JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH-KATEDRA SLOVANSKÝCH JAZYKŮ A LITERATUR
Kontakty
- 387 773 150 - sekretariát
- 387 773 151 - vedoucí katedry
- matyus@pf.jcu.cz
Kontaktní osoby
- doc. PaedDr. Zdeňka Matyušová, Ph.D. - vedoucí katedry
- Kateřina Vrtišová - sekretariát
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH-PEDAGOGICKÁ FAKULTA - Jeronýmova 200/10, České Budějovice 6, České BudějovicePobočky
JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH-KATEDRA SPOLEČENSKÝCH VĚD - U Tří lvů 1725/1a, České Budějovice 6, České BudějoviceJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH-KATEDRA HUDEBNÍ VÝCHOVY - U Tří lvů 1725/1a, České Budějovice 6, České Budějovice
JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH-KATEDRA ANGLISTIKY - U Tří lvů 1725/1a, České Budějovice 6, České Budějovice
Youtube video
Činnosti firmy
- Jihočeská univerzita
- Katedra slovanských jazyků a literatur - oddělení ruského jazyka a literatury
Volná pracovní místa
REFERENT/KA NA ÚSEKU EKONOMICKÉM
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Zdravotně sociální fakulta
Personálníe-mail: msimandl@zsf.jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Neurčeno |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 9. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň - administrativní realizace průzkumů trhu a veřejných zakázek malého rozsahu - kompletní ekonomické vedení části interních účelových projektů, zakázek doplňkové a hospodářské činnosti fakulty - administrativní podpora při uzavírání dodavatelských smluv - aktivní účast na inventurách majetku - vyřizování spisové agendy výše uvedených činností - podíl na činnostech ekonomického oddělení fakulty, specifikovaných na webových stránkách: https://www.zsf.jcu.cz/cs/utvary/ekonomicke-oddeleni Požadujeme - středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru - zkušenosti v oblasti účetnictví a ekonomického vedení účelových finančních prostředků výhodou - pečlivost, zodpovědnost, samostatnost Nabízíme: - zajímavou práci s možností profesního rozvoje, - perspektivu zaměstnání - zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování - zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod. Nástup od: ihned nebo dle dohody; Místo výkonu práce: České Budějovice Pracovní úvazek: plný, 40 hodin týdně Pracovní poměr: doba určitá na 1 rok s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou Mzda: nástupní plat dle Mzdového předpisu JU v Českých Budějovicích (od 27 000 Kč), po zapracování přiznání; výkonnostní prémie Písemné přihlášky doložené životopisem a doklady o vzdělání zašlete s označením „Referent/ka na úseku ekonomickém“ na e-mail: msimandl@zsf.jcu.cz do 15. 5. 2024. Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni. Uchazeči, kteří nebudou vybráni k osobnímu pohovoru, nemusí být zpětně informováni. Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru.
DPP/DPČ: PROVOZNÍ ZAMĚSTNANEC DO MENZY JIHOČESKÉ UNIVERZITY
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Andrea Čechová, tel.:737 107 305e-mail: cechoa01@jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Dohoda o provedení práce, Dohoda o pracovní činnosti |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 6. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 121 Kč/hod. |
Pracovní náplň: úklidové práce, mytí nádobí, přípravné a pomocné práce při výdeji stravy. Požadujeme: zdravotní způsobilost, samostatnost, pracovní odpovědnost, schopnost pracovat v týmu. Pracovní poměr: jedná se o práci DPP/DPČ na 4 hodiny denně od pondělí do pátku. V případě zájmu kontaktujte Útvar personální – Andrea Čechová; e-mail: cechoa01@jcu.cz; tel. 737 107 305
ODBORNÝ REFERENT/KA STRAVOVACÍHO ÚSEKU KOLEJÍ A MENZ JU
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Andrea Čechová, tel.:737 107 305e-mail: cechoa01@jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 6. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: Zajišťování a zpracovávání kalkulací rautů a coffee breaku, organizace, zajištění ostatních akcí a koordinace s ostatními úseky KaM v době prázdnin, zajišťování správní agendy spojené s nákupem zboží (ne potraviny), • příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu, zajišťování obchodní agendy na menze, provádění průzkumu a analýz trhu. Požadujeme: Ukončené vzdělání, SŠ nebo vyučení, samostatnost a flexibilita, schopnost práce v týmu, organizační schopnosti, vzdělání gastronomického oboru a praxe výhodou. Nabízíme: Zajímavou práci s možností profesního rozvoje, práci v příjemném kolektivu, perspektivu zaměstnání, zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování,• zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování, zvýhodněné mobilní volání, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu.; Mzdu v souladu se mzdovým předpisem JU. Nástup: dle dohody; Pracovní poměr: doba určitá 1 rok s tříměsíční zkušební dobou, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Mzda: 27 000 Kč, po zapracování navýšení mzdy. Strukturovaný profesní životopis, motivační dopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání s označením „Odborný referent KaM JU“ zašlete na Útvar personální – Andrea Čechová e-mail: cechoa01@jcu.cz nejpozději do 31. 5. 2024. Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
PRACOVNÍK/ICE PROJEKTOVÉHO ODDĚLENÍ
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Fakulta zemědělská a technologická
Bc. Klára Papežová DiS., tel.:387 772 530e-mail: kpapezova@fzt.jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Očekáváme: ukončené vysokoškolské vzdělání, VŠ vzdělání ekonomického směru či titul Ph.D. je výhodou; aktivní znalost AJ slovem i písmem (úroveň min. B2); zkušenosti v oblasti; projektového managementu ve výzkumných organizacích výhodou Náplň práce: příprava a management vědecko-výzkumných a rozvojových projektů; projektová podpora pro řešitele výzkumných projektů; finanční management projektů; další administrativní aktivity související s projektovou činností fakulty Práce v příjemném prostředí a kolektivu pracovníků; smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení a perspektivou trvalého zaměstnání; plný úvazek zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování, zvýhodněné mobilní volání, jazykové a zaměstnanecké kurzy, zvýhodněné bankovní služby u partnerské banky, dětská skupina pro děti zaměstnanců, MS Office zdarma do soukromých zařízení). V případě zájmu kontaktovat zaměstnavatele e-mailem.
ODBORNÝ/Á REFERENT/KA ÚTVARU EVIDENCE MAJETKU
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Personální odděleníe-mail: personalni@jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 25. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň - vedení evidence majetku, zařazení, převody a vyřazování majetku za pomoci informačního systém a aplikací JU, - zajištění a provedení inventarizací na jednotlivých součástech JU, - tisk inventurních štítků, - měsíční kontrola majetku včetně převodu do účetnictví. Požadujeme - minimálně středoškolské vzdělání, ekonomické výhodou, - orientace v zákoně o dani z příjmu z pohledu majetku, - dobrá znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel), - dobré komunikační dovednosti, - schopnost a ochota pracovního nasazení, pečlivost. Nabízíme - zajímavou práci s možností profesního rozvoje, - perspektivu zaměstnání, - zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování, - zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod. Nástup od: ihned nebo dle dohody, Pracovní úvazek: plný Mzda: dle mzdového předpisu JU po zapracování 32 000 Kč., Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou. Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „referent/evidence majetku“ zašlete do 25. 5. 2024 na e-mail: personalni@jcu.cz Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni. Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru
VEDOUCÍ ÚTVARU EVIDENCE MAJETKU
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Personální odděleníe-mail: personalni@jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 25. 4. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň - komplexní vedení ekonomických agend zaměřených na investiční majetek a s tím spojená metodická činnost, - sestavování plánu inventarizací, jejich zajištění a provádění inventarizací na jednotlivých součástech JU, - spolupráce s metodikem JU, - měsíční kontrola návaznosti majetkové evidence na účetnictví včetně dokladové inventury majetkových účtů, - měsíční kontrola majetku včetně převodu do účetnictví. Požadujeme - minimálně středoškolské vzdělání, ekonomické výhodou, - orientace v zákoně o dani z příjmu z pohledu majetku, - znalost účetnictví z pohledu majetku výhodou, - dobrá znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel), - dobré komunikační dovednosti, - schopnost a ochota pracovního nasazení, pečlivost. Nabízíme - práci v příjemném kolektivu, - zajímavou práci s možností profesního rozvoje, - perspektivu zaměstnání, - zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování, - zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod. Nástup od: ihned nebo dle dohody. Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s tříměsíční zkušební dobou s možností prodloužení. Mzda dle Mzdového předpisu JU, po zapracování 35 000 Kč. Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Vedoucí-majetek“ zašlete na e-mail: personalni@jcu.cz do 25. 5. 2024. Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni. Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru.
SPRÁVCE/SPRÁVKYNĚ INFORMAČNÍCH SYSTÉMŮ
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Přihláškye-mail: personalni@jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Neurčeno |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň - administrace určených informačních systémů zaměřujících se zejména na e-oběhové agendy a interní hodnocení, - podpora uživatelů, pomoc při běžném provozu, reporting, - proškolování uživatelů, testování, tvorba dokumentace a návodů pro svěřené informační systémy, - správa a rozvoj IS Verso, - analýza a návrh řešení požadavků uživatelů systému, - komunikace s externími dodavateli, - spolupráce při tvorbě podkladů pro rozvoj IT služeb a informačních systémů, - hledání nových způsobů, jak automatizovat interní procesy. Požadujeme - SŠ nebo VŠ vzdělání, - komunikativnost, vstřícnost, zodpovědnost, - proaktivní přístup k řešení pracovních úkolů, analytické myšlení, - znalost VŠ prostředí výhodou, - pokročilá znalost MS Office, Microsoft 365, SharePoint a Azure, - základní znalost administrace operačních systémů Linux a Windows Server, -základní znalost modelování BPMN a principů programování, - základní znalost databází SQL, - základní znalost angličtiny. Nabízíme - zajímavou práci s možností profesního rozvoje, - perspektivu zaměstnání, - zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování, - zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod. Nástup od: 1.6.2024 nebo dle dohody Pracovní úvazek: plný. Mzda: dle mzdového předpisu JU od 35 000 do 40 000 Kč. Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou. Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Pracovník CIT / Správce IS“ zašlete do 15. 5. 2024 na e-mail: personalni@jcu.cz Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni. Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru.
SPRÁVCE/SPRÁVKYNĚ PC a AD
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Přihláškye-mail: personalni@jcu.cz
poptat práci
Směnnost: | Neurčeno |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň - správa PC, notebooků, tiskáren a periferií, - správa koncových zařízení pomocí Intune, - podíl na zajišťování dodávek spotřebního materiálu, na jeho výdeji a vedení evidence, - zajišťování uživatelské podpory v oblasti práce na PC, - zajišťování provozuschopnosti AV techniky v posluchárnách a učebnách, - příprava specifikací výběrových řízení pro nákup malé výpočetní techniky, - správa a údržba klientských certifikátů (banky, TCS personal, kvalifikované certifikáty), - komunikace s externími dodavateli, - spolupráce při tvorbě podkladů pro rozvoj IT služeb a informačních systémů Požadujeme - SŠ nebo VŠ vzdělání, - znalost konfigurace OS Windows 10 a Windows 11, - znalost Microsoft Office 2010 a vyšší a jejich instalace a konfigurace, - znalost instalace a konfigurace základních e-mailových klientů (Outlook, Thunderbird), - přehled v oblasti malé výpočetní techniky na trhu (PC, notebooky, tablety, periferie), - znalost a orientace v Active Directory a ve správě Windows Serveru výhodou, - znalost služeb Microsoft 365 výhodou, - znalost SQL výhodou, - bezproblémová komunikace s uživateli, - ochota učit se nové věci a rozvíjet své znalosti, - komunikativnost, vstřícnost, zodpovědnost, - proaktivní přístup k řešení pracovních úkolů, analytické myšlení, - znalost VŠ prostředí výhodou, - základní znalost Aj Nabízíme - zajímavou práci s možností profesního rozvoje, - perspektivu zaměstnání, - zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování, - zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod. Nástup od: 1. 6. 2024 nebo dle dohody. Pracovní úvazek: plný. Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou. Mzda: od 35 000 Kč dle Mzdového předpisu JU. Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Pracovník CIT / Správce PC a AD“ zašlete na e-mail: personalni@jcu.cz do 15. 5. 2024. Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni. Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru.
Zdroj: Úřad práce
Bankovní účty určené ke zveřejnění
131975908/0300 Zveřejněn 17.04.2013 | |
209816246/0300 Zveřejněn 17.04.2013 | |
169492602/0300 Zveřejněn 17.04.2013 | |
171927476/0300 Zveřejněn 17.04.2013 | |
207163958/0300 Zveřejněn 17.04.2013 | |
166622440/0300 Zveřejněn 17.04.2013 | |
102786534/0300 Zveřejněn 17.04.2013 | |
161484456/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
187634088/0300 Zveřejněn 01.04.2013 | |
2303291/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
4155900247/0100 Zveřejněn 02.04.2013 | |
104725778/0300 Zveřejněn 30.09.2013 | |
105561947/0300 Zveřejněn 30.09.2013 | |
286040410/0300 Zveřejněn 03.10.2019 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
07.04.2024 - 11.04.2024
stánek PAV F / 025
15. rybářský veletrh
22.02.2024 - 25.02.2024
stánek Hala 2 - D 8
Mezinárodní strojírenský veletrh
04.10.2022 - 07.10.2022
stánek MSV
Prodejní výstava rybářských potřeb
23.03.2017 - 26.03.2017
stánek PAV A1 / 149, PAV A1 / 144
Zdroj: Internet
Přehled škol a školských zařízení
IZO | Zařízení | Kapacita |
---|---|---|
421000015 | JČU, Goethe centrum | 0 |
Zdroj: MŠMT
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Operační program Jan Amos Komenský (EFRR)
Datum alokace: 25.09.2023Projekt s právním aktem
Operační program Jan Amos Komenský (EFRR)
Datum alokace: 25.09.2023Projekt s právním aktem
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2021Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2021Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2020Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2018Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.05.2018Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.12.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.11.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.06.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.06.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 03.11.2015Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 19.01.2015Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 19.01.2015Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 19.01.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 28.07.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.06.2014Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt nedokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt nedokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 06.05.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 07.03.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.08.2013Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 23.04.2013Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 18.04.2013Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 12.04.2013Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 26.02.2013Projekt v realizaci
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 26.02.2013Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.10.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 26.06.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 29.05.2012Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 30.04.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.04.2012Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt nedokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt nedokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt nedokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt nedokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.03.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 21.12.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.11.2011Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.06.2011Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.06.2011Projekt v realizaci
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 30.06.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.06.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 02.06.2011Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 31.05.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 17.05.2011Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2011Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.02.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 30.12.2010Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 14.10.2010Projekt v realizaci
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 14.10.2010Projekt v realizaci
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 14.10.2010Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 14.10.2010Projekt v realizaci
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 17.09.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 17.09.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 17.09.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 17.09.2010Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 08.09.2010Projekt dokončen
OP Výzkum a vývoj pro inovace (ERDF)
Datum alokace: 12.07.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 15.03.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 06.01.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 15.12.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 11.11.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.07.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.06.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.06.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 13.05.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.02.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.02.2009Projekt dokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 18.02.2009Projekt v realizaci
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 18.02.2009Projekt v realizaci
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 18.02.2009Projekt nedokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 18.02.2009Projekt nedokončen
OP Rybářství (EFF)
Datum alokace: 18.02.2009Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.10.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Operační program Rybářství 2021–2027 (ENRAF)
Projekt s právním aktem
Operační program Rybářství 2021–2027 (ENRAF)
Projekt s právním aktem
Operační program Rybářství 2021–2027 (ENRAF)
Projekt s právním aktem
Operační program Rybářství 2021–2027 (ENRAF)
Projekt s právním aktem
Operační program Rybářství 2021–2027 (ENRAF)
Projekt s právním aktem
Operační program Rybářství 2021–2027 (ENRAF)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Rybářství 2021–2027 (ENRAF)
Projekt s právním aktem
Operační program Rybářství 2021–2027 (ENRAF)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU
Oficiální údaje: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
DIČ: CZ60076658
Právní forma: Vysoká škola
Datová schránka: vu8j9dv
Zdroj: justice.cz
JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH-KATEDRA SLOVANSKÝCH JAZYKŮ A LITERATUR
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Nyní je redigována našimi operátorkami, po schválení (nejpozději následující pracovní den) bude odeslána příjemci.
Děkujeme Vám!
Tým Živéfirmy.cz