MĚSTO Kroměříž
Kontakty
- 573 321 270 - odbor občansko-správních agend
- 573 321 300 - živnostenský úřad
- 573 321 160 - odbor služeb
- 573 321 326 - odbor životního prostředí
- 573 321 122 - odbor informačních technologií
Úřední hodiny
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
MĚSTO Kroměříž - Velké náměstí 115/1, KroměřížNejbližší pobočky
MĚSTO Kroměříž - 1. máje 533/1, Kroměříž15 mMĚSTO Kroměříž - 1. máje 3191/3, Kroměříž27 m
MĚSTO Kroměříž - Riegrovo náměstí 149/33, Kroměříž141 m
Youtube video
Kroměříž
Činnosti firmy
- městský úřad
- živnostenský úřad
Volná pracovní místa
Referent/referentka oddělení veřejných zakázek
Město Kroměříž
Mgr. Bc. Radka Gabrielová, tel.:573 321 131e-mail: radka.gabrielova@mesto-kromeriz.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 26 600 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek - Vykonávaná agenda: administrace zadávacího řízení, kontrola a příprava zadávacích dokumentací, dohled nad průběhem jednotlivých řízení, organizování a vedení výběrových komisí, příprava protokolů a jiných dokumentů z jednání komisí včetně řešení námitek uchazečů, správa rozpočtu odboru investic - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, nejlépe se zaměřením na obor právo, ekonomiku, veřejnou správu nebo stavební inženýrství, orientace v zákoně č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a předpisech souvisejících s vykonávanou agendou, smysl pro přesnost, důslednost a dodržování termínů, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, ochota pracovat ve vysokém tempu, samostatnost, flexibilita, uživatelská znalost práce na PC - Výhodou: praxe v oblasti veřejných zakázek, praxe ve státní správě nebo samosprávě u územního samosprávného celku, dobrá orientace v obchodněprávní problematice - Platová třída: 11, doba určitá (zástup na rodičovskou dovolenou), předpokládaný nástup dohodou - Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o úřednících: jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis. (Formulář přihlášky k vyplnění je možno nalézt na webových stránkách města Kroměříže www.mestokromeriz. cz v sekci Volná pracovní místa). - K přihlášce musí být připojeny doklady podle § 6 odst. 4 zákona o úřednících: strukturovaný životopis o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - Přihlášky doplněné o požadované doklady doručte nejpozději do do 20. června 2024 * osobně nebo poštou na adresu Město Kroměříž, oddělení personální, Mgr. Bc. Radka Gabrielová, Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž * příp. do datové schránky: ID bg2bfur Později doručené přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení. Obálku, či datovou zprávu, prosím, označte: „VŘ veřejné zakázky – NEOTVÍRAT“. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů/uchazeček.
Referent/referentka oddělení státní památkové péče
Město Kroměříž
Mgr. Bc. Radka Gabrielová, tel.:573 321 131e-mail: radka.gabrielova@mesto-kromeriz.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 24 100 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Výkon státní správy na úseku státní památkové péče - Vykonávaná agenda: výkon státní správy na úseku státní památkové péče podle zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, ve znění pozdějších předpisů a dalších souvisejících právních předpisů, zejména: vydávání závazných stanovisek a rozhodnutí na úseku státní památkové péče, kontrolní činnost na úseku státní památkové péče, výkon dozoru státní památkové péče při obnově kulturních památek, stavební činnosti v památkově chráněných územích a při restaurování, spolupráce se stavebními úřady v rámci správního obvodu ORP, posuzování územně plánovacích podkladů, plánů, urbanistických studií a jiné dokumentace z hlediska památkové péče, koordinace správy památek včetně samostatného zajišťování specializovaných agend péče o památky ve správním území, metodická, inspekční a kontrolní činnost na úseku státní památkové péče, spolupráce s kontrolními a nadřízenými orgány - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, architektury, památkové péče, historie, či v obdobném oboru, znalost právních předpisů týkajících se státní památkové péče, zejm. zákona o státní památkové péče, správního řádu, zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, orientace ve specifické situaci památkové péče a památkového fondu na území ORP Kroměříž, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, dobrá znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič - Výhodou: praxe v oblasti památkové péče, stavební praxe na obnově památek, praxe ve veřejné správě, zvláštní odborná způsobilost při památkové péči a správě sbírek muzejní povahy - Platová třída: 10, pracovní poměr na dobu neurčitou, předpokládaný nástup dohodou - Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o úřednících: jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis. (Formulář přihlášky k vyplnění je možno nalézt na webových stránkách města Kroměříže www.mestokromeriz. cz v sekci Volná pracovní místa). - K přihlášce musí být připojeny doklady podle § 6 odst. 4 zákona o úřednících: strukturovaný životopis o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - Přihlášky doplněné o požadované doklady doručte nejpozději do 19. června 2024 * osobně nebo poštou na adresu Město Kroměříž, oddělení personální, Mgr. Bc. Radka Gabrielová, Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž * příp. do datové schránky: ID bg2bfur Později doručené přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení. Obálku, či datovou zprávu, prosím, označte: „VŘ státní památková péče – NEOTVÍRAT“. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů/uchazeček.
Strážník/ce Městské policie Kroměříž
Město Kroměříž
Městská policie Kroměříž, tel.:573 321 239e-mail: m.policie-zastupce@mestokm.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 300 Kč/měsíc do 29 520 Kč/měsíc |
Pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Strážník městské policie - Zákonné požadavky pro vznik pracovního poměru: státní občan ČR starší 18 let, bezúhonnost a spolehlivost ve smyslu zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o obecní policii“), zdravotní způsobilost - Další požadavky: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou, orientace v zákonech souvisejících s vykonávanou činností, komunikační a organizační schopnosti, schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů, dobrá fyzická kondice, psychická odolnost, flexibilita, znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B - Výhodou: praxe u bezpečnostních složek, případně ve státní správě nebo samosprávě, platné osvědčení o splnění stanovených odborných předpokladů podle zákona o obecní policii, znalost cizího jazyka - Platová třída: 8 (čekatel před složením zkoušky odborné způsobilosti – platová třída 5), doba neurčitá, nástup dohodou - Úspěšnému uchazeči/uchazečce nabízíme v případě uzavření pracovního poměru: 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké benefity, např. indispoziční volno, příspěvek na stravování, osobní účet, příspěvek na penzijní připojištění aj. - Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat náležitosti: jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní telefon, e-mail, datum a podpis. (Formulář přihlášky k vyplnění je možno nalézt na webových stránkách města Kroměříže www.mestokromeriz. cz v sekci Volná pracovní místa). - K přihlášce musí být připojeny doklady: strukturovaný životopis o dosavadní praxi, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, čestné prohlášení o bezúhonnosti ve smyslu § 4a zákona o obecní policii, které nesmí být starší 3 měsíců, čestné prohlášení o spolehlivosti ve smyslu § 4b zákona o obecní policii, které nesmí být starší 3 měsíců, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. - Přihlášky doplněné o požadované doklady doručte nejpozději do 15. července 2024 * osobně nebo poštou na adresu Městská policie Kroměříž, Havlíčkova 505/1, 767 01 Kroměříž * příp. do datové schránky: ID bg2bfur Později doručené přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení. Obálku, či datovou zprávu, prosím, označte: „„VŘ MP – NEOTVÍRAT“. Po vyhodnocení přihlášek budou vybraní uchazeči pozváni k ústnímu pohovoru a následnému absolvování fyzických testů. Na základě dosažených výsledků absolvují úspěšní uchazeči psychologické vyšetření. Bližší informace na telefonním čísle 573 321 239, e-mail: m.policiezastupce@mestokm.cz. Nevyžádané dokumenty a doklady budou po ukončení výběrového řízení skartovány. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů/uchazeček.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
104002553/0300 Zveřejněn 15.01.2021 | ![]() |
8326340247/0100 Zveřejněn 15.01.2021 | ![]() |
94-35023691/0710 Zveřejněn 08.05.2024 | ![]() |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Veletrh průmyslu cestovního ruchu a Veletrh turistických možností v regionech
20.10.2022 - 23.10.2022
stánek Regiontour
![GO + Regiontour 2022](https://media.zivefirmy.cz/veletrh/png/GO + Regiontour 2022.png)
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
16.01.2020 - 19.01.2020
stánek Regiontour
![GO + Regiontour 2020](https://media.zivefirmy.cz/veletrh/png/GO + Regiontour 2020.png)
Zdroj: Internet
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 26.03.2024Projekt s právním aktem
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 24.02.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 13.09.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.11.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 19.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 02.11.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.07.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.12.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.03.2015Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.07.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 19.05.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.03.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.05.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.10.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.05.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 25.08.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 18.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 13.02.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.12.2008Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.12.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Město Kroměříž
DIČ: CZ00287351
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: bg2bfur
Zdroj: justice.cz
![Graf obratů a počtu zaměstnanců po přihlášení](/images/info.jpg)