělení, tel.:315 635 184; 131Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 20. 6. 2024 - 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci sociální pracovnice/sociálního pracovníka oddělení sociálně právní ochrany dětí - NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Charakteristika vykonávané činnosti - zajišťování sociálně-právní ochrany dětí vč. výkonu veřejného poručenství a opatrovnictví dětí - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě, a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - poskytování pomoci dětem vystaveným tělesnému nebo duševnímu násilí a dětem, na kterých byl spáchán trestný čin, poskytování krizové intervence, uplatňování koordinace opatření na ochranu týraných, zneužívaných a zanedbávaných dětí ve spolupráci se subjekty zapojenými do řešení situace dítěte - zajišťování spolupráce a vzájemné informovanosti mezi intervenčními centry, poskytovateli sociálních služeb, poskytovateli zdravotních služeb, orgány sociálně právní ochrany dětí, obecnými a krajskými úřady Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské vzdělání v oblasti sociální práce nebo příbuzných oborů dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů - prokazatelný zájem o sociální problematiku - psychická vyrovnanost a odolnost - odpovědnost, samostatnost a spolehlivost - dobré komunikační a organizační schopnosti - ochota dalšího vzdělávání a seberozvoje - znalost práce s MS Office - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění
Referent/ka silničního hospodářství v odboru výstavby
Město Mělník
Personální oddělení, tel.:315 635 184; 131Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 21. 6. 2024 - 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci referentky/referenta silničního hospodářství v odboru výstavby - NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Charakteristika vykonávané činnosti Podle zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, vykonává působnost silničního správního úřadu ve věcech silnic II. a III. třídy a veřejně přístupných účelových komunikací, zejm. - povoluje uzavírky silnic II. a III. třídy, veřejně přístupných účelových komunikací a nařizuje objížďky - povoluje zvláštní užívání silnic II. a III. třídy - rozhoduje o připojení pozemních komunikací a sousedních nemovitostí na silnice II. a III. třídy - rozhoduje o umístění staveb v ochranném pásmu silnic II. a III. třídy; může nařídit, aby v silničním ochranném pásmu silnic II. a III. třídy byla odstraněna nebo upravena stavba - vydává povolení k umístění vedení sítí v tělese silnic II. a III. třídy - provádí řízení o přípustnosti staveb silnic II. a III. třídy, vydává stavební povolení a kolaudační rozhodnutí - vykonává státní dozor na silnicích II. a III. třídy a veřejně přístupných účelových komunikací - vykonává státní správu ve věcech místních komunikacích ve vlastnictví města Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské, vyšší odborné nebo středoškolské vzdělání stavebního směru příp. architektonického nebo právnického, autorizovaný inženýr, autorizovaný architekt - prokazatelný zájem o danou problematiku včetně její znalosti - velmi dobrá znalost práce s MS Office - samostatnost, spolehlivost a pečlivost - schopnost týmové práce - dobré komunikační a organizační schopnosti - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění
Referent/ka silničního hospodářství
Město Mělník
Personální oddělení, tel.:315 635 184; 131Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 20. 6. 2024 - 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci referentky/referenta silničního hospodářství - NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Charakteristika vykonávané činnosti -zajišťování výkonu státní správy na úseku silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností a v zástupné činnosti výkon činnosti speciálního stavebního úřadu ve věcech silnic II. a III. třídy a veřejně přístupných účelových komunikací Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské, vyšší odborné, případně středoškolské vzdělání - znalost zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, a znalost dalších souvisejících právních předpisů a schopnost jejich aplikace v praxi - samostatnost, spolehlivost a pečlivost - dobré komunikační a organizační schopnosti - velmi dobrá znalost práce s MS Office - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění
Referent/ka stavebního řádu a územního rozhodování
Město Mělník
Personální oddělení, tel.:315 635 184; 131Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do 21. 6. 2024 - 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci referentky/referenta stavebního řádu a územního rozhodování - NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Charakteristika vykonávané činnosti - zajišťování činností obecného stavebního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, a dalších souvisejících právních norem Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské, vyšší odborné nebo středoškolské vzdělání stavebního směru příp. architektonického nebo právnického - prokazatelný zájem o danou problematiku včetně její znalosti - velmi dobrá znalost práce s MS Office - samostatnost, spolehlivost a pečlivost - schopnost týmové práce - dobré komunikační a organizační schopnosti - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění
Vedoucí oddělení účtárny
Město Mělník
Personální oddělení, tel.:315 635 184; 131Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - osvědčení a čestné prohlášení dle zákona č. 451/1994 Sb. (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971) - motivační dopis - koncepci řízení oddělení účtárny v celém rozsahu výše uvedené působnosti (max. 5 normostran) Lhůta pro podání přihlášky do 21. 6. 2024 - 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci vedoucí/vedoucího oddělení účtárny - NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Charakteristika vykonávané činnosti - zajišťování systému financování organizace prostřednictvím více zdrojů financování, například rozpočtových, mimorozpočtových a dalších veřejných zdrojů, úvěrových, dotačních apod. - stanovování metodiky účetnictví, způsobů oceňování, postupů odpisování, postupů účtování, způsobu získávání údajů pro monitorování a řízení veřejných financí, dále uspořádání položek účetní závěrky a jejich obsahového vymezení Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky, - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka - splnění dalších předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích … (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971) Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské vzdělání ekonomického směru - minimálně pět let praxe v oblasti účetnictví - znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a další související legislativy - odpovědnost, samostatnost, pečlivost, přesnost, spolehlivost a pozitivní přístup - schopnost řídit kolektiv, motivovat zaměstnance, delegovat úkoly a provádět následnou kontrolu - velmi dobrá znalost práce s MS Office Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění
Vedoucí finančního odboru
Město Mělník
Personální oddělení, tel.:315 635 184; 131Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech - úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - osvědčení a čestné prohlášení dle zákona č. 451/1994 Sb. (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971) - koncepci řízení finančního odboru v celém rozsahu výše uvedené působnosti (max. 5 normostran vč. PowerPoint prezentace) Lhůta pro podání přihlášky do 21. 6. 2024 - 10:00 h Způsob podání přihlášky Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci vedoucí/vedoucího finančního odboru - NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu. Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě. Charakteristika vykonávané činnosti - řízení a kontrola finančního odboru v celém rozsahu jeho působnosti a odpovědnost za jeho činnost, řízení rozpočtového procesu ve vazbě na vedení výkaznictví v rámci MěÚ, sestavování návrhu rozpočtu města, usměrňování hospodaření podle schváleného rozpočtu a jeho vyhodnocování vč. zpracování rozpočtových opatření, sestavování závěrečné zprávy o hospodaření za uplynulé období a její předkládání k projednání, zabezpečování ověření hospodaření města auditorem, podílení se na organizování a provádění kontrol hospodaření u organizací zřízených městem dle pokynů rady města, zajišťování zpracování a odvádění daně silniční, darovací, daně z nemovitostí a daně z příjmů právnických osob, zpracování odborných podkladů z oblasti finanční a účetní a jejich prezentování voleným orgánům Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele - vysokoškolské vzdělání ekonomického směru - výborná znalost účetnictví a orientace v hospodaření územních samosprávných celků - znalost právních předpisů v oblasti ekonomické a daňové - odpovědnost, samostatnost, pečlivost, přesnost, spolehlivost a pozitivní přístup - analytické a koncepční schopnosti a schopnost samostatného rozhodování - řídící, organizační, komunikační a prezentační schopnosti - výborná znalost práce s MS Office - řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič Zaměstnanecké benefity pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru: - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky, - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka - splnění dalších předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích … (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971)
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2014-541983 | 400289 | www.tenderarena.cz |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
51246-460004379/0800 Zveřejněn 05.04.2013 | |
19-460004379/0800 Zveřejněn 05.04.2013 | |
35-460004379/0800 Zveřejněn 05.04.2013 | |
29022-460004379/0800 Zveřejněn 05.04.2013 | |
467394349/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
6027802/0800 Zveřejněn 29.04.2015 | |
460004379/0800 Zveřejněn 02.09.2015 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 31.08.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.08.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.10.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2019Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 03.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 02.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.12.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.10.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.06.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.05.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.11.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 30.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.07.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.12.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 03.07.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 25.06.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.12.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.12.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 16.09.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 19.11.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Mělník
DIČ: CZ00237051
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: hqjb2kg
Zdroj: justice.cz
Počet obyvatel v obci
Průměrný věk obyvatel v obci
MĚSTO Mělník
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz